Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö joku oikeasti panemaan vain alle minuutin?

Vierailija
31.05.2026 |

Eli onko oikeasti paljon miehiä jotka kestävät panemista alle minuutin? Eli käytännössä heti kuin aloittaa, niin täytyy jo pitää taukoa, ettei laukea ns reisille... Eihän siinä nainen kerkeä mukaan ollenkaan, vai kerkeääkö?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies runkuttaa paljon sekin voi vaikuttaa erektioon.

Vierailija
22/49 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mun 21 v. poikakaverilla ei tule koskaan reisille vaan lämmitys aloitetaan aina alusta ja sen pitää lämmittää vielä ennen aktia ite itteään että pysyy kovana. Mikä vialla?

Kyllä tuossa iässä normaalisti on vain sekunteja kun täydessä kunnossa, nuorena sykähtelee sydämmen lyönnin tahdissa pystyyn

Mitäh? Ei mun 21 v. poikakaverilla koskaan. Päin vastoin erektio-ongelma tuntuu olevan. Kertoi kyllä että edellisen tyttöystävän kanssa kaikki toimi liiankin hyvin mutta erosivat kun tuli jotain ongelmaa..

Tarkoitatko että tuli erektio ongelmia jo edellisessä suhteessa? Mars lääkärille heti. Veriarvot hyvä ottaa ainakin.

En tiedä mutta ainakin muuta ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn panemaan alle minuutin tai jättää kokonaan panematta. Pystyn myös panemaan tunnin, kaksi tai jopa kolmekin. Tahtolaji, mutta vain kiihottavat kumppanit käy.

Vierailija
24/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle minuuttiin menee joka kerta, sen takia varmaan kumppanin kanssa olekaan seksiä kun kaiken lisäksi todella pieni muna. 

Vierailija
25/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kestää puol minuuttia, hyvä aika👍 

Vierailija
26/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v poikanen olin ja 18v tytön reisille laukesin. En kerenny edes sisälle työntää. Ennenaikaiset laukeemiset jatkunu ihan tähän päivään asti, oon 40 ja en kestä kun max puol minuuttia. Nuoruudesta asti jääny häpeä mieleen ja seksi aina ollu hirveää suorittamista, en nauti siitä yhtään silleen vaikka tulenkin nopsaan. Ahistavaa kun tietää että ei kestä. Aluksi ei meinaa seistä ja kun rupee seisoo niin laukeen heti. Kiihottaa kyllä ja panettas mutta häpeä ja turhautuminen estää että kehtaisin harrastaa seksiä. Nautintokin menee laukeamisen mukana niin nopeasti ohi että ei kiinnosta. 

Vierailija
27/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sileä kun ottaa niin jaksaa.

Vierailija
28/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mun 21 v. poikakaverilla ei tule koskaan reisille vaan lämmitys aloitetaan aina alusta ja sen pitää lämmittää vielä ennen aktia ite itteään että pysyy kovana. Mikä vialla?

Kyllä tuossa iässä normaalisti on vain sekunteja kun täydessä kunnossa, nuorena sykähtelee sydämmen lyönnin tahdissa pystyyn

Mitäh? Ei mun 21 v. poikakaverilla koskaan. Päin vastoin erektio-ongelma tuntuu olevan. Kertoi kyllä että edellisen tyttöystävän kanssa kaikki toimi liiankin hyvin mutta erosivat kun tuli jotain ongelmaa..

Mekaniikkapuolen korjauksissa esitetään ongelman ilmetessä aina yksi kysymys: "Mikä on muuttunut / muutettu viimeksi?"

Vierailija
29/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19v poikanen olin ja 18v tytön reisille laukesin. En kerenny edes sisälle työntää. Ennenaikaiset laukeemiset jatkunu ihan tähän päivään asti, oon 40 ja en kestä kun max puol minuuttia. Nuoruudesta asti jääny häpeä mieleen ja seksi aina ollu hirveää suorittamista, en nauti siitä yhtään silleen vaikka tulenkin nopsaan. Ahistavaa kun tietää että ei kestä. Aluksi ei meinaa seistä ja kun rupee seisoo niin laukeen heti. Kiihottaa kyllä ja panettas mutta häpeä ja turhautuminen estää että kehtaisin harrastaa seksiä. Nautintokin menee laukeamisen mukana niin nopeasti ohi että ei kiinnosta. 

Kolmikymppisenä edellisestä suhteesta siipeni saaneena minulla oli pitkäaikainen, luottamuksellinen asiakassuhde erään suloisen ukrainalaisen palveluntarjoajattaren kanssa. Odotin tapaamistamme aina niin kovasti, että minun oli pakko runkata kotona ennen lähtemistäni sovituille treffeille etten olisi lauennut heti sisälle saatuani.

Vaikka kyseessä oli selkeä asiakas-yrittäjäsuhde pidimme molemmat kovasti toisistamme.

Kerrankin olimme sopineet tapaamisesta ja soittaessani ovikelloa M. avasi oven niin tyrmäävän, sädehtivän iloisena, kauniina ja suloisena että hänen kuvansa on vieläkin kirkkaana mielessäni. Vaihdoimme kuulumiset, halasimme, suutelimme ja riisuin tytön kiusoitellen ja häntä välillä suudellen. Suutelin hänen huuliaan, kaulaansa, korviaan, rintojaan nännejään. Laskeuduin toiselle polvelleni ja hyväilin hänen lantiotaan, pakaroitaan, reisiään suudellen hänen vatsaansa. 

Aikaa meillä oli vain tunti joten M. tarttui käteeni vetäen minut sängyn ääreen, johon hän kävi malttamattomana selälleen levitti polvensa paljastaen ajellun häpynsä minulle ja ojensi kätensä minua kutsuen.

Asetuin tuon suloisen tytön päälle ja hän ohjasi kullini sisälle tiukkaan, märkään, treenattuun pilluunsa kietoen kätensä ja jalkansa ympärilleni. Ehdin työntää vain viitisen kertaa paljaalla ennenkuin lastini ryöppysi syvälle hänen pilluunsa. Levähdimme hetkisen ja jatkoimme sitten etsien hänenkin nautintoaan, mutta tarkoitan vain, että kyllä, se voi olla herkässä.

Arvostan edelleen suuresti sitä mitä M. saattoi tuossa tilanteessa tarjota minulle, sillä hän auttoi minut yli synkän virran ja hän tiesi täysin, mitä se merkitsi minulle tuolloin. 

Alan ammattilaisia on syytä arvostaa, sillä he tekevät tärkeää työtä auttaakseen muita.   

Vierailija
30/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö, silloin ihan uusi tuttavuus otti multa suihin kolmen viikon kineksen jälkeen. Multa laukesi ihan vahingossa ja koko lasti ryöppysi paineella syvälle tytön nieluun. 

Kun tyttö lopetti kakomisen ja pystyi taas puhumaan se oli ensin aika vihainen, mutta ymmärsi kyllä jutun sitten ja jatkoimme sovussa muilla tavoin.

Vierailija
31/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti miehiä jotka kestää panna yli minuutin.

Vierailija
32/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti miehiä jotka kestää panna yli minuutin.

Voi sitä olla päinvastainenkin ongelma. Pitkän lämmittelyn jälkeenkin täytyy painaa vähintään 25 minuuttia täyttä höökiä että laukean. En koskaan saa nopeammin. Onneksi tyttöystäväni pitää juuri tästä. Huolestuttaa että on joku tunto-ongelma.

M26

Vierailija
33/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta mies laukeaa enää harvoin ihan pilluun. Ennen sai nopeasti jos halusi. Olenkohan tehnyt virheen, kun olen tehnyt usein käsitöitä, ja varmasti tai ehkä puristanut kullia liikaa...

Ja olen myös ottanut suihin kai liikaa.

Sitten vielä se, että kun hän panee esim lusikassa, kastun aivan läpimäräksi, joten kai se tuntokin siinä katoaa.

Minä saan kyllä siinä aina todellakin kovaa.

Olenko oikeassa?

Vierailija
34/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla onnistuu ja joskus käykin noin, mutta sen tietää etukäteen, joten sormetusta, vibrausta tai nuolentaa vaimolle niin että on hyvin tyydytetty ennen "pika panoa". Viikon kun on työmatkalla ja puutteessa, jonka jälkeen vaimo lähettelee pitkin päivää stay-up sukkis kuvia ym. vastaavaa niin tietää jo etukäteen et ei montaa työntöä tartte niin lasti on vaimossa. Sitten pitää odotella vartti ja sinä aikana voi pitää vaimon lämpimänä em. konstein. "Kakkos laukeaminen" sitten jo kestää pidempään 🙂

M42

Vierailija
35/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälleen viiskymppisenä erektion ja laukeamisen kanssa kestäisi vaikka tunnin panna. Kunto vaan ei kestä. Tulee hikikin

Mä niin tykkään ku joku pystyy panemaan tunnin kans. Harvassa on ne miehet. Mutta silloin ku mies väsähtää niin silloin miehen kuuluu mennä selälleen ja naisen hypätä ratsaille ja vuorostaan painaa pitkään niin sitten mies taas jaksaa. 

Vierailija
36/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten nuori viiskymppinen.  "Aina valmiina"

Vierailija
37/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että tuli erektio ongelmia jo edellisessä suhteessa? Mars lääkärille heti. Veriarvot hyvä ottaa ainakin.

Mutta jos hän ei itsekään tiedä mistä johtuu niin kannusta lääkäriin. Onpahan sitten suljettu fyysiset jutut pois (testeronitasot, eturauhassyöpä). Jos on psyykkistä niin kai siihenkin jotain apua voisi saada. 

Vierailija
38/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos hän ei itsekään tiedä mistä johtuu niin kannusta lääkäriin. Onpahan sitten suljettu fyysiset jutut pois (testeronitasot, eturauhassyöpä). Jos on psyykkistä niin kai siihenkin jotain apua voisi saada. 

Vaihtamalla 20v nuorempaa naiseen

Vierailija
39/49 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laukean yleensä alle minuutissa.

Mies56vee

Vierailija
40/49 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pitänyt yllä erektiota vaikka kuinka kauan suudellen ja naista hellimällä ja on aivan räjähdyspisteessä, niin silloin ei tarvitse kuin kerran työntää sisälle ja tuntee kuinka alkaa tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän