Miniäni ei laske poikaakaan käymään lasten kanssa
Käyvät tässäkin kaupungissa kavereillaan mutta eivät käy meillä. Lapsia olen muutaman keran nähnyt, vanhin ekaluokkalainen.
Tässä tyypillinen taustaongelma. Miniä maaseudulta kartanotyyppisiltä, isolta toimivalta tilalta. Poikani on paremmin koulutettu ja todella hyvätuloinen, mutta taustana kerrostalokoti ja teollisuustyöläisvanhemmat.
Hyvä kun ovat keskenään onnellisia, joskus on haikeeta.
Kommentit (167)
Minkälaiset välit teillä AP oli miniään ennen kuin lapset syntyi? Vai oliko välejä silloinkaan? Olen juuri tällainen miniä, joka ei käy appivanhemmilla ikinä. Eivät he minulta ole ikinä mitään kysyneetkää , kun ollaan tavattu joten mitäpä minäkään tuppisuuna heitä tapaamaan. Lapsia ei ole enkä usko että tuleekaan juuri tämän takia. Jos lapsia olisi, voisihan se vaikea olla heitä laittaa appivanhemmille kylään, kun itselläni ei mitään suhdetta tai välejä heihin ole (joskin mitään välirikkoakaan ei)
Meillä anoppi soittelee mulle aina ja kysyy milloin hänen poikansa ehtisi mennä auttamaan häntä. Kymmenet tuhannet kerrat olen vastannut, että en osaa sanoa, en ole puolisoni sihteeri ja hän voi ihan itse soittaa tai laittaa pojalleen viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset välit teillä AP oli miniään ennen kuin lapset syntyi? Vai oliko välejä silloinkaan? Olen juuri tällainen miniä, joka ei käy appivanhemmilla ikinä. Eivät he minulta ole ikinä mitään kysyneetkää , kun ollaan tavattu joten mitäpä minäkään tuppisuuna heitä tapaamaan. Lapsia ei ole enkä usko että tuleekaan juuri tämän takia. Jos lapsia olisi, voisihan se vaikea olla heitä laittaa appivanhemmille kylään, kun itselläni ei mitään suhdetta tai välejä heihin ole (joskin mitään välirikkoakaan ei)
Sinä tahtoisit että sinulta kyseltäisiin. Miniäni antoi niin ympäripyöreitä vastauksia kaikesta joten tulkitsin ettei hänen asiansa ja perheensä ole soveliaita asioita kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä anoppi soittelee mulle aina ja kysyy milloin hänen poikansa ehtisi mennä auttamaan häntä. Kymmenet tuhannet kerrat olen vastannut, että en osaa sanoa, en ole puolisoni sihteeri ja hän voi ihan itse soittaa tai laittaa pojalleen viestiä.
Kyllähän viisas anoppi tietää ettei miniälle sopimattomaan aikaan voi sopia poikansa kanssa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän viisas anoppi tietää ettei miniälle sopimattomaan aikaan voi sopia poikansa kanssa mitään.
Viisas aikuinen ihminen ymmärtää, että se hänen kasvattamansa poika on täysin kykeneväinen omatoimisuuteen sekä päätöksen tekoon. Toki moni tieten tahtoen kasvattaa sellaisia vässyköitä jotka kuuluisi holhouksen alaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, katkaisiko poikasi napanuoran sinuun vai mistä moinen katkeruus?
Niin, tuosta ei nyt ollut kyse. Mutta en pyydä teineiltä tunnin välein ilmoitusta missä menee ja kenen kanssa. Osaavat ihan itse ilmoittaa, jos menee vaikka kaverin tai tyttöystävän luokse yöksi. Välillä he jopa itse soittavat mummille ja kysyy voiko mennä kylään.