Mies lähti mökille ja koko viikonloppu yksin!
Aikaa touhuta ja järjestellä omia juttuja, samalla viiniä vähän siemaillen.
Ja ennen kuin joku tekee lastensuojeluilmoituksen , ilmoitan että kuopus on jo melkein 13 vee ja todennäköisesti menee nukkumaan tosi aikaisin. Eikä ole heitteillä, kun en kotoa poistu muuta kuin sitä viiniä ostamaan.
Hyvää viikonloppua :)
Kommentit (46)
Tuo on mulle hyvin kaukaista toiveunta... mies ei ikinä lähde minnekään ja lapsikin vasta 1v :D hyvää viikonloppua ap!
Jee jauhojengi koolle :D Mulla on tosi harvoin tuollaista, mutta aina kun on ollut mies- ja lapsivapaa ilta, on vanha bilehirmu herännyt horroksesta ja on aamuun asti vedetty kaupungin yössä.
Sun mies panee sen eksää siellä mökillä. Tai työkaverinaista. Ihan tiedoks vaan. Sitten kotona näyttelee että kaikki hyvin jotta pystyy elää sekä vaimon että salarakkaan kanssa.
-mies
Olisi mies ottanut lapsen mukaan niin saisit oikeasti relata. Niin meillä tehdään aina silloin tällöin. Miten ihanaa olla välillä viikonloppu ihan yksin!
Tuskin on yksin. Kesävaimo odottaa jo siellä.
Ethän sä ole yksin, jos sulla on lapsi huolehdittavana.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla nuolee sun clittaa, ei kerrota miehelles!
M26
En ole ap, mutta tule vain. Miten suhun saa yhteyden?
N36
Kivaa viikonloppua! Täällä ollaan nyt oltu tyhjässä pesässä viikon verran ja mä maksaisin mitä vaan, että mulla roikkuisi 13-vuotias kotona 😁 Ehkä minäkin otan siitä viiniä ikävääni 😉
Vierailija kirjoitti:
Sun mies panee sen eksää siellä mökillä. Tai työkaverinaista. Ihan tiedoks vaan. Sitten kotona näyttelee että kaikki hyvin jotta pystyy elää sekä vaimon että salarakkaan kanssa.
-mies
Missäs sinun puolisosi on?
Nauti viikonlopusta. Sillon, kun oma puolisoni on jossain yön yli, pidän yleensä mässyillan. Syön jotain sellaista, mitä en koskaan arkena, kuten ranskalaisia ja Beyond Meat burgeria. Valtaan television ja katson jotain Areenasta tai Netflixistä, lipitän viiniä ja rapsuttelen koiraa.
Siitä on todella pitkä aika, kun viimeksi olen yksin tai naisporukalla käynyt viihteellä. Aikoinaan tuli juostua niin paljon, että ei enää houkuttele :-)
Ihanaa olla välillä yksin koko viikonloppu! Mun lapset on jo isoja (toinen muuttanut jo pois kotoa, toinen on 18-vuotias), joten jos ukko lähtee välillä pois kotoa, niin todellakin olen yksin. Ja nautin joka hetkestä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on mulle hyvin kaukaista toiveunta... mies ei ikinä lähde minnekään ja lapsikin vasta 1v :D hyvää viikonloppua ap!
Mä oon pakottanut lähtemään. Oon sanonut, että pitää välillä ottaa lapset ja lähteä viikonlopuksi pois, ihan sama minne menevät.
Vierailija kirjoitti:
-mies
Ootas mä katon. Ei näytä olevan muita paikalla, kamera näyttää keittiön pöydän ääressä mies juo kahvia.
Tsekkaan vielä muut huoneet.
Vierailija kirjoitti:
-mies
Heh. Ja laittaa sen piiloon komeroon siksi aikaa, kun käy setäni kanssa kalalla ja ehkä ottaa pari kaljaa
Meillä on taas kesän viimeinen mökkiviikonloppu mieheni kanssa. Saunotaan ja nautitaan hyvää ruokaa ja juomaa kahdestaan.
Tosi hyvä liitto, kun molemmat ova innoissaa omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä liitto, kun molemmat ova innoissaa omissa oloissaan.
Ehkä se läheisriippuvaisista ihmisistä tuntuu kauhealta ajatukselta olla erillään.
Ilmiannettu ja lastensuojeluilmoitus tehty varmuuden vuoksi.