Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukotiistai!!

15.05.2007 |

:)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu puol viidestä jo hereillä, ei siis ollenkaan vaan nukuta! Oon pienessä päässäni suunnitellu ristiäiskortteja ja pojan synttärikakkua(synttärit vasta heinäkuussa!!).. Ei , ei oo kaikki kotona. Piti sit vaan nousta kun nää jutut pyöri päässä enkä viittiny loikoilla sängyssä. Tänään olis neuvola heti ysiltä aamulla, miehen äiti tulee kattomaan poikaa siksi aikaa, käyn samalla kaupassa ostamassa tulevalle kummitytölle ristiäislahjaa kun ristiäiset on sunnuntaina. Hyviä vinkkejä näin aamutuimaan?? Pitäis myös ostaa naapurin pojalle 2-vuotissynttärilahja, ne partyt on sit lauantaina.

Onnea kovasti vauvautuneille!!! Oli Ida-Antoniaa, Janskulia ym ym ym..Anteeks en muista kaikkia kun eilen vaan hätäseen luin pinon.

Omaa vointia sen verran että vaavi edelleen kova liikkumaan/potkimaan mammaa, eilen illalla naureskelin sille tossa telkkarin edessä sohvalla maatessa kun kokoajan kantapää tunki ja venytti mahanahkaa ja meni vimmatusti sivulta toiselle! Ei supparin supparia havaittavissa (paitsi kivuttomia) eikä liioin limatulppia tms. Eli eipä tässä vielä kiirettä lähteä mihinkään synnärille. Toistaalta vasta huomenna tulee 38 rv täyteen joten ei senkään puolesta hätä oo:)Ja moni muukin on havainny että olotila on kummasti virkistyny ja kipeet paikat hävinny. Mullakin kävely on taas ihan normaalia ja tuntuu että kroppa alkaa tottua tähän ylimääräseen painolastiin. On se hassua.

Joo mut taidan mennä nyt laittaa mulle ja ukolla aamupalaa, poika vetää vielä sikeitä mut mies heräs töihin:) Tuun laittaa neuvolan jälkeen jotain jos siellä erikoista!

t:minnis80 rv 37+6

Vierailija
2/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaan onko täällä muita synnärille lähtijöitä :) Mulla taitaa olla nyt tosi kyseessä.. Pakotin illalla miehen seksihommiin ja kuinkas ollakaan, elämäni ensimmäiset supparit alkoivat kahden aikaan yöllä ja tasaiseen tahtiin tullu 10-20 min välein. En tiiä oliko tuolla seksillä merkitystä, voipi olla, joten kandee kokeilla ;) Mullahan on sitä limatulppaa nyt tullu parin päivän aikana eli jotain tuolla alapäässä oli kaiketi jo tapahtunu. En uskalla jäädä yksin kotiin ku miehen pitäs lähtä kahdeksaksi yhelle kurssille, josta ei sais olla pois. Lähetään synnärille kattomaan mikä on tilanne mutta sinne kai sitä jäädään, hope so..

Tsemppiä ja suppareita kaikille kärvistelijöille! :) Ja oikein paljon onnea taas vauvautuneille! :) Jansku oli ainakin saanu pitkän tytön..

Unelm@ rv 41+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmalle onnea matkaan!

Meidän pinossa käykin nyt vilinä kun vauva tupsahtelee joka päivälle :)

ONNEA!

Itsellä olo on suorastaan reipas verrattuna eiliseen. Vähäinen uni on muuttunut sikeemmäksi ja jos ei tarvitse suppareiden takia valvoa niin olo on ihan hyvä.

