Pystyykö joku oikeasti panemaan vain alle minuutin?
Eli onko oikeasti paljon miehiä jotka kestävät panemista alle minuutin? Eli käytännössä heti kuin aloittaa, niin täytyy jo pitää taukoa, ettei laukea ns reisille... Eihän siinä nainen kerkeä mukaan ollenkaan, vai kerkeääkö?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun 21 v. poikakaverilla ei tule koskaan reisille vaan lämmitys aloitetaan aina alusta ja sen pitää lämmittää vielä ennen aktia ite itteään että pysyy kovana. Mikä vialla?
Kyllä tuossa iässä normaalisti on vain sekunteja kun täydessä kunnossa, nuorena sykähtelee sydämmen lyönnin tahdissa pystyyn
Mitäh? Ei mun 21 v. poikakaverilla koskaan. Päin vastoin erektio-ongelma tuntuu olevan. Kertoi kyllä että edellisen tyttöystävän kanssa kaikki toimi liiankin hyvin mutta erosivat kun tuli jotain ongelmaa..
Tarkoitatko että tuli erektio ongelmia jo edellisessä suhteessa? Mars lääkärille heti. Veriarvot hyvä ottaa ainakin.
En tiedä mutta ainakin muuta ongelmaa.
Mutta jos hän ei itsekään tiedä mistä johtuu niin kannusta lääkäriin. Onpahan sitten suljettu fyysiset jutut pois (testeronitasot, eturauhassyöpä). Jos on psyykkistä niin kai siihenkin jotain apua voisi saada.
Vaihtamalla 20v nuorempaa naiseen
Vanha ohjehan neuvoo, että kun vaimo täyttää 40 vuotta niin se pitää vaihtaa kahteen 20-vuotiaaseen.
onhan niitä minuutin naisiakin. Minä olen noin 3-9 minuutin panija. En koskaan kerkeä mukaan tai harvoin kolmesti vuodessa onnistutaan saada vaimon kanssa minuutin kohdalla samaan aikaan. Yleensä joudun jyystöön otsa hiessä kymmenen minuuttia on raskas suoritus, kun hän haluaisi jo käydä nukkumaan oman oon jälkeen.
Pystyisikin. Nuorena olisin "pystynyt" eli lauennut liian nopeasti, mutta silloin ei naista saanut. Vanhemmiten ongelmana taas on, ettei liian usein meinaa laueta. Onhan se kivaa harrastaa seksiä pitkään ja harvemmin kumppani valittelee, mutta ihan vaihtelun vuoksi kaipaisi joskus helppoja orkkuja.
Oman käden kanssa mälli lentää nopeammin ja ilman ongelmia, mutta oikea seksi menee vähän liian usein työn puolelle orgasmin suhteen. Kondomillakin osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks mun 21 v. poikakaverilla ei tule koskaan reisille vaan lämmitys aloitetaan aina alusta ja sen pitää lämmittää vielä ennen aktia ite itteään että pysyy kovana. Mikä vialla?
Sillä on lurppamuna. Ei lupaa hyvää, se ei seiso enää ollenkaan 40-kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran töissä niin että pelleilin työkavern kanssa ja se veti multa housut alas ja meinas tulla takaa sisään niin lensi spermat reisille. Oli ilmeisesti aika kiihottava tilanne nuorelle miehelle.
t. Pentti 72v
Ite haluaisin että tulisin nopeammin. Keskivertoaika ehket 20 min. Vaimoa kyllästyttää kun kestää ja kestää, ei kyllä ite auta asiaa mitenkään makaamalla vaan samassa asennossa.
Helposti ja joskus vielä toisenkin minuutin.
Ei kestä kyllä millään minuuttia😔. Se on kyllä tappanutkin halun koko seksin harrastamiseen.
Partiolainen, oletan?