Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9430)
Infantino olisi voinut osallistua Teamsilla noihin kisoihin
Vierailija kirjoitti:
ESP
Starting XI: Simón; Porro, Cubarsí, Laporte, Cucurella; Rodri, Fabián; Yamal, Olmo, Baena; Oyarzabal (4-2-3-1)
ARG
Starting XI: Martínez; Montiel, Romero, Lisandro, Tagliafico; De Paul, Enzo, Mac Allister, González; Messi, Julián (4-4-2)
Onko näissä jotain yllätyksiä? Argentiinan joukkue on minulle aika outo lukuunottamatta ilmeisiä ja nyt lisäyksenä Enzo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ESP
Starting XI: Simón; Porro, Cubarsí, Laporte, Cucurella; Rodri, Fabián; Yamal, Olmo, Baena; Oyarzabal (4-2-3-1)
ARG
Starting XI: Martínez; Montiel, Romero, Lisandro, Tagliafico; De Paul, Enzo, Mac Allister, González; Messi, Julián (4-4-2)
Onko näissä jotain yllätyksiä? Argentiinan joukkue on minulle aika outo lukuunottamatta ilmeisiä ja nyt lisäyksenä Enzo
Ei yllätyksiä, taitaa olla samat avaukset kuin välierissä.
Vierailija kirjoitti:
Paulus Arajuuri epäsiistin ja homssuisen näköinen, hiukset leikuuseen ja parta pois!
Olen aivan samaa mieltä!
Aivan hyvin voisi olla 64 maata. Oikeastaan pitäisi jokaisen maan saada osallistua, kun kyseessä maailman mestaruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ESP
ARG
No ei todellakaan ole.
De Paul, Nico González ja Montiel eivät ainakaan aloittaneet välierässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ESP
ARG
No ei todellakaan ole.
De Paul, Nico González ja Montiel eivät ainakaan aloittaneet välierässä
Aa, totta. Tuliko nuo juuri vaihdosta sisään Englantia vastaan
Haaland tekee kolme, ensimmäisellä puoliskolla.
Onneksi ei ole kova helle tuolla.
Selostaako Härkönen ja tuo Halsti parina?
Vierailija kirjoitti:
Selostaako Härkönen ja tuo Halsti parina?
Kyllä
Ovatkohan kaikki katsojat päässeet stadionille pelin alkaessa, kun Trumpin takia kaikki stadionille tulevat tarkastetaan salaisen palvelun toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan kaikki katsojat päässeet stadionille pelin alkaessa, kun Trumpin takia kaikki stadionille tulevat tarkastetaan salaisen palvelun toimesta.
Lamine Yamalin isä ei päässyt edes maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän ei matkustanut kisoihin epilepsiansa vuoksi.
- Minulla on epilepsia. Minun täytyy ottaa melko paljon lääkkeitä joka päivä, ja jännitys tai voimakkaat tunteet voivat laukaista epilepsiakohtauksen. Siksi kaikki asiat täytyy harkita tarkkaan. Todennäköisesti vain hankaloittaisin asioita,
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2026/a/5e826beb-f7c1-470a-b59c-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan Argentiinaa ja Messiä.
Minun mielestäni Messi jo sanoi, että se on jo uskomaton suoritus, että Argentiina on ollut monta vuotta peräkkäin finaalissa. Että tuli voitto tai ei.
Monta vuotta peräkkäin :D
Ei näitä joka vuosi pelata eikä joka toinenkaan
Saattaa olla myös käännösvirhe. Tarkoittanut varmaan monissa arvokisafinaaleissa peräkkäin.
Torreviajassa paikalliseen lähdössä, kannustamaan Espanja voittoon👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän ei matkustanut kisoihin epilepsiansa vuoksi.
- Minulla on epilepsia. Minun täytyy ottaa melko paljon lääkkeitä joka päivä, ja jännitys tai voimakkaat tunteet voivat laukaista epilepsiakohtauksen. Siksi kaikki asiat täytyy harkita tarkkaan. Todennäköisesti vain hankaloittaisin asioita,
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2026/a/5e826beb-f7c1-470a-b59c-…
Biologinen isä on päihdeongelmainen pikkurikollinen ja on varmasti moniakin syitä miksi ei ole katsomossa.
Tuota VAR paasaamista ei jaksais kuunnella. Tuli virheitä, mutta esim Egypti ottelussa ei ollut virheitä.
Kroatia koki kovan kohtalon kyllä