Eilen illalla vauva venytteli niin että luut ja liitokset paukkui, auts. Nyt ei koske niin mihinkään eikä supista. Siispä ajattelinkin lähteä piiperon kanssa kauppaan ja lekarille. Ajatukset pitäs saada pois vauvasta, mutta ei käy ihan helposti. Tulis vaan vasta ens viikolla kun mun sisko on täällä apuna :)

Nyt on niin positiivinen viesti, että ihan hirvittää :)

rv 38+4

Vierailija
4/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNELM@LLE paljon onnea matkaan!!!!:)

Olo on tääläkin hyvä!!Mä jo ehdin aamulla elätellä toiveita joko pian itekkin pääsis,mut pläh kaikki loppu ku sängystä ylös nousin!! heräsin ennen viittä ku kauhea vesisade ja ukkonen...siinä sit muutama supistuskin tuli ja menkkajomotusta oli alaselässä ja mahassa aika kivasti!mut pöhö sentään ei enään merkkiäkään...tais olla vaan joku makaamisesta tullut paikkojen puutuminen tms. näitten kilojen kans! hooh sentään!! No kypsyttely jatkuu...ehkä tässä muutaman viikon päästä on lähtö synnyttämään;)

Taidan lähteä pojan kans kerhoon kymmeneks. neuvola onki sitten päivällä....sielä nyt ei mitään uutta oo.normaali käynti vaan!!

ai niin monella vauva ollut liikkuvainen...täälä myös eilen illalla mahoton melske kävi mahassa!mä jo mietin ja kauhistelin et se pian heittää kuperkeikan ja kääntyy perätilaan....niin kauhea möyrintä kävi ja tuntu et virtsarakkoa ym. elimiä viedään lujaa!!heh niin ihania nuo vaavin liikket kyllä silti on.....:D

no joo mut nyt taas meen...ei mitään ihmeellistä juttuakaan ole!! ja poika se TAAS eteisessä kenkiä tonkimassa....aag!!!

toymama 38+3

Vierailija
5/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Vauvoja tupsahtelee tasaisesti! Onnea taas vauvautuneille!!

Itsellä hyvä olo, ei krinnaa mikään paikka tai supistele, aamupalakin vielä pysynyt sisällä. Taidan, jopa päästä koiran kans kahdestaan lenkille.

Koirasta puheen ollen, löysin siltä punkin, joka oli jo päässyt aika syvälle, mutten ilkeä puristaa sitä pois. Mies saa hoitaa sen ruokiksella..mä olen ihan mamis:(

Meidän eilinen romanttinen illallinen huipentu siihen, että mies sai mennä nukkumaan sohvalle. Sattu valitsemaan ruoaksi oikein valkosipulipitoisen annoksen niin, että se valkosipulin lemu tuli jo ihosta läpi. Mua yökötti niin paljon, että kyllästy mun hyhhyttelyyn ja meni sohvalle nukkumaan. En mä yleensä oo tällänen hienopieru, mutta nyt raskaana ollessa on kaikki hajut enemmän tai vähemmän kamalia:)

Aurinko paistaa, ulos on päästävä. Illalla mennään anoppilaan syömään kakkua ja saunomaan. Mä oon nyt niin paljon saunonut, että mun kohdalla ei ainakaan toimi se S! Jotenkin on nyt sellanen olo, että mennään lujaa kesäkuulle tän mahan kanssa. Toisaalta, vauva on koko ajan ollu painoarvioissa aika pieni, että kait luonto sitten hoitaa asian niin, että kaveri on ensin valmis tulemaan?

Mutta joo, yllättävän positiiviset terveiset täältä kaikille:)

Tsemppiä synnyttämään lähteville!

AE 39+3

Vierailija
6/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supparit loppu ku seinään ku oltiin lähössä. Taitaa olla tuttu juttu täällä. Nyt nukkumaan menetettyjä yöunia...

Vierailija
7/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusen paljon onnea vauvan saaneille!! <3 Joka päivä se tulla tupsahtaa uusia toukovauvoja, ihanaa. :´)

Toivottavasti Unelma pääset pian tositoimiin, varmasti kurja tunne. :(

Nyt lepäät, ehkä se lähtö on hyvinkin pian edessä.. ;)

Olin ihan unohtanut sammakkoinen meiän treffit naikkarilla 17.5!! :D Joo, miehelle syndelahja. <3 Oltiin jo ton Larun kanssa sovittu tuo äitienpäivä, mut molemmat teki oharit. Mut jos nyt sit torstaina? Tuutko Laru mukaan? ;)

Mies laitto eilen muovitetun froteen sänkyyn mun kohdalleni... sille tuli yht´äkkiä tunne et tänä yönä tapahtuu.. No ei tapahtunu. :D Tuli kokeiltua sitä kivaa S:sää, rintojen hierontaa ja tänään heti aamusta siivousta. Vähän masu ollut pinkeenä, mut ei mitään sen kummallisempaa. :) Niin ja jotenkin tuntuu et paine tuol alhaal alkaa pikkuhiljaa kasvaa.

