Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Kirahvi naiseksi. Näyttää mieheltä
"Parhaimmille miehille se kuitenkin on ongelma."
Ketkä kuuluvat näihin parhaimpiin miehiin?
Olen melkein 180 senttiä ja on oikein hyvä näin.
Pituus ei ole naiselle mikään meriitti. 180 cm on jo liian pitkä nainen suurimmalle osalle miehiä. Pituus voi olla miehelle meriitti, muttei naiselle. Mies on tyypillisesti parisuhteessa 15 cm pidempi kuin nainen. 180 cm pitkä nainen tarvitsee 195 cm pitkän miehen, eikä näitä hirmuisen paljon ole. Pitkät naiset jäävät helposti ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Kiitos kun avauduit heikosta itsetunnostasi, otan osaa ja toivon ongelmasi vähitellen helpottavan.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole naiselle mikään meriitti. 180 cm on jo liian pitkä nainen suurimmalle osalle miehiä. Pituus voi olla miehelle meriitti, muttei naiselle. Mies on tyypillisesti parisuhteessa 15 cm pidempi kuin nainen. 180 cm pitkä nainen tarvitsee 195 cm pitkän miehen, eikä näitä hirmuisen paljon ole. Pitkät naiset jäävät helposti ilman miestä.
En ole tavannut yhtään pitkää naista, joka olisi jäänyt ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tunne ketään pitkää, joka olisi jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut yhtään pitkää naista, joka olisi jäänyt ilman miestä.
Joopa joo.
150, koska oon itse 158 cm enkä osais kuvitella itteeeni pidempänä vaikka se toki helpottais monia asioita. Muutenkin meilläkin suvussa naiset tosi lyhyitä, mummi varmaan max 150, äiti vähän pidempi ja ite meistä pisin
Vierailija kirjoitti:
180 cm. Pystyy puolustautumaan paremmin.
Tämä, 150 senttinen on pelkkä heittopussi. 180 cm pitkän jalat ylettyvät monottamaan suoraan kasvoihin jos joutuu hankalaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan mitään miehistä "suojelijaa" tarvitse, ihan sama vaikka mies on vähän lyhyempi. Eikä kiinnostaisi myöskään mies, jonka itsetunto on niin pohjamudissa, että 178 senttiäni on joku ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti? Kukaan ei voi pituudelleen mitään, mutta huonoa oloa ja mt-ongelmia voidaan kyllä hoitaa....ja kusipäisyyttä. Kannattaa kokeilla. -eri-
180 senttinen. saisin paremin työpaikkoja ja olisi enemän auktoriteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan mitään miehistä "suojelijaa" tarvitse, ihan sama vaikka mies on vähän lyhyempi. Eikä kiinnostaisi myöskään mies, jonka itsetunto on niin pohjamudissa, että 178 senttiäni on joku ongelma.
Suomalaisten miesten keskivertopituus on 177 cm. Tuskinpa mies huolii naista, joka on tätä pidempi.
Tämä keskustelu on outo: millainen nainen valitsee olevansa lyhyt, jotta saa miehen? Miehen takia?
150. Olisi ikävää erottua joukosta muita päätä pidempänä. Haluan sulautua massaan. Olen 160 ja tämä on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti 150cm. Nyt olen 160cm. Ei ole lyhyydestä koskaan ollut haittaa. Päinvastoin. Tykkään pitkistä miehistä ja pitkät miehet usein tykkää lyhyistä naisista. Mutta näin lyhyenä on vara valita miehistä 161cm-pari metriä. Oma mies on keskimittainen 185cm ja poika samoin. Tytär on 162cm ja avomiehensä 192cm.
Miten voi olla mahdollista, ettei lyhyydestä ole muka ollut mitään haittaa? Onko sulla aina mies auttamassa esim. silloin, kun tarvitset kaupassa jotain ylähyllyltä?
miksi haluat kaiken ylähyllyltä. vähän ku joku haluaa isot bosat että paita istuu paremmin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti? Kukaan ei voi pituudelleen mitään, mutta huonoa oloa ja mt-ongelmia voidaan kyllä hoitaa....ja kusipäisyyttä. Kannattaa kokeilla. -eri-
Ei tietenkään voi. Anteeksi! Ei minulla ole huono olo ja itsetuntoani kehutaan aina
Se 180cm, koska olisin voinut tehdä uran mallina.
T: Tuntematon
Nykyinen 173 on hyvä mutta niin olisi myös 180. En halua olla mikään lyhyen miehen hakattava nappula.