Mitä tarkoittaa muunsukupuolinen?
Kommentit (49)
Vaikka itse olen korkeanpuoleisen
älykkyysosamäärän omaava nainen;
siten erityisen lahjakas
analyyttisen/loogisen puoleni osalta
(=erinomainen matemaatikko) -
en silti koe olevani muunsukupuolinen
identiteetiltäni. Ihan nainen olen
kaikkineni, kuten kromosomini ja
hormonini minut määrittelevät.
Siitäkin huolimatta, että se hempeän
vaaleanpunainen kukkafrillamekko
ei ole enimmäinen valinta minun ylleni.
Pukeudun särmemmin/erilaisiin
leikkauksiin ja väreihin myös hameiden ja
mekkojen ollessa kyseessä. Useammin
housut kuin mekko. Silti: täydesti nainen. E
Tiedelehdessä kerrottiin, että muunsukupuoliset ovat avaruusolioota, jotka ovat siirtyneet avaruudesta maan pinnalle ja ovat ET: näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuolinen on henkilö, joka kokee sen, että hän ei ole mies eikä nainen sukupuoleltaa.
Joo, eikä sellaista ole.
Jokainen ihminen on nainen tai mies.
Poikkeuksena harvinaiset kaksineuvoiset.
Täytin muuten juuri esitietolomaketta sairaalaan. Kuten aina kun pelleilylle ei ole sijaa, sukupuolen vaihtoehdot on nainen tai mies.
Olen kiinnostunut vain miehistä.
Naiset näen platonisena ystävänä.
Muunsukupuoliset ovat usein
bi-henkisiä, olen näin käsittänyt.
He myös tapailevat trãns- ja
muunsukupuolisia. E
Minulta vain signeeratut.
Ei enempää pilailulankaan.
E
Se meinaa sitä että on niin pahoja ongelmia etteivät tee muuta kuin miettivät sukupuoltaan, joo pikkutyttö voi leikkiä autoilla se ei meinaa että on muuttunut pojaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuolinen on henkilö, joka kokee sen, että hän ei ole mies eikä nainen sukupuoleltaa.
Genitaali kertoo aika paljon sukupuolesta?
Aika paljon muttei kaikkea. Entäs intersukupuolisilla? Kumpis on mielestäsi ihminen jolta löytyy esim. naisen ulkoiset sukupuoli elimet muttei munan johtimia vaan kivekset?
>Mitä tarkoittaa muunsukupuolinen?
Taruolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutioon kuuluu asia joka täytyy hyväksyä.
Ai poikkeamat jotka ei pysty lisääntymään ettei populaatio kasva liian suureksi.
Evoluutiossa on poikkeamia, joita ei uskonnossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on mielenvikainen.
Yleensä se tarkoittaa nuorta naista, joka ei tykkää mekoista, hameista, meikkaamisesta eikä pidä lapsista eikä halua niitä. Myös kotityöt ahistaa ja ns. naisten perinteiset roolit ahistaa. Kun nämä kaikki täyttyy, niin sinun täytyy siis olla muunsukupuolinen. Erona siis trans väkeen on se, että transväki haluaa olla sitä vastakkaista sukupuolta, muunsukupuolinen kokee olevansa joku lumihiutale ja tälle nyt sitten pitää keksiä joku nimi.
Muulla on kaksi sukupuolta, sonni ja lehmä. Toinen niistä, valihe isse. Muuta neuvoa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisisukupuolinen sammakko voi olla muunsukupuolinen ihmisapina vaikka näyttääkin edelleen naapurin Pertti-Liisalta. Ihmeellistä miten ihmislaji onkin kehittynyt ihan muutamassa vuodessa 🙄
Ennen itseään napoleoniksi tai jumalaksi väittäneille oli ihan oma paikkansa. Niistä paikoista iso osa on lopetettu.
Kun aletaan laittaa muunsukupuolisia laitoksiin niin se olisi verorahojen väärinkäyttöä. Laitoksiin ei välttämättä mahdu edes ne jotka sinne kuuluisivat.
Sillä ilmoitetaan muille, ettei olla naisia eikä miehiä.
Se voidaan ilmoittaa myös pukeutumisella ja meikeillä muuntautumalla.
Alun perin kyse on traumaperäisestä havahtumisesta oman kuvan heijastumiseen veden pinnasta ja sen kuvan kieltämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon muttei kaikkea. Entäs intersukupuolisilla? Kumpis on mielestäsi ihminen jolta löytyy esim. naisen ulkoiset sukupuoli elimet muttei munan johtimia vaan kivekset?
Intersukupuolisuus on kehityshäiriö ja kuten itsekin toteat, heiltä löytyy sekä naisen, että miehen biologiaa. Ei mitään kolmatta sukupuolta.
-eri
Ihminen, joka on sisäistänyt erittäin kapeat sukupuoliroolit. Mahdollisesti kasvanut erittäin ahdasmielisessä ympäristössä ja oppinut sitä kautta mitä on nainen tai mies ja luulee tätä harhaista ahdasta näkemystä totuudeksi.
Kasvaessaan hän huomaa ettei sovi tähän kapeaan malliin. Sen sijaan että hän kyseenalaistaisi määritelmää ja sen ahtautta tai lapsuutensa auktoriteettejä, hän kyseenalaistaa omaa sukupuoltaan. Sanoutumalla irti sukupuolestaan hän vapautuu odotuksista ja stereotypioista.
Normaalit ihmiset taas kyseenalaistavat muiden määrittelyt ja ymmärtävät kahden sukupuolen moninaisuuden ja sen ettei jalkoväli määritä käytöstä, olemusta tai luonnetta ja ettei kukaan voi olla vähän tai paljon jotain sukupuolta. Sukupuoli ei ole liukuma eikä jana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Sellainen on kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olen korkeanpuoleisen
älykkyysosamäärän omaava nainen;
siten erityisen lahjakas
analyyttisen/loogisen puoleni osalta
(=erinomainen matemaatikko) -
en silti koe olevani muunsukupuolinen
identiteetiltäni. Ihan nainen olen
kaikkineni, kuten kromosomini ja
hormonini minut määrittelevät.
Siitäkin huolimatta, että se hempeän
vaaleanpunainen kukkafrillamekko
ei ole enimmäinen valinta minun ylleni.
Pukeudun särmemmin/erilaisiin
leikkauksiin ja väreihin myös hameiden ja
mekkojen ollessa kyseessä. Useammin
housut kuin mekko. Silti: täydesti nainen. E
Hieman naisia alentavat fibat tulee älykkyyden korostamisestasi, ikään kuin se olisi mielestäsi luontaisempaa muun sukupuolisille kuin naisille.
Etkö ole lukenut minkä tasoista kädellisten älykkyyttä palstan kirjoituksissa osoitetaan miesten taholta, vai oletko itse oikeasti mies?
Tykkääkö ne sit miehistä ja naisista?