Eilen tuli eka " joko" -viesti tutulta. (ei kovin läheinen) Hohhoijaa! Viikkoja tänään tasan 38... :D Äidin kanssa keskusteltiin tossa lauantaina, että hän ei alota sitä kyselyä. (toisin kun esikoisen aikana.. ;D) Oli ihan itse tajunnut.

Ei tänne muuta ihmeellistä.. Taidan kohta muuttua porkkanaks, kun meinaa vähän liiankin hyvin maistua.. :)

Hyviä vointeja ja kaikille niitä OIKEITA suppareita kaipaaville paaaljon suppareita! (myös mulle kiitos.. ;) )

t:tiitiäinen, poika 2v4kk ja Oiva rv 38!! (poks,poks)

Vierailija
8/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjuja en ole vielä ehtinyt lukea mutta vauvauutisia tänneki nkuuluu. Keskiviikkona 9.5 syntyi sektiolla suloinen pikku tyttö, 3.37 kg ja 48,5 cm. Sunnuntaina sopivasti äitienpäivänä pääsimme sairaalasta ja nyt täällä opetellaan vauvanhoitoa :-)

Onnea kaikille muillekin vauvautuneille!

Sinu

Vierailija
9/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos mukaan vielä mahtuu, olen seuraillut juttujanne sivusta viime viikot. Nyt tuli rohkeutta tunkeutua seuraanne:)

Faktat pöytään:

LA 31.5, synnäri tyks, 5:s raskaus, joista 3 ekaa keskenmenoja, terve tyttö 9/05 syntyi naistenklinikalla helsingissä. Itellä ikää 32v, asunkunta: turun kyljessä, kesällä vaihtuu.

Onnea kaikille nyyttinsä noutaneille! ISOT tsempit käynnistyksessä oleville (ekaa käynnistettiin cytotecillä 5pv, mut sitten menikin vedet)

Sectiolaisille/sinne meneville, muistakaa ottaa kipulääkkeenne ajoissa, ettei pääse liian pahaksi!

almaeino: Olitkohan se sinä joka 3.5 kertoi olleensa aamupäivästä tyksin äippä polilla?

Omaa napaa... Liitoskivut olleet uskollisia seuralaisiani kohta 10 viikkoa ja panadol vaihdettu ajat sitten vahvempaan tavaraan. Näin pysyn sentäs jotenkin tolpillani. Koko arviossa äippäpolilla kuun alussa painoa sanottiin olevan vain 2,2kg ja uudestaan kontrolliin ens perjantaina. Eihän mulla tuo ekakaan iso ollu 3132g vaivaisesti, viikolla 40+4. Tämä oli nyt siskostaan jäljessä viikolla 36 lähes 500g. No, mä en kokemuksesta aina oikein luota noihin ultran painoarvioihin, ellei ole saman lääkärin tekemiä. Hb ollut nyt matalahko (mun normaaliin verrattuna, joka 150) 111 viimeksi, vatsa vaan ei siedä mitään apteekin rautavalmistetta, tuota luontaistuote litkua yritän saada alas...

Hippäinen 37+5

Vierailija
10/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tah-too vau-van syliin tuhisemaan!

