Lue keskustelun säännöt.
Parisuhteen noidankehä: mitä enemmän nainen suorittaa ja pitää koko ajan lankoja käsissään, sitä passiivisemmaksi mies muuttuu
30.05.2026 |
Sitä mukaa kun mies passivoituu entisestään, nainen reagoi ottamalla yhä enemmän johtajan ja vastuunkantajan roolia.
Tulos: nainen uupuu ja mies taas kokee olevansa hyödytön (maskuliinisuus kärsinyt).
Miten tuosta päästään pois?
Kommentit (181)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En missään vaiheessa sanonut, että miehet olisivat lusmuja. Parissa esimerkissä se sattui olemaan niin, mutta yleisesti en sanonut, että jos mies ei tee sitä tai tätä... Ja tuo pompotus on myös oire parisuhteen ongelmista ja huonosta kommunikaatiosta.