Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAPSET ovat palanneet kauppoihin pyörimään karkki ja paistopistehyllyille eikö niillä ole muuta tekemistä kesällä??

Vierailija
02.06.2026 |

Yhdelläkin joukolla KAIKILLA 2,4kg karkkiostot lisäksi paistopistepullaa ja pasteijaa ja limsaa

-terveisin sivusta seurannut

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaisilla pitänyt olla rahaakaan 😂 aina jää kiinni valheesta eli rahaa on mutta sitä ei osata käyttää

Vierailija
2/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisapylly

Mikä paistopisapylly?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole kesällä muuta tekemistä kuin kytätä vieraiden lasten ostoksia? Ihan yhtä epäterveellisiä asioita lapset ostivat jo yli 30 vuotta sitten.

Vierailija
4/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole kesällä muuta tekemistä kuin kytätä vieraiden lasten ostoksia? Ihan yhtä epäterveellisiä asioita lapset ostivat jo yli 30 vuotta sitten.

ei silloin ollut 400g sipsipusseja eikä 2litran limskapulloja HOX HOX

Vierailija
5/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se sinulle kuuluu? 

Vierailija
6/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisit oman elämän. 

Vierailija
7/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Parempi pysyä vaan pois kaupungilta ja kaupoista. Tulis vaan uintikelit niin edes muutamat hukkuisivat. 

Vierailija
8/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole muuta tekemistä kun kytätä ihmisiä kaupoissa? Neuvoisin että hankkisit vaikka jonkun kivan harrastuksen ja varailisit keskusteluaikaa oman alueen mielenterveyspalveluihin. 

Vierailija
9/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat joutaisivat jonkinlaisiin kesäsiirtoloihin loma-ajaksi. Saisivat siellä keskenään törttöillä ja muut saisimme kulkea kaupungilla rauhassa. 

Vierailija
10/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä voimme päätellä siitä, että vanhemmatkaan eivät jaksa omia kakaroitaan kotona? Miksi ne pitää tuupata muiden riesaksi ja häiriöksi kaupungille?

Vierailija
11/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan valitettavasti KUULUU. 

Vierailija
12/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteet epäsiistejä ja kannettomia. Yksi otti käsin.

Vierailija
13/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistopisteet epäsiistejä ja kannettomia. Yksi otti käsin.

En osta näistä enää mitään. Enkä salaattibuffetista. Yök.

Vierailija
14/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt namusedät, vilauttelijat ja muut ja pervot kartsalle laittamaan kersat ruotuun! Säikähtävät ja pysyvät sitten kotona loppukesän.

Vierailija
15/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kersat joutaisivat jonkinlaisiin kesäsiirtoloihin loma-ajaksi. Saisivat siellä keskenään törttöillä ja muut saisimme kulkea kaupungilla rauhassa. 

Kuka sua on siellä kaupungilla häirinnyt ja miten? Itse ainakin saan kulkea aivan rauhassa eikä muut ihmiset häiritse tippaakaan, minä kun en ole mikään maailman napa eikä tää pallo pyöri mun ympärilläni. Tuollaiset itsekeskeiset nirppanokathan voivat itse valita myös pysyä poissa kaupungilta jos kerran muut ihmiset siellä häiritsee. Älä itse tuppaa jos et kerran tykkää, sinä kun et kaupungin katuja omista. 

Vierailija
16/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin Suomessa lapset jätetään heitteelle ja yksin hillumaan. Vanhemmat eivät välitä. Kukaan ei huolehdi. Vapaan kasvatuksen tulokset ja "hedelmät" näkyvät muutaman vuoden kuluttua. Kuka huolehtii syrjäytyjistä ja tasapainottomista nuorista, joille elämänhallinta on utopistinen käsite? Yhteiskunta?

Vierailija
17/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vastamelu kuulokkeet ja lopeta ulina. Muut ei sun kuulostas ole millään tavalla vastuussa. 

Vierailija
18/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua on siellä kaupungilla häirinnyt ja miten? Itse ainakin saan kulkea aivan rauhassa eikä muut ihmiset häiritse tippaakaan, minä kun en ole mikään maailman napa eikä tää pallo pyöri mun ympärilläni. Tuollaiset itsekeskeiset nirppanokathan voivat itse valita myös pysyä poissa kaupungilta jos kerran muut ihmiset siellä häiritsee. Älä itse tuppaa jos et kerran tykkää, sinä kun et kaupungin katuja omista. 

Lapset saavat näkyä muttei kuulua. Mitään möl yap inoi ta en jaksa ympärilläni. Käyn puhk omassa niiden pyöristä renkaat. 

Vierailija
19/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo hih hih hyh hyh, aika väsynyttä on..

Vierailija
20/37 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vastamelu kuulokkeet ja lopeta ulina. Muut ei sun kuulostas ole millään tavalla vastuussa. 

Kyllä kersat saavat opetella olemaan ihmisiksi. Ei ole muiden tehtävä hankkia kuulokkeita siksi että finninaamat eivät osaa käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi