Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva.fi nostaa aina aggressiot tappiin?

Vierailija
02.06.2026 |

Vaikka etukäteen tietää että täällä kokoontuu Suomen tyhmimmät ihmiset ja sisältö on 99% paskaa. Silti sitä provosoituu. Kuka osaa selittää?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tätä on yrittää psykologisoida tai analysoida. Kaikista ihmisistä löytyy ikävät ja pimeät puolet ja nimetön kommentointi mahdollistaa niiden esiin tuomisen.

Vierailija
82/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun pitämään taukoa Vauva-palstalta monesti. On täällä vaan niin hurjia mielipiteitä että verenpaine nousee tappiin. Osa varmaan täysiä trolleja ja sitten ylilautalaisia. Mun mielestä tännekkin olisi hyvä rekisteröitymispakko. Mode ei pysy hullujen kirjoittelijoiden perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää, että pettynyt olen minäkin näihin viemärisisältöihin.  Mistä kummasta palstalle ketjuun kuin ketjuun eksyy aina joku alapään asioita suoltava pervertikko?  Miksi ketjussa on niin paljon täydellistä kirjoitustaidon puutetta?  Miksi palstalla riehuu niin paljon äärioikeiston edustajia?  Poliittinen trollaus, valehtelu ja tulevien vaalien propaganda on ihan jokapäiväistä.  Raakuus, myötätunnon puute, viranomaisvastaisuus, muukalaisviha ovat palstan kantavia voimia.  On meillä paljon tosi sivistymätöntä porukkaa.

Mikset etsiydy sitten suosiolla kaltaistesi seuraan!? Vaikka HommainActionille tai minne tahansa vasemmistofanaatikkojen möyhöämisfoorumille. Sinne putoat kuin kusi lumeen!

Mikset sinä häivy vtuun palstalta? Kukaan ei kaipaa sua tänne

Vierailija
84/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päivystää suomen tyhmimmät, laiskimmat ja omahyväisimmät demariämmät, jotka kuvittelee että niillä on syntymäoikeus NETTOveronmaksajien = miesten lompakoille, ja sen kun kyseenalaistaa, ko. kelaelätit on välittömästi Apeshit-moodissa. 

Siksi.

PS. Menkää demukkakomukkaämmät T Ö I H I N !!!! 🤬😡

Kun olet häipynyt täältä, asia ei enää sua vaivaa. Heihei!!!

Vierailija
85/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikolätissä muutut lopulta itsekin siaksi. Jos et ole sika, niin ei kannata viettää aikaa sikolätissä. Siat itse haluavat, että heillä on seuraa. Sika tietää olevansa sika, hän on syntynyt siaksi. 

Vierailija
86/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun pitämään taukoa Vauva-palstalta monesti. On täällä vaan niin hurjia mielipiteitä että verenpaine nousee tappiin. Osa varmaan täysiä trolleja ja sitten ylilautalaisia. Mun mielestä tännekkin olisi hyvä rekisteröitymispakko. Mode ei pysy hullujen kirjoittelijoiden perässä.

Tein ihmiskokeen ja olin kuukauden käymättä täällä. Hankin äänikirjoja ja suursiivosin kotini äänikirjoja kuunnellen. Nukuin yöni paremmin kuin koskaan ja olin paljon onnellisempi kuin niinä päivinä, jolloin käyn täällä. Kokeen jälkeen olen rajoittanut täällä käymistäni siten, että käyn vain kerran viikossa katsomassa mistä kansa tällä virtuaalitorilla keskustelee. 

Vierailija
87/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä päivystää suomen tyhmimmät, laiskimmat ja omahyväisimmät demariämmät, jotka kuvittelee että niillä on syntymäoikeus NETTOveronmaksajien = miesten lompakoille, ja sen kun kyseenalaistaa, ko. kelaelätit on välittömästi Apeshit-moodissa. 

Siksi.

Sovitaanpa niin että, heti kun SINÄ lopetat kelaloisinnan ja menet T Ö I H I N !, minäkin poistun täältä.

En pidättele hengitystäni kun odottelen sen kelaloisinnan loppumista.....😂

Vierailija
88/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt toiseen suomalaiseen keskustelupalstaan mikä olisi nöin avoimen vihamielinen. Täällä sisällöstä 90% on pelkkää sukupuoli vihaa molempia sukupuoli kohtaa. Tämä on ainoa keskustelupalsta missä avoimesti vihataan miehiä sekä naisia 

Vierailija
89/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Sovitaanpa niin että, heti kun SINÄ lopetat kelaloisinnan ja menet T Ö I H I N !, minäkin poistun täältä.

En pidättele hengitystäni kun odottelen sen kelaloisinnan loppumista.....😂

Tämä torttupää tekee kymmenen typerää alatyylistä vinkumista tunnissa. Kaikki on Kela-loisia, vassareita, femakkoja...  Jännää, että hänellä riittää loputtomasti aikaa tähän, kun muut käyvät töissä ja kirjoittavat ehkä tauolla tai töiden jälkeen.

Vierailija
90/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.Fiksujakin kommentteja on ,ei kenenkään omaa elämää hirveesti kommentoida,oman näkemyksen voi laittaa tai miten kukin minkin asian  tekee,näkee kokee.Ei enää tasapäistetä joookos??saa olla eri mieltä.Siitä ei pidä loukkaantua.Keskustelu jatkukoon.Ihanaa kesää kaikille!

Vierailija
91/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt toiseen suomalaiseen keskustelupalstaan mikä olisi nöin avoimen vihamielinen. Täällä sisällöstä 90% on pelkkää sukupuoli vihaa molempia sukupuoli kohtaa. Tämä on ainoa keskustelupalsta missä avoimesti vihataan miehiä sekä naisia 

Oikeassa elämässä ei suvaita näin törkeää käytöstä. Nämä oksentajat kykenevät elävässä elämässä näyttelemään normaalia ihmistä, mutta jossain heidän on pakko tuoda oikea persoonansa esille. Täällä se sitten purkautuu. 

Vierailija
92/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhden kilipään kommentit edusta koko palstaa. Nämä vaan on äänessä aina ja koko ajan, kun tänne saa kirjoittaa. Yleensä aloittavat klo 7 ja viimeinen viesti on heiltä sulkemisaikaan.

Vierailija
93/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ihmiskokeen ja olin kuukauden käymättä täällä. Hankin äänikirjoja ja suursiivosin kotini äänikirjoja kuunnellen. Nukuin yöni paremmin kuin koskaan ja olin paljon onnellisempi kuin niinä päivinä, jolloin käyn täällä. Kokeen jälkeen olen rajoittanut täällä käymistäni siten, että käyn vain kerran viikossa katsomassa mistä kansa tällä virtuaalitorilla keskustelee. 

Siivottu koti tekee minut myös onnelliseksi, nukun ja hengitän paremmin.

Vierailija
94/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tätä on yrittää psykologisoida tai analysoida. Kaikista ihmisistä löytyy ikävät ja pimeät puolet ja nimetön kommentointi mahdollistaa niiden esiin tuomisen.

Kun nimenomaan ei löydy. Suurin osa ihmisistä on ihan mukiinmeneviä. Vain pieni osa on näin sairaita, mitä täällä näkee. 

Vierailija
95/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirjoittelee täällä niin suunnattoman typeriä. Sellaisia mitä eivät ehkä ääneenkään sanoisi mutta tänne pitää tuutata ne kauheimmat aivopierut. Ja sitten kaikki mt-potilaat päälle. Ei täällä jaksa kuin hetken kerrallaan.

Vierailija
96/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripäiden mielipiteet korostuvat ja herättävät tuntemuksia. Harmaa keskitien kommentointi ei jää edes mieleen. 

Näinhän se on. On olemassa ääripäät eikä vain yhtä ääripäätä.

Jollekin jo tuo itsestäänselvyys on asia josta he menevät aivan pakkomielteiseen tilaan väittäen että ei ole kahta ääripäätä.

Vierailija
97/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääripäiden mielipiteet korostuvat ja herättävät tuntemuksia. Harmaa keskitien kommentointi ei jää edes mieleen. 

Näinhän se on. On olemassa ääripäät eikä vain yhtä ääripäätä.

Jollekin jo tuo itsestäänselvyys on asia josta he menevät aivan pakkomielteiseen tilaan väittäen että ei ole kahta ääripäätä.

Ääripäitä ei pidä kaikilta osin suvaita. Toimiva yhteiskunta perustuu siihen, että yhteisöä vahingoittava käytös suitsitaan pois. Jos muut rangaistukset eivät tehoa, niin henkilö pitää eristää muusta yhteisöstä. Levittää sanaa kaikille, että tällaisen henkilön lähellä ei kannata olla. Anonyymi keskustelupalsta on siitä hankala, kun tänne voi piiloutua. Toisinaan kuitenkin näihinkin on kyetty puuttumaan. 

Vierailija
98/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nimenomaan ei löydy. Suurin osa ihmisistä on ihan mukiinmeneviä. Vain pieni osa on näin sairaita, mitä täällä näkee. 

Sivistys on vain ohut kuori. Ei kai näitä sodan kauheuksiakaan muuten olisi olemassa vuodesta toiseen. Ihminen on mitä on.

Vierailija
99/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää, että pettynyt olen minäkin näihin viemärisisältöihin.  Mistä kummasta palstalle ketjuun kuin ketjuun eksyy aina joku alapään asioita suoltava pervertikko?  Miksi ketjussa on niin paljon täydellistä kirjoitustaidon puutetta?  Miksi palstalla riehuu niin paljon äärioikeiston edustajia?  Poliittinen trollaus, valehtelu ja tulevien vaalien propaganda on ihan jokapäiväistä.  Raakuus, myötätunnon puute, viranomaisvastaisuus, muukalaisviha ovat palstan kantavia voimia.  On meillä paljon tosi sivistymätöntä porukkaa.

Mikset etsiydy sitten suosiolla kaltaistesi seuraan!? Vaikka HommainActionille tai minne tahansa vasemmistofanaatikkojen möyhöämisfoorumille. Sinne putoat kuin kusi lumeen!

Mikset sinä häivy vtuun palstalta? Kukaan ei kaipaa sua tänne

No jos vingut vääristä liian oikealla olevista mielipiteistä täällä niin silloin löydät itsellesi hyvää mieltä klooniesi joukosta, et täältä aaveelta jossa suurin osa EI samastu puritaaniseen ja leimaavaan vassuvouhottamiseesi.

Vierailija
100/105 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräreiästä tuleva mönja kiinnostaa aina

T: perussuomalaisten puoluetoimisto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä