Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin miehen pyykkien pesun, ja nyt odottelen koska hänellä loppuu bokserit.

Vierailija
31.05.2026 |

Pitkä stoori, joten koettakaa kestää. 

Meillä on lapsia ja takana yhteisiä vuosia paljon.

Nyt kuitenkin oon herännyt tähän epätasa-arvoon siivoustöissä kotona. 

Siivoan vessat, saunan, kylppärin, pyykit, voihan lakanat keittiön, teen ruuan 95%, ajan välillä nurmikkoa ja osallistun myös talon remontteihin. Teen töitä 5-6pv/vk.. 

Kun pyydän apua vastaus on "Ne on teidän sotkuja, ei mun" (Esim. Kylppärin viemärin pesu)

Ja nyt hän ei esimerkiksi siivoa enää tiskipöydällä tiskejä koneeseen koneen tyjentämisen jälkeen, koska "En siivoa muiden jälkiä" 

Oon pyytänyt, että veikkaisin pyykit ja väittää niin tehneensä, mutta eipä ole ikinä sitä oma-aloitteisesti tehnyt, vaikka pyykkikorit on ollut MONTA päivää keskellä olohuoneen pöytää, että hän ne varmana näkee.. 

Joten päätin, että en enää pese hänen pyykkejä, tai vaihda hänelle lakanoita vuoteeseen. Odottelen, että koska tulee ensimmäiset kommentit, että bokserit on loppu, kun ei hän edes tiedä mihin lokeroihin tulee mitäkin ainetta.. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollainen minäitse mieslapsi. Ei ymmärrä perheen olevan yksikkö, vaan ajattelee kaiken oman navan kautta. Eikä vahingossakaan halua tuottaa puolisolleen hyvää mieltä. Ei tee muiden hyväksi mitään, eli perheen tai puolison, vaan ottaa kyllä itse kaiken irti minkä itsekkyydessään kykenee.

Miksi te naiset jäätte tuollaiseen suhteeseen?! Pärjäätte kyllä yksinkin. Vai onko niin tärkeää saada elää keskiluokkaista elämää keskiluokkaisella alueella, että mieluummin uhrataan se oma onnellisuus. Kunhan on kulissit kunnossa.

Mun ex oli tuollainen omaan napaan tuijottava joka ei tikkua ristiin laittanut. Mun kuului tehdä, koska olen nainen. Voin sanoa, että olen ollut ilman tuota ihmistä paljon onnellisempi. Hyvin olen pärjännyt alle kahdentonnin nettopalkalla vuokra-asunnossani ja bussilla pääsen töihin. En vaihtaisi tätä huoletonta ja seesteistä arkea mihinkään. Ei enää hermojen kiristelyä eikä arvottomuuden tunnetta. Parisuhteeseen en enää aio yhdenkään miehen kanssa. Sain tarpeekseni.

Vierailija
62/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin vaimon pyykkien pesun kun pesen kuulemma aina kaiken väärin alushousuista lähtien. Pesen nykyään vain omat ja lasten vaatteet ja nainen hoitakoon omat pyykkinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kumpikin hoitaa omat pyykkinsä kotonaan. 20 vuotta naimisissa ja niin hullu en koskaan ole ollut että muuttaisin saman katon alle. Ukko aikoinaan olis varmaan voinitkin muuttaa yhteiseen hiusholliin mutta tuskin sitäkään enään tänä päivänä moinen hulluus kiinnostaisi. 

Miksi ihmeessä menitte edes naimisiin?

Miksi ei?

Esimerkiksi mun ihanne parisuhde on se, että kummallakin on oma kotinsa. Toki viikonloppuja ja lomia voi viettää saman katon alla.

Se, että asutaan eri osoitteissa ei tarkoita etteikö suhde olisi vakava.

Onko sellainen suhde vakava, jossa asutaan saman katon alla, mutta riidellään jatkuvasti, on ehkä vieraissa käymistä jne. Ei tuollainen kovin sitoutuneelta parisuhteelta kuulosta.

Vierailija
64/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa avuton ukko jos ei osaa kantaa pyykkejään koneeseen ja pestä niitä.

Vierailija
65/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollainen minäitse mieslapsi. Ei ymmärrä perheen olevan yksikkö, vaan ajattelee kaiken oman navan kautta. Eikä vahingossakaan halua tuottaa puolisolleen hyvää mieltä. Ei tee muiden hyväksi mitään, eli perheen tai puolison, vaan ottaa kyllä itse kaiken irti minkä itsekkyydessään kykenee.

Miksi te naiset jäätte tuollaiseen suhteeseen?! Pärjäätte kyllä yksinkin. Vai onko niin tärkeää saada elää keskiluokkaista elämää keskiluokkaisella alueella, että mieluummin uhrataan se oma onnellisuus. Kunhan on kulissit kunnossa.

Mun ex oli tuollainen omaan napaan tuijottava joka ei tikkua ristiin laittanut. Mun kuului tehdä, koska olen nainen. Voin sanoa, että olen ollut ilman tuota ihmistä paljon onnellisempi. Hyvin olen pärjännyt alle kahdentonnin nettopalkalla vuokra-asunnossani ja bussilla pääsen töihin. En vaihtaisi tätä huoletonta ja seesteistä arkea mihinkään. Ei enää hermojen kiristelyä eikä arvottomuuden tunnetta. Parisuhteeseen en enää aio yhdenkään miehen kanssa. Sain tarpeekseni.

Samoin tein minäkin. Eron jälkeen miestä alkoi yhtäkkiä kiinnostaa keskustella kaikesta siitä, mistä hän ei missään nimessä halunnut suhteen aikana jutella. Yhtäkkiä hän oli kovin kiinnostunut minun hyvinvoinnistani ja olisi ollut valmis minua "passaamaan". Liian myöhään.

Vierailija
66/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin vaimon pyykkien pesun kun pesen kuulemma aina kaiken väärin alushousuista lähtien. Pesen nykyään vain omat ja lasten vaatteet ja nainen hoitakoon omat pyykkinsä.

No pitikö pilata kalliit sillki- ja villapaidat?

Vierailija
67/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

En ole ap, mutta painan 57 kg ja olen 167 cm pitkä. Olen passannut miestäni yli 50 v ja nyt alkaa keittämään vähän yli.

Tsemppiä ap. Olen liian vanha muuttamaan mitään, mutta nuoret naiset, älkää tehkö sitä kaikkea.

T. Mummo 76 v

Vierailija
68/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

En ole ap, mutta painan 57 kg ja olen 167 cm pitkä. Olen passannut miestäni yli 50 v ja nyt alkaa keittämään vähän yli.

Tsemppiä ap. Olen liian vanha muuttamaan mitään, mutta nuoret naiset, älkää tehkö sitä kaikkea.

T. Mummo 76 v

Aina löytyy selityksiä miten voi siirtää vastuun omista valinnoista ja päätöksistä muille.

Vierailija
69/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miesten ja naisten töitä, on vain yhteisiä- ja miesten töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä