Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakaumus ja epäsopiva musiikki

Vierailija
03.06.2026 |

Uskovaisena ole koko ikäni joutunut kuulemaan minulle epäsopivaa musiikkia. Kuulen sitä kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä, kampaajalla, ihan joka paikassa.

Myös koulussa ole jopa itse joutunut osallistumaan sellaisen musiikin esittämiseen, joka tekee minulle pahan mielen.

Silti ei tulis mieleenkään vaatia ko. musiikkia poistettavaksi. Ei voi olla niin itsekäs.

Koulujen kevätjuhlissa yleensä ainoa minulle ”sopiva” kappale on juuri suvivirsi (joskus on myös maakuntalaulu). Nyt joku haluaa senkin pois.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulma tämäkin

Vierailija
2/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sulle epäsopivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sanat kertoo yleensä pettämisestä, seksistä tmv. joka ei ole sopivaa kristitylle

Vierailija
4/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien ihmisten ratkaisu johonkin epätoivottavaan on sen kieltäminen. On se sitten suvivirsi, alkoholi tai joku muu. Tai sitten perusteluksi riittää, että kun minä en tarvitse jotain, ei kukaan muukaan tarvitse. Tekopyhät sitten perustelevat asiaa uskonnolla, taloudella, terveydellä tai jollain muulla "ylevällä" syyllä.

Vierailija
5/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sanat kertoo yleensä pettämisestä, seksistä tmv. joka ei ole sopivaa kristitylle

Itse kun kuuntelen musiikkia niin en ajattele, että minun on henkilökohtaisesti oltava samaa mieltä kuin mitä laulun sanat- Yhtälailla voin katsoa leffaa, jossa tapetaan joku vaikka en itse hyväksykään tappamista.

Vierailija
6/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"crosstown traffic" tulee just radiosta.

Vierailija
7/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun kuuntelen musiikkia niin en ajattele, että minun on henkilökohtaisesti oltava samaa mieltä kuin mitä laulun sanat- Yhtälailla voin katsoa leffaa, jossa tapetaan joku vaikka en itse hyväksykään tappamista.

Niin. 
Minua tuollainen kovasti häiritsee, mutta ymmärrän että kaikkia ei.

Vierailija
8/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube OLD RUGGEST CROSS

Vierailija
9/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kristillinen arvomaailma on täysin ”poissa muodista”, pridea sen olla pittää

Vierailija
10/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

And I know My dereemer lives .   YouTube Nicole c Mullen. 

Vierailija
11/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä Jeesus kuin ensimmäisenä Jeesus kuin siinä välissä eletään. 

Vierailija
12/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"crosstown traffic" tulee just radiosta.

Aivan saatanan kova biisi. Sori siitä, Ap.

Vierailija
13/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko Jeesus Kristus kastettua .  Me saamme elää koska Kristus elää . Terveisin luterilaisevankeliumi ei vapaamuurari. 

Vierailija
14/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on joutunut jossain julkisessa tilaisuudessa kuulemaan ilman ennakkovaroitusta vakaumuksensa vastaista uskonnollista sisältöä, hän on aivan yhtä oikeutettu hakemaan siitä korvauksia kuin muutkin vastaavassa tilanteessa.

En ymmärrä aloituksen pointtia.

Vierailija
15/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kristillinen arvomaailma on täysin ”poissa muodista”, pridea sen olla pittää

Kaikissa uskonnoissa on Priest myös valittu kansa pitää pridemarsseja . Pojat makaa poikien kanssa. 

Vierailija
16/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuultiin pahoja sanoja ostarilla saako korvausta ja yx nuori mies kiroili fuck you kokoajan saako korvaukset. Ei kuulu meidän kuulla pahaa .   Rock you kirousta . 

Vierailija
17/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohipukkipaistia ja kaalia . 

Vierailija
18/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja on joutunut jossain julkisessa tilaisuudessa kuulemaan ilman ennakkovaroitusta vakaumuksensa vastaista uskonnollista sisältöä, hän on aivan yhtä oikeutettu hakemaan siitä korvauksia kuin muutkin vastaavassa tilanteessa.

En ymmärrä aloituksen pointtia.

Aika rikas olisin tai ainakin täyspäiväisesti työllistetty noiden hakemusten kanssa: jokainen kauppareissu, julkiset kulkuvälineet, oikeastaan kaikki julkiset tilaisuudet sisältävät minulle vakaumuksen vastaista musiikkia. 
Pointti oli se, ettei kukaan voi olla niin itsekäs, että juuri sen oman navan ympärille pitää muutkin määrätä pyörimään. Pitää sietää myös sellaista, joka on omille arvoille vierasta.

Vierailija
19/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jeesus nousi kuolleista hän veti mukaansa häneen uskovat .  Kuolema lyöty voitto saatu . 

Vierailija
20/84 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuorilla on kuulokkeet ostarilla . Ei ne kuule kuin omat jutut . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan