Miniäni ei laske poikaakaan käymään lasten kanssa
Käyvät tässäkin kaupungissa kavereillaan mutta eivät käy meillä. Lapsia olen muutaman keran nähnyt, vanhin ekaluokkalainen.
Tässä tyypillinen taustaongelma. Miniä maaseudulta kartanotyyppisiltä, isolta toimivalta tilalta. Poikani on paremmin koulutettu ja todella hyvätuloinen, mutta taustana kerrostalokoti ja teollisuustyöläisvanhemmat.
Hyvä kun ovat keskenään onnellisia, joskus on haikeeta.
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen perheen alaspäin katsominen on ala-arvoista käytöstä isovanhemmille, ymmärrän jos kysymyksessä on rikolliset appivanhemmat mutta tässä ei kai niin ole.
Ap on vain epämiellyttävä.
Anoppi on tavallisesti samoin miniälle kuin sekin on anopille.
Poikaham siellä ei käy. Miten se miniään liittyy???
Ehkä on rouvia jotka eivät yritä hallita miestään ja määritellä miehen määrää tavata vanhempiaan. Epäilen satuolennoksi kuin joulupukkia.
Älä valehtele, aina miniä vetää kotiin päin ja mielellään arvostelee appivanhempia nenä kurtussa, niin meitin miniä tekee meillä meidän kuulten. Joka aiheuttaa meillä miniäinhoa.
Miniä vaikuttaa vähä-älyiseltä kun mieskin käyttäytyy noin.
Vierailija kirjoitti:
Miniä vaikuttaa vähä-älyiseltä kun mieskin käyttäytyy noin.
Tai sitten ovat kaksi erillistä ihmistä, jotka tekevät omat päätöksensä. Joko pitävät tai ovat pitämättä yhteyttä omiin sukulaisiinsa. Miehelläkin on omat aivot, vaikka ketjun aloittaja tuntuukin pitävän omaa poikaansa jonain ameebana.
Vierailija kirjoitti:
sellaisia ne miniät ovat.
Ei välttämättä ole. Poikahan voi valehdella että vaimo ei päästä käymään kun ei uskalla itse sanoa ettei halua käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen perheen alaspäin katsominen on ala-arvoista käytöstä isovanhemmille, ymmärrän jos kysymyksessä on rikolliset appivanhemmat mutta tässä ei kai niin ole.
Ap on vain epämiellyttävä.
Anoppi on tavallisesti samoin miniälle kuin sekin on anopille.
Poikaham siellä ei käy. Miten se miniään liittyy???
Nämä päätökset usein johtuu miniän suuntauksesta.
Nämä päätökset usein johtuu miniän suuntauksesta.
Poika ei äitiään halua tavata. Tämä on kiistaton fakta.
Mikä fakta ? Tämähän on selvästi keksitty tarina. Vastaisku niille lukemattomille anoppiketjuille, jotka nekin on varmaan aika usein jonkun mielikuvituksen tuotetta. Mutta jos haluaa hupia elämäänsä ja pitkän ketjun, se kannattaa tehdä aiheesta anoppi vs miniä. Suosio on taattu.
:D poika ja miniä on fiktiivisiä henkilöitä, joten mistään faktasta ei voida puhua. Tämä tarina on yhtä totta, kuin Hannu ja Kerttu noidan uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei puhu mitään?
Tarina on jo mennyt siihen pisteeseen, että kaikki kommentit on samaa jankkaamista, joten ap on keksinyt jo uuden tarinan ja seurailee sitä. Eihän tämä jaksa enää ketään kiinnostaa.
Alkuun ap vielä viitsii vastailla, että ketju alkaa elämään ja pysyy näkyvillä, sitten voikin jättää kommentoijat tappelemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei puhu mitään?
Tarina on jo mennyt siihen pisteeseen, että kaikki kommentit on samaa jankkaamista, joten ap on keksinyt jo uuden tarinan ja seurailee sitä. Eihän tämä jaksa enää ketään kiinnostaa.
Alkuun ap vielä viitsii vastailla, että ketju alkaa elämään ja pysyy näkyvillä, sitten voikin jättää kommentoijat tappelemaan keskenään.
Aivan kun meirän miniä.
Mistä ap päättelee, ettei miniä päästä? Veikkaan, ettei poika halua.
Jotkut vanhemmat roikkuvat aikuisissa lapsissaan epäterveesti. On aikuisen oma valinta, kuinka usein tapaa vanhempaa. Sama koskee tietysti miniää. Pakko ei ole aikuisen ihmisen tavata ketään ihmistä, jota ei halua. Mutta minä kyllä luulen, että mukavia ihmisiä halutaan aina tavata voimien ja ehtimisen mukaan.
Minun mieheni ei osaa pitää yhteyttä edes ystäviinsä. Eikä kummankaan vanhempansa puolen sukulaisiin. Vanhempiaan ei näkisi koskaan ilman minua.
Perhe muutti järkyttävän usein kun hän oli lapsi ja hän ei ilmeisesti koskaan ole oppinut pitämään kiinni ihmissuhteista, kun ne kuitenkin kohta vaihtuivat uusiin.