HIRMU SUURET onnittelut kaikille nyytin saaneille!!! Katsoin vauva-pinoa ja se oli jo kauhean pitkä... mulla on laksettu aika vasta 23.5., mutta en ensinnäkään jaksaisi odottaa sinne asti ja toiseksi, kun sf-mitta oli viime viikolla 36 ja itsellä pituutta 159cm ja nyt on peloteltu nelikilosella laskettuna aikana... noh, ihmiset pysäyttelee kadulla ja onnittelee kaksosista. :P Oon toki aika ilonen aina onnitteluista (eivät sentään lääpi), mutta kun ei tää mahan kanniskelu silti mitään herkkua ole. Ja madame mamma ennusti 1.6. syntyväksi - onneksi naikkarin kasvukontrolli on laskettuna päivänä...

Mutta teillä muilla tuntui olevan paljon mukavampi päivä - paitsi unelm@lla oli keljusti loppuneet supparit, toivotaan, että pääset pian oikeisiin tositoimiin!

Täällä sataa ja yöllä viiden aikoihin olin taas tunnin hereillä selkäsäryn vuoksi (menkkakipuja ja sitten alemman kyljen iskias kipeyty aina parin minuutin päästä puolenvaihdosta). Ehti sitä unenpöpperössä vähän jo toivoa.. mutta eihän mulla ole varsinaisesti vielä mitään hajua oikeista suppareista...

On sellainen vaikutelma, että sammakkoinen on jo pitemmän aikaa vaihtanut kanssani kylkeä sinne patjaa vasten lämpöseen. On hiukan hankalaa varsinkin täydellä rakolla vaihtaa kylkeä :)

Pitäisi lähteä kaupunkiin hakemaan kangastussi, että saan tyynyliinat koristeltua valmiiksi pakkaukseen. Noh, jos keittäisi kahvia, tuntuu tämä tekstikin olevan ihan yhtä sekavaa kuin olokin. :) Onneksi sammakkomies tökkii vilkkaasti, joten siitä ei tarvitse nyt huolehtia.

sammakkoinen rv 38+6

Vierailija
11/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perästä tullaan hitaasti, hikisenä ja kärttyisenä.

Alkaa tuo vauvapino olla jo aika paljon isompi kun tää odottajien pino. Jokohan joku toukovauva on kuukauden ikäinen?

Kävin neuvolassa. Siellä kaikki ok. Tyttö näytti taas mallia siitä miten kovaa voi vauhti olla. Syke oli välillä huima kun sattui vissiin just jumppa-aika. Oma terkkari hämmästeli sitä, miten myöhään sektio on sovittu (viikkoja silloin 39+4) kun kyseessä on toinen lapsi. Käski heti soittaa sairaalaan jos alkaa supistella tms. No onko tällaisesta ollut merkkiäkään? Eipä tietenkään.

Tuo tuleva isosisko herätti tänään 5.40 joten taidan painua sänkyyn että jaksan lavastaa. Illalla tulee vieraita.

Pitkää pinnaa ja mukavaa sadepäivää kaikille hännänhuipuille :)

T: Moskuliini 38+1

Vierailija
12/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin se minä, joka oli 3.5. TYKS. äippäpolilla. Satuitko oleen samaan aikaan?

Mulla la 19.5 ja asustelen ihan tossa Tyksin nurkilla.

Tervetuloa mukaan toukokuisiin:)

Sinu: Onnittelut vauvasta!

AE

Vierailija
13/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu lähti ihan normaaliin tapaan käyntiin.

Kävin suihkussa, kun poika ja mun äiti vielä nukkuivat, mies oli jo ehtinyt lähteä töihin aamuvuoroon.

Nyt päivän mittaan mulle on tullut hieman pahaa oloa ja alas vihloo välillä.

Vauva ei enään liiku kovin paljoa, mutta välillä kyllä ylittyy selkeästi kymmenen liikkeen raja.

Toivoisin että vauva syntyisi ennen perjantaita, mutta luulen että ei.

Olisi vain kiva synnyttää nyt, kun mun äiti on pojan vahtina meillä juuri sitä varten.

Mutta eipä se taida sieltä vielä tulla, vaikka jonkin verran supisteleekin ja välillä vähän enemmän.

Tällä hetkellä menossa rv38+5, kun esikoinen syntyi 38+3.

Mutta eivätpähän ne samaan aikaan taida yleensä syntyä.

