Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4581)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaa tääl kattonu jenkkien pelejä? Milt on niide meno vaikuttanu? Kun ne on tullu aina tosi myöhään yöllä niin mulla ei ole mitää näkemystä niistä.
Juoksee lujaa 😵💫
Haalandilla on kaunis naisystävä/vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut Ruotsista minkäänlaista vastusta Ranskalle. Sai tippuakin noilla esityksillä. Seuraavaksi Ranskalla on vastassa Paraguay. Vaikka nimesinkin Ranskan yhdeksi mestarisuosikeista, toivon silti, että Paraguay voittaisi Ranskan. Yllätykset ovat aina tosi kivoja ja tervetulleita, ja olen myös Paraguayn kannattaja.
Pahoittelut jo etukäteen, mutta Ranska tulee viemään koko potin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut Ruotsista minkäänlaista vastusta Ranskalle. Sai tippuakin noilla esityksillä. Seuraavaksi Ranskalla on vastassa Paraguay. Vaikka nimesinkin Ranskan yhdeksi mestarisuosikeista, toivon silti, että Paraguay voittaisi Ranskan. Yllätykset ovat aina tosi kivoja ja tervetulleita, ja olen myös Paraguayn kannattaja.
Olise. Mikä pelaaja. Todella hivelee silmää seurata hänen pelaamistaan.
Mbappé jos saa pallon, tilanne on aina vaarallinen. Muitakin varmasti on, mutta en tunne miespelaajia.
Norja on joukkueena Suomen ja Ruotsin tasoa. Jos kukaan ei syötä haalandin jalkaan, maaleja ei tule, ei myöskään haalandin omin avuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo voittoa Afrikkaan
Vierailija kirjoitti:
Norja on joukkueena Suomen ja Ruotsin tasoa. Jos kukaan ei syötä haalandin jalkaan, maaleja ei tule, ei myöskään haalandin omin avuin
Hienoa että olet kanssani samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin maalivahti näyttää pelanneen eeppisen pelin eilen. Sääli vaan ettei muu joukkue ollut samassa vireessä.
Eeppisen? Kun päästi Ranskan laukaukset maaliin useampaan kertaan?
Meksiko-Ecuador-ottelun ensimmäinen puoliaika on ollut tähän astisista otteluista viihdyttävintä katsottavaa.
Tänään Belgian voimakaksikko Lukaku & De Bruyne pistävät haisemaan kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ootte kyllä niin ennalta arvattavia 😀 haalandin kaltainen oikeasti objektiivisesti ajateltuna ruma tyyppi jota ette noteeraisi mitenkään jos olisi tavis - mutta kun on rikas ja julkkis nii kyllä väitetään että onpas siinä komea mies 😅
Te miehet olette heti kateellisia, jos joku muu mies saa huomiota 😅
Miehet ei ala pitää rumista naisista vain sen takia että ne hetkellisesti sattuu pärjäämään jossain lajissa. Saati että alkaisi väittää kyseistä henkilöä valheellisesti kauniiksi.
Tarkoitat varmaankin että sinä et ala. Minä en ole antanut sinulle minkään valtakunnan mandaattia puhua minun puolesta ihan vaan siksi että satut olemaan samaa sukupuolta kanssani.
Sanopa sitten joku ruma naisjulkkis jonka perään miehet muka kuolaa ja väittää kauniiksi? 😀
Onko toi sun mielestä miehille joku meriitti haukkua naisia (ja miehiä) rumiksi?
Pointti olikin vaan, että jos haaland olisi tavan kaduntallaaja niin naiset ei vilkaisisi. Mutta kun onkin jalkapalloilija niin kyllä kiinnostaa ja väitetään komeaksi. Mielestäni tekopyhää.
Aivan varmana vilkaisisin jos kaksimetrinen viikinkien kävelisi vastaan
Paitsi kun näkisit naaman niin olisit vaan pettynyt
En minä pety kenenkään naamaan. Otan ihmiset ihan sellaisina kuin he ovat. Haaland on söpö 🧡
Musta hänen naamassaan on jotain oudon vauvamaista? En osaa selittää, jotenkin pullamössö. Mutta kiva jos sie tykkäät.
Se on ne huulet yhdistettynä hepun ilmeilyihin. Ihmettelen kun häntä kuvaillaan miehekkääksi viikingiksi. Söpön voin ymmärtää mutta en kyllä näe hänessä mitään kovin miehekästä.
Ei ole miesmakuani, näyttää sarjamurh... ym vaaralliselta hirviöltä. Mutta nauraessaan ja iloisesti yllättyessään eilen pelissä hänestä tuli hiukan positiivisempi puoli kai esille. Muuten iso, kömpelö ja outo.
Totta muuten! On ihan Alibin kansikuvapoika-ainesta!
Haalandilla on silmät pienet ja syvällä, vahva otsapenger (apinamainen) ja vielä päälle alapurenta. Nämä eivät mitkään ole kovin imartelevia kasvonpiirteitä.
Siis eikö teillä oikeasti ole muuta tekemistä kuin ruotia ihmisten ulkonäköä? Laittakaa oma kuvanne niin katsotaan miltä itse näytätte.
Kohta isoja heijareita ruudulla; Kongo pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja AINOANA Eurooppalaisena joukkueena tällä hetkellä 16 parhaan sakissam
Mikäs se Ranska on
Ja Espanja? Edellisellä oli ehkä tarkoitus sanoa, että ainoana pohjoismaana.
Englantikin kuuluu Eurooppaan. Valitettavasti.
Mutta eivät edelleenkään ole vielä 16 parhaan joukossa kuten Norja ja Ranska.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu vaan kun Suomi voi vain haaveilla noista kisoista
Onkohan Harry-papalla stringit, kun shortsit näyttävät menevän niin ahnaasti persvakoon?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Harry-papalla stringit, kun shortsit näyttävät menevän niin ahnaasti persvakoon?
Pitääpä vilkaista..kiitos vinkistä!
Hyvä laukaus alakulmaan, mutta kuitenkin etukulmaan. Olisi pitänyt torjua.
Oikein!