Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saunapäivä stressaa, alasti olo jne

Vierailija
31.05.2026 |

En ole aikoihin käynyt uimahalleissa ja tuntuu kiusalliselta saunoa työporukan ja pomon kanssa. En nyt halua erottua alapään karvoituksella suuntaan tai toiseen, minkälainen karvoitus nykyään on yleinen 40-50 v naisilla? Kuka idiootti keksii tällaisen keskelle työpäivää. En halua nähdä pomoa alasti enkä halua hänen näkevän minua. Sama koskee työkavereita. Olenko vaan poikkeuksellisen estynyt, kun tuntuu niin kiusalliselta.?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osallistuisi mihinkään työpaikan saunapäivään tai -iltaan. Otan mieluummin siihen vaikka palkattoman päivän tai jotain, mutta en sauno pomon tai yhdenkään työkaverin kanssa.

Vierailija
42/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla karvaton, vaikka ikääkin on yli 50v. hyvin oon kuitenkin säilynyt ja hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse osallistua tällaiseen toimintaan ja voit esimiehelle sanoa että tyky-päivät vaatteet päällä ovat ok mutta tämä ei ole sun juttusi. 

Seksuaalinen itsemääräämisoikeus ja koskemattomuus on perustuslaillinen ja ihmisoikeus. Älä alistu.

Vierailija
44/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä voisit ottaa siedätyshoitoa käymällä muutaman kerran yhteissaunassa.

Vierailija
45/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
46/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Pertti taas kyselee idioottimaisuuksia.

Vierailija
47/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse osallistua tällaiseen toimintaan ja voit esimiehelle sanoa että tyky-päivät vaatteet päällä ovat ok mutta tämä ei ole sun juttusi. 

Seksuaalinen itsemääräämisoikeus ja koskemattomuus on perustuslaillinen ja ihmisoikeus. Älä alistu.

Miksi liität saunomisen seksuaalisuuteen?

Vierailija
48/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä voisit ottaa siedätyshoitoa käymällä muutaman kerran yhteissaunassa.

Missä Sompasauna nykyisin sijaitsee?

Vierailija
49/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monissa työpaikan saunailloissa enkä muista sellaista kertaa, että kaikki olisivat saunoneet. Jos kyse on jostain vuokratusta saunatilasta, niin niissä on yleensä panostettu oleskelutilaan, jossa aikaa voi viettää saunomatta.

Vierailija
50/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kutsunut työkaverit mun mökille saunomaan, uimaan, grillailemaan jne. Kutsuun laitoin, että ne jotka haluavat saunoa/uida ottakoon omat pyyhkeet ja uikkarit mukaan. Näin kutsustakin jo ilmeni, että tämä on vapaaehtoista ja voi myös tulla grillailemaan ja muuten vaan nauttimaan kesäpäivästä. Ei kai kukaan oleta, että saunomaan on pakko mennä vaikka olisikin "saunailta".

Vierailija
51/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene. Itse sanoisin etten näe kyseisessä aktiviteetissa varsinaisesti mitään lisäarvoa joten en osallistu. Mä olen siitä ikävä että sanon ääneen sen mitä muut ei uskalla. Kun yksi aloittaa ja pitää puolensa niin äkkiä löytyy muitakin, uskokaa kokemusta.

Saunailtoihin olen osallistunut jos niihin on varattu joku toinen tila kuten takkahuone, neukkari tms. Saunomisen ajan olen odottanut toisessa tilassa juoman kanssa (myös ihan limulinjalla) enkä ole koskaan ollut ainoa! Jos et halua syystä tai toisesta saunoa, uida, paljuilla tai mitä vaan niin aina voi osallistua muuhun yhteiseen. Kukaan ei pakota mihinkään.  Ja jos pelkkä ajatus ahdistaa niin sanoo vaan ettei osallistu. En pääse mukaan tällä kertaa mutta viettäkää te hauska päivä/ilta. Mitään ei tarvitse selitellä eikä keksiä tekosyitä, ei edes niiden uteliaiden ja painostavien takia. En ole tulossa riittää.

Vierailija
52/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko osallistua. Nuo on ihan perseestä.

Sensijaan häädä nat = kusipäät sit vit tuun Suomesta:

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

C---> k

Vierailija
53/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kutsunut työkaverit mun mökille saunomaan, uimaan, grillailemaan jne. Kutsuun laitoin, että ne jotka haluavat saunoa/uida ottakoon omat pyyhkeet ja uikkarit mukaan. Näin kutsustakin jo ilmeni, että tämä on vapaaehtoista ja voi myös tulla grillailemaan ja muuten vaan nauttimaan kesäpäivästä. Ei kai kukaan oleta, että saunomaan on pakko mennä vaikka olisikin "saunailta".

Yllättävän moni kuvittelee juuri näin. 

Vierailija
54/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tuuhea karvoitus? Hanki puutarhasakset!

Vierailija
55/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Sompasauna nykyisin sijaitsee?

Mustikkamaalla. Lonnan ja Lähteen saunat ovat myös hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
56/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene.En minäkään menisi.Sanoisin ihan suoraan  etten tykkää alastomuudesta ja odottaisin kahviossa.

Vierailija
57/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että terveydellisistä syistä et voi saunoa. Tuo voi olla osatotuus, koska koko totuushan on, että mielenterveydellisistä syistä et voi saunoa työkavereiden kanssa.

Vierailija
58/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ketjun aloittajalla olla työkullttuuri olla vieraita käsitteitä. Peruskurssille mars mars

Vierailija
59/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä esimies että edes keksii tuollaisen.Varmasti suurinta osaa ahdistaa.

Vierailija
60/89 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperösti keksitty aloitus taas.  Alkaako  mielikuvitus ruostua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän