Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Olen 172 ja tykkään olla pitkä monestakin syystä, mm. näen kauas, vaikka jossain joukkotapahtumassa, ei ahdista oma lyhyys että hukkuu massaan. 180 ehdottomasti. Kuluu enemmän energiaakin niin ei liho niin helposti. Yltäminen jaksaminen toinen juttu. Ja tietysti se ulkonäkö. Ovathan pitkät naiset upeampia. Olisin mielusti 5 cm pitempi mutta hyväksyn itseni tämmöisenä pätkänäkin
Kiva olla suht pitkä!
T: 175 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Kyllä. Mutta vain silloin, jos äly ei riitä.
Toisaalta tyhmä ja pitkä on kyllä sietämätön yhdistelmä, kun kuvitellaan että pituuden vuoksi saa erikoiskohtelua työelämässä.
Olen samaa mieltä kanssasi, ja jollain edelleen tuntuu olevan sellainen käsitys että fyysisyydellä pärjää esim työelämässä. Toki jos lähes koko elämänsä on ollut muita pidempi niin se voi jättää jälkensä luonteeseen ja joidenkin mielestä se on voimaa mutta itse koen sen vain ylimielisyytenä ja yksinkertaisuutena.
Eikai nyt kukaan omasta pituudestaan omaa persoonaa tee?
180cm tietenkin! Maailma on rakennettu oikeakätisille, noin 180cm miehille. Miksi en olisi lähempänä tuota ideaalia? Nyt on vähän ikävä, kun en ole oikeakätinen, en 180cm enkä mieskään.
180cm.
Olen muutaman sentin vajaa ja josus mietin miten helppoa olisi olla taskuveenus, mutta näin on hyvä.
En ole avuton, näen kauas ja kaiken maailman hyypiöt ei pokaile. Tosiasiassa pitkillä naisilla on surkea miesmarkkina. Harvan miehen itaetunto kestää ja usein pitkä mies unelmoi 150cm naisesta mikä on ihan hullua.
Onneksi olen myös hoikka, nätti ja tyhmä niin kävi flaksi. Kaverini on lisäksi älykäs ja se on jo ihan nounou.
Vierailija kirjoitti:
Olen 181cm. Olen mieluummin pitkä kuin 150cm, lyhyenä voisi kokea turvattomuuttaa enemmän. Ei kuitenkaan ollut helppoa olla nuorena aina se pitkä tyttö, jonka fyysisiä mittoja sai tulla äimistelemään, aivan kuin olisi joku luonnonoikku. Määrittelen itseni sisäisten ominaisuuksieni kautta vahvasti.
Oikein hyvä. Isäni sanoin, pidä aina selkä suorana äläkä häpeä itseäsi. Olet upea!
150cm
Olen 162cm eli aika keskimittainen. Tuntuisi oudolta olla 180cm, mutta toisaalta sitten olisin ryhtynyt kyllä huippumalliksi.
Vierailija kirjoitti:
150 cm. Nyt olen vain hieman alle 140 cm aikuinen.
Sairas vääns
Ehdottomasti 180 cm. Huippumallin pituus. Ja pitkät sääret.
Vierailija kirjoitti:
Niin lyhyet miehet ja pitkät naiset jää ilman kun pitkät miehet haluaa sen taskuvenuksen.
Höpöhöpö, itse olen 162cm ja miehiä riittänyt aina jonoksi asti :) eksäni sanoi, että täydellinen pituus naiselle olisi 170cm
180 cm, vaihtelua. Pitkät naiset ovat tyylikkäitä.
159 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on hyvännäköinen vain jos on rakenteltaan gasellimaisen siro. Romuluiset hongankolistelijat on vaan rumia.
Totta, aniharva nainen on onnistunut siinä. Kasvon suhteet menee helposti pieleen kun kasvavat pitkiksi. Ehkä se johtuu jostakin hormooni ongelmasta. Eli sama syy mikä tekee pitkäksi tekee myös kasvoista kirveellä veistetyt.