MÄ HALUAN JO MENNÄ SYNNYTTÄMÄÄN.

Varsinkin näiden kipujen takia, kankku on ihan kipee ja välillä vihloo, liitokset tökkii ja vielä mitä.

Sängyssä on todella hankala kääntyä, kun liitoksiin sattuu niin jummetusti.

Mutta anteeksi että vuodatin tällä tavalla.

Nappis rv38+5

Vierailija
14/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olin yöllä varma, että synnyttämään pian lähdetään. Ja paskat, tässä sitä vielä kökitään ja olo mitä parhain.

Heräsin tosiaan aamuyöstä siihen että tuli ilmaa emättimestä (sori, ei oo mitään mukavaa luettavaa). Tuntui tosi hassulta ja sitä jatkui kauan. Ajattelin koko ajan, että koskas sieltä alkaa tulla sitten lapsivettä. Sitten alkoi aaltoilemaan supistuksia, niitä menkkamaisia taas. Odottelin, josko tulis oikein kunnollisia, mutta ei. Vessassakin kävin isolla hädällä kun sellainenkin olo tuli. Mutta sitten olen nukahtanut ja kaikki kivut oli häipynyt aamuksi. Eli kaikki merkit oli, mutta ei silti.

Onko kellään muulla ollut tälläisiä " ilmavaivoja" ?

Nyt sitten vaan taas odotellaan. Sisko ja äiti ovat lyöneet vetoa, koska vauva syntyy. Kumpi osuu lähemmäs, voittaa. Sisko veikkasi 25.5. ja äiti 20.5. (mikä on muuten meidän hääpäivä). La on 25.5.

Sinänsä olis hassua jos tämä päättäis syntyä 20. päivä kun silloin tosiaan on meidän hääpäivä ja esikoinen on syntynyt 20.9. ja esikoisen nimipäiväkin osuu 20. päivään. Olis siinä meillä sitten...

Kuukautisten mukaan la olis ollut 17. päivä, joten itse jännään tuleeko silloin.

Onnea vauvan saaneille, tuntuu kyllä että niitä joka päivä putkahtelee. Ja tsemppiä kaikille turhien hälytysten kanssa painiville.

-supukka-

Vierailija
15/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi..onkohan täällä enää ketään muitra yliaikaisia..taitaa olla:)

Eilisen sisätutkimuksen jälkeen kyllä supisteli oikeestaan koko päivän jonku verran, muuta kun ilta lähenee olin vaan aivan poikki ja yön nukuin ku tukki paitsi vessareissu x 2 jolloin toisella kerralla suppari herätteli unesta.

Tuntuu et mun kropassa on oikkesti joku pahasti vialla ku se ei osaa käynnistää ite näitä synnytyksiä. Esikoinen 2 v sitte 3 päivän käynnistyksen jölkee suostu syntyyy. Nyt on kyllä jo henkisesti valmistautunu siihe et ei tää ite tuu ja käynnistys edes. Sain ajan äitipolille ens maanantai aamuksi..ja meinaan kyllä ängetä sillä reissulla sisää vaikkei ne omat toiveet täällä vaikuta koskaa. Silloin ois viikkoja jo 41+2.

Jälkeenpäin aattelee tietty et mitä sitä piti hoppuilla ja kyllä se sieltä tuli, mut tässä vaiheessa ei paljon kiinnosta..Ja anoppi muistaa varmasti soittaa joka päivä...." no, joko oot sairaalassa.." heh, vaikka varsin hyvin tietää etten oo ja esikoinen menee hoitoon hänelle silloin ku lähdetään synnyttään..vali vali..tällaista täällä...:)

TiiSusa 40+3

Vierailija
16/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supparit sit palas melkein ku pääsin takas kotiin. Käytiin tosiaan siellä synnärillä mutta eihän ne alkanu millekään ku oli sillo loppuneet. Nyt sit tulee enemmän ja vähemmän säännöllisinä ja kivuliaina. Tuntuu, että mitä rennompi asento, sen kivualiaampaa on. Kertokaahan te kokeneemmat, miten tämän kivun kans selviää? :) Ku ei tosiaan kandee lähtä sinne synnärille vissiin vasta ku tulee 5 min välein.. Mutta jospa sitä pääsis sinne vielä tämän vuorokauden puolella..

