Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7968)
Tuomarikin antaa vain 3min lisäaikaa, ei jaksa itsekään katsoa tällaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi pallon laturi?
Ne on kai ladattu valmiiksi ja akku kestää koko päivän. Langaton laturi olisikin aika hauska
Tuossa oli ainakin. 1-2min torikokous, muita katkoja ja 3min nesteytystauko = 3min lisäaikaa
Onko se tuo Markku Kurella niitten Kurellan Luis-Enriquen ja Ritva-Annikin jälkikasvua kenties?
On tuo Bellingham vaan uskomattoman komea 😍. Ei mulla sit muuta.
Vierailija kirjoitti:
Messi aloitti hormonihoidon 11-vuotiaana Argentiinassa. Hän piikitti itse itseään hormonilla joka ilta useamman vuoden ajan.
miksiköhän tämä ei ole dopingia
Se on hormonipuutos. Onko insuliini diabetes ykköseen dopingia tai thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan?
0 laukausta maalia kohti kummallakaan joukkueella. Ekaa kertaa sitten 1966.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarikin antaa vain 3min lisäaikaa, ei jaksa itsekään katsoa tällaista paskaa.
Oikeasti olisi pitänyt olla 13 minuuttia, eihän tuolla ole muuta tehty kuin painittu ja kaatuiltu.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tuo Markku Kurella niitten Kurellan Luis-Enriquen ja Ritva-Annikin jälkikasvua kenties?
Soita Korhoselle ja kysy. Se tietää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Puhuu useita kieliä, älykäs, huomioi ihmisiä, on kiva faneilleen jne. Jos se on vain feikkiä pintaa niin sitten on, mutta mua fuulaa ihan täysillä :D.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvette tuo Englannin peli on paskaa
Karvaavat korkealta ja puolustus on tiivis. Paljon huonommin Argentiina pelaa. Pakka on levällään ja odottavat ikälopun Messin tekevän taikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvette tuo Englannin peli on paskaa
Karvaavat korkealta ja puolustus on tiivis. Paljon huonommin Argentiina pelaa. Pakka on levällään ja odottavat ikälopun Messin tekevän taikojaan.
Katoin kanssa että ylhäällä ovat. Molemmilla joukkueilla on ollut paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Puhuu useita kieliä, älykäs, huomioi ihmisiä, on kiva faneilleen jne. Jos se on vain feikkiä pintaa niin sitten on, mutta mua fuulaa ihan täysillä :D.
Ja nappasi Haalandia pyllystä pelin tuoksinassa ja molemmilla oli hauskaa 🍑😂
Andersonin pitää nyt olla tarkkana. Punainen kortti roikkuu ilmassa.