Kasvuhormonin liikatuotanto kasvattaa myös nenää ja leukaa, ei tosiaan näytä hyvältä. En tiedä yhtään hyväkroppaista yli 180 cm pitkää naista, yleensä heillä on tasapaksu vartalo, ei vyötäröä. Pitkille tulee myös lähes aina selkävaivoja jossain vaiheessa. Suomalaiset pitkät naiset eivät ole niitä gaselleja.
Meillä on töissä semmoinen 150cm tyttö. Ei persettä, ei rintoja ja pää näyttää luonnottoman isolta, näyttää kaukaa katsottuna noin kymmenen vuotiaalta pojalta.
150cm tyttö. Minkä ikäinen tyttö. Tyttö kasvaa vielä.
Pojatkin kasvavat 20-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 181cm. Olen mieluummin pitkä kuin 150cm, lyhyenä voisi kokea turvattomuuttaa enemmän. Ei kuitenkaan ollut helppoa olla nuorena aina se pitkä tyttö, jonka fyysisiä mittoja sai tulla äimistelemään, aivan kuin olisi joku luonnonoikku. Määrittelen itseni sisäisten ominaisuuksieni kautta vahvasti.
Oikein hyvä. Isäni sanoin, pidä aina selkä suorana äläkä häpeä itseäsi. Olet upea!
Kivasti sanottu isältä.😊
Olen 180cm ylikin ja sain koko nuoruuteni kuulla että "alatko malliksi". Hassua kun olen vielä sellainen, että vihaan olla kameroiden edessä. Nkyyäänkin vielä olen päälle 30v ja ihmiset ottaa usein tuon mun pituuden nopeasti esille "kun olet niiiin pitkä" :D
Omat 164 cm on hyvä, mutta jos noista kahdesta pitäisi valita niin ilman muuta 180 cm. Pidemmällä myös se hyvä puoli, että voi syödä enemmän tulematta pulleroksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 172 ja tykkään olla pitkä monestakin syystä, mm. näen kauas, vaikka jossain joukkotapahtumassa, ei ahdista oma lyhyys että hukkuu massaan. 180 ehdottomasti. Kuluu enemmän energiaakin niin ei liho niin helposti. Yltäminen jaksaminen toinen juttu. Ja tietysti se ulkonäkö. Ovathan pitkät naiset upeampia. Olisin mielusti 5 cm pitempi mutta hyväksyn itseni tämmöisenä pätkänäkin
Kiva olla suht pitkä!
T: 175 cm
Olen 175,5 cm pitkä. Mielestäni olen aina ollut keskitasoa pituuden suhteen.
Kyllä mä mieluummin olisn 150 senttiä. Olen nyt 162 cm ja se on ihan ok pituus. Mieluummin pieni kuin jätti.
Pitkät naiset (pienellä ylipainolla) harvoin löytää nättejä vaatteita. Tai voihan ne pukeutuakin niin rumasti omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 180cm ylikin ja sain koko nuoruuteni kuulla että "alatko malliksi". Hassua kun olen vielä sellainen, että vihaan olla kameroiden edessä. Nkyyäänkin vielä olen päälle 30v ja ihmiset ottaa usein tuon mun pituuden nopeasti esille "kun olet niiiin pitkä" :D
Osoittaa kyllä keskustelutaitojen sekä tilannetajunpuutetta noilta äimistelijöiltä.😏
Ehdottomasti 180 cm, olen NIIN kyllästynyt tähän omaan lyhyyteeni =(
Olen samaa mieltä kanssasi, ja jollain edelleen tuntuu olevan sellainen käsitys että fyysisyydellä pärjää esim työelämässä. Toki jos lähes koko elämänsä on ollut muita pidempi niin se voi jättää jälkensä luonteeseen ja joidenkin mielestä se on voimaa mutta itse koen sen vain ylimielisyytenä ja yksinkertaisuutena.