Porukka alkaa tosiaan väheneen tällä puolella mutta uusia oli vielä tullu mukaan, muistanko oikein? Lukasin niin nopeesti pinon läpi. Mutta tervetuloa vaan joukkoon! Mutta ei kai se auta ku yrittää saada vähän nukuttua, ei vaan jotenki saa unen päästä kii. Pikkasen jänskättää tuleva koitos...

Vierailija
17/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lueskellut lähes joka päivä teidän pinon, mutta kuten arvata saattaa tämä kirjoitusaika on vähän kortilla:)

Nytkin kuuluu öninää sängystä joten pitkää ripustusta en saa aikaan vieläkään..

Paljon jaksuja ja suppareita nyt kaikille toukokuisille.. ei mene kauaa kun ollaan kaikki tuolla vauva-puolella:)

Täällä pidellään isoja ja pieniä peukkuja pystyssä kaikille, itselläkin odotuksen tympimykset vieläkin hyvässä muistissa:) !!!

Halit!!!

Mirage ja pieni neiti-nuuskuttaja 2vko + 4pv

Vierailija
18/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nopea kurkkaus tänne.:)

Onpas palsta hiljentynyt huomattavasti. Kaikilla taitaa jo aika hyvin olla vauvat sylissä?

TiitiSusa (menikö oikein?:)) täällä kanssa yksi " yliaikainen" . Esikoinen tulossa ja viikot on 40+1 (menkoista 40+6), mitään merkkejä ei vielä näy eikä kuulu. Liian mukavat oltavat tolla maha asukilla.:)

Millonkas muuten toi horoskooppi vaihtu? Siis härkä vaihtuu pois? Käynyt mielessä, et eikö me saadakaan härkä vauvaa. Pitääpä selailla vähän noita horoskooppikirjoja..mikähän toi seuraava merkki oli?:)

Huomaa, että nyt kun äiti on poissa jaloista veljen luona, niin mulla tekeminen loppu ja aikaa on vaikka muille jakaa.:) Noh huomenna äiti tulee taas illalla ja täytyy nyt nauttia tästä, että saa rauhassa olla ja oleilla.:)

katotaanpa vähän noita horoskooppikirjoja..hmm..

T: Daim ja pömppis rv 40+1

Vierailija
19/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almaeino: Joo, mulla oli tuolloin lääkäri aika 8.50, tuon klexane lääkityksen johdosta, samalla synnytystapa arvio.

Jaksamista edelleen kaikille meille toukokuisille!

Vierailija
20/30 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olen jostain syystä ihan keskiviikossa. Ei sitten tosiaan ole paljon tullut nukuttua, kuten jo eilen arvelin. Aamulla menin takas sänkyyn, kun olin vienyt pojan hoitoon, mutta enhän mä saanut siltikään nukuttua. Nyt on pää ihan pyörällä :(

Onnittelut Murmelille ja Sinulle! Ihana kuulla, että Murmelilla lopultakin se kärvistely siellä sairaalassa loppui ja kaikki on nyt hyvin.

Mulla tuli illalla sellanen suppari, että ajattelin jo että nytkö lähdetään. Teki aika makeeta. Katoin heti kelloakin, jos olis vaikka tullut enemmän :) Ei tullut kun se yksi niin voimakas. Nyt taas aamulla maha on ihan pinkeenä, kuten joka aamu, mutta tähän ei liity mitään kipuja.

Sammakkoinen ja Tiitiäinen, mäkin taisin olla sillon sopimassa niistä treffeistä sinne Naikkarille. Olin myös unohtanut sen kokonaan :) Mulle käy oikein hyvin, jos ylihuomenna tää syntyis. Tänään on jo sellanen olo, että ei tää nahka voi enää venyä enempää :)

Laru rv 37+6