Oletko pienennyttänyt rintasi? Oletko tyytyväinen?
Kuinka paljon kuppikokosi pieneni? Oletko tyytyvinen lopputulokseen? Palautuiko tunto? Yksityinen vai julkinen sairaala?
Kommentit (35)
Isot tissit on niin sööttejä. Näinhän heteromiehet tyypillisesti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lähtökohta oli 55 vuotias, BMI29, kuppikoko 85 H-J.
Erilaisia terveydellisiä vaivoja.
Lopputulos 90 D-E, julkisella puolella.
Erittäin tyytyväinen, paransi elämän laatua huimasti
Miksi verovaroin tehdään leikkauksia, jotka voitaisiin välttää laihduttamalla?
Tuolla kommentoijalla todennäköisesti olisi iso koko normaalipainossakin.
Meinaat, että nämä kaikki 30 ylimääräistä kiloa sijoittuvat kokonaan muualle kuin rintoihin? Takuulla olisi pienentynyt.
Ei kyllä ole 30 ylimääräistä kiloa jos bmi on 29
Kyllä on jos pituus on 244cm. Silloin ihannepainon yläraja on 144kg ja jos painoa on 174kg on BMI 29. Että ei kannata heitellä täällä mitään omia oletuksia faktoina.
Ei rintojen pienennykset mitään laihdutusleikkauksia ole. Toki jos laihduttaa vaikka 30 kg, niin alkaa rinnat varmasti roikkua keski-ikäisellä ihmisellä, oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienennys kuppiin C-D olisi 3-4 kuppikoon pienennys eli todennäköisedti noin 300 - 600 g per rinta. Kyllä se keventäisi eli liikunta olisi mukavampaa ja paino niskalle vähäisempi.
BMI?
24,5. Huom! paino asettuu rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentista.
Jatkan vielä, että olen normaalipainoinen ja kuppikoko on nyt F. Rintani ovat aina olleet "liian suuret", eikä se johdu painosta.
No ei ole niin suuret.
T: J-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Viime marraskuussa pienennettiin ja paras päätös ikinä. Rintaliivien koko ennen leikkausta 75G ja ihan reilusti lähti, nyt arvioisin kuppikoon olevan jotain b-c -luokkaa
Mitä helvettiä. Eihän tuo ole edes suuri kuppi. Melko normaali nykyajan nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa.
Terv. 52kg / J-kuppi (luomu)
Ok, en nyt vertaile vaan kerron, että koko elämäni ovat olleet turhan suuret. Moni pomppiva liikunta on jäänyt harrastamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kommentoijalla todennäköisesti olisi iso koko normaalipainossakin.
Meinaat, että nämä kaikki 30 ylimääräistä kiloa sijoittuvat kokonaan muualle kuin rintoihin? Takuulla olisi pienentynyt.
Mulla ainakin sijoittuu. Koko XS, mutta i-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentista.
Jatkan vielä, että olen normaalipainoinen ja kuppikoko on nyt F. Rintani ovat aina olleet "liian suuret", eikä se johdu painosta.
No ei ole niin suuret.
T: J-kuppi
Tarkennus J75
Vierailija kirjoitti:
Ok, en nyt vertaile vaan kerron, että koko elämäni ovat olleet turhan suuret. Moni pomppiva liikunta on jäänyt harrastamatta.
No ei jää kun on kunnolliset urheiluliivit.
Tuo 52 kg ja J-luomu
Olen pienennyttänyt ja olin tyytyväinen. Rintani ovat olleet aina isot ja roikkuvat alipainoisenakin ja leikkaava kirurgi vihaili että minulla on jonkinasteiset tubulaariset rinnat, vaikka virallisesti tätä ei ole diagnosoitu. Rinnat siis kasvoivat täysin alaspäin ja nännit olivat kämmeneni kokoiset ja rinnan "alla" niin paljon että rintoihin oli pakko jättää nänni-ihoa nykyisen nännin alle tai ihoa ei olisi ollut tarpeeksi kasaan kursimiseen.
Julkisella ei tehdä "turhia" rintaleikkauksia. Jos hoitava lääkäri/kirurgi katsoo että tarve on, niin silloin on.
BMI?