Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9414)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää nyt on? Miksi Usan kansallislaulu? Kornia.
Ja miksi sotilaat ja poliisit? Trump mulukku politisoi ja pilaa tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kohta näyttävät Trumpeloa.
Hah, arvasin.
Miksi USA:n kansallislaulu MM-finaalissa? USA ei pelaa tässä!! Jeesus kuinka typerää.
Onpa Robbie Williams harmaantunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on teiän mielestä parempi, Ylen vai Mtv3n kisastudio? Itse sanoisi Ylen ihan heittämällä.
Joo, Ylen todellakin. Jaksaa kuunnella ja katsella eikä katkea välillä mainoksiin.
Minä olen katsonut vpn avulla kaikki lähetykset BBC/ITV kanavilta. Yle tuntuu köpöltä ja kaikki juontaja ja vieraat on kaikesta samaa mieltä. Sen pistin merkille nyt. Mtv3 vältin loppuun asti.
Kuka tuo on? Näyttää Robin Williamsilta?
Vierailija kirjoitti:
Onpa Robbie Williams harmaantunut!
Fatjabs toiminut myös
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on teiän mielestä parempi, Ylen vai Mtv3n kisastudio? Itse sanoisi Ylen ihan heittämällä.
MTV:n selvästi, kun olen katsonut Katsomon kautta. Selkeästi paremmat asiantuntijat.
Tämähän voisi olla euroviisu 😂
Mitä erikoisuudentavoittelua tuo on, että kansallislaulun melodiat eivät laulajalla mene sinne päinkään, miten niiden oikeasti kuuluisi mennä?
Tuokin äsken väänteli ja käänteli ääntään koko ajan ylös ja alas, mutta oikeaan nuottiin ei tuntunut juurikaan osuvan.
Ai kessus näitä ämerikkäläisiä volisijoita, äää-ä-ä-äää, uu uu uuuu. Menee niiiin yli kuin olla ja voi. Hirveää kuultavaa. Hudson on yksi pahimpia. Luulisi jo tämän tyylin häipyneen vdduun. Kohta varmaan tulee joku kultahampainen länkyttäjä estradille.
Ei prkele tuli Robbie. No, Williams ei koskaan breikannut jenkeissä, yrittääkö se sitä nyt? Heh.
Joku olisi voinut laittaa Robbie Williamsin takatukan kuntoon 😂
Miksi tässä on tällainen typerä spektaakkeli muutenkaan?
Robbien olis pitänyt kysyä Jordan Pickfordilta hiustenlaittovinkkejä...
Voi voi. Robbie kiilleverkkareissa. 😂
Mä en ole katsonut pelin peliä koko turnauksesta ja nyt ajattelin tätä seurata vähän aikaa. Ihan kujalla koko potkupallosta 😂 haitanneeko tuo.
Tuo espanjalainen muikkeli on paras.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Robbie kiilleverkkareissa. 😂
Edustaako hän Eurooppaa tuossa? 😆
Vierailija kirjoitti:
Tuo espanjalainen muikkeli on paras.
Kiusallinen alku
Kohta näyttävät Trumpeloa.