Mitä mieltä olisit jos miehesi puhuisi sinusta näin toiselle naiselle?
Mies sanoo, että olet hirveä nalkuttaja.
Hän sanoo, että on mukavampaa olla kotona kun et ole siellä ja hän tekisi kaikkea paljon mieluummin jonkun muun kanssa.
Hän sanoo, että et välitä hänestä tai hänen tarpeistaan, et ole kiinnostunut seksistä ja olet muutenkin erilainen kuin mies alunperin kuvitteli.
Mies sanoo, että tunnut enemmän kaverilta (jos siltäkään) kuin puolisolta. Hän ei halua mennä naimisiin eikä näe viettävänsä loppuelämäänsä kanssasi.
Hän sanoo, että olet kiinnostuneempi omasta urastasi kuin perheestäsi.
Mutta hän on silti kanssasi ja ehkäpä kaikki on valehtelua toiselle naiselle. Mutta mitä mieltä olisit?
Kommentit (19)
Ei tarvitse miettiä tuommoista kun mieheni tietää että ei saa edes puhua muille naisille
Vapauttaisin miehen etsimään itselleen parempaa kumppania.
No miehesi on hyväksynyt puutteellisuutesi ihmisenä koska ei ole eronnut.
Olisin hyvin loukkaantunut, kertoisin oman näkökulmani (eli sen mitä mies on jättänyt kertomatta) ja todennäköisesti eroaisin. Mies ei kuulosta kyllä miltään kultakimpaleelta.
Olisin sitä mieltä, että mies on surkea nyhverö, koska sietää minua, ja todella säälittävä ressukka, kun avautuu tästä toiselle naiselle sen sijaan, että tekisi jotain sen eteen, että elämänsä on sellaista kuin haluaa.
Olisin myös vähän sitä mieltä, että hyi minua, kun vielä luuhaisin moisen pulkan kanssa.
Exähän tuo olisi, mies kertoo nuo asiat vain saadakseen säälipimppaa siltä toiselta.
Nalkuttaminen on muuten henkistä väkivaltaa. Ehkä se on hätähuuto.
Antaisin miehen mennä, suorastaaan kehottaisin menemään
Jos minulle joku puhuisi vaimostaan noin, en pitäisi miestä ystävänäni, en pystyisi luottamaan häneen. Mitä hän puhuu minusta, jos kumppanistaan puhuu noin.
Ensiksi kysyisin mieheltä, että miksi ihmeessä hän on minun kanssani? Ei hän kuitenkaan millään tavoin ole siihen pakotettu. Kyllähän se hämmentäisi ensin ja sitten alkaisin suunnittelemaan omaa tulevaisuuttani, ilman häntä. Ansaitsen ihmisen, kuka haluaa olla minun kanssani.
Olen sitä mieltä, että ap on satutäti.
Ajatuksena lähinnä naurattaa, jos joku nainen uskoo tuollaiset jutut :D
Nauraisin.
Lähinnä lapatossu vässykkä miehelle joka kokee noin eikä tee asialle mitään.
Olen sitä mieltä, että sinun ei kannata uskoa kaikkea mitä sinulle hölpötetään.
Ajattelisin, että nyt korkea aika lähteä. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi ihmisen kanssa, joka ilmiselvästikään ei rakasta, kunnioita eikä arvosta minua ja jos tunne ei aiemmin ollut molemminpuolinen niin nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin.
Lähinnä lapatossu vässykkä miehelle joka kokee noin eikä tee asialle mitään.
Minä taas ajattelin aloitusta lukiessani, että tuo mies yrittää saada joltain hölmöläiseltä seksiä. Ei tullut mieleen, että mies oikeasti kokisi noin.
Hauskaa, jos joku nainen ottaa tosissaan tuollaiset jutut jonkun miehen avautumana (ellei kyseessä ole jo valmiiksi läheinen ihminen/sukulainen)
Minä kyllä kysyisin mieheltä vain yhden kysymyksen: Oletko tyhmä, vai miksi olet sellaisen naisen kanssa?
Varmaan se ois sit siinä.