Miksi miehet kohtelevat naisia nykyään kuin toisia miehiä?
Missä herrasmiesmäisyys? Missä se asenne että naista kuuluu auttaa ja suojella?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.
poisluettuna oululaiset demarinaiset
ovat ilkeitä toisilleen, riitelevät keskenään, kiusaavat toisiaan
tup puroivatkin
Selän takana puhumista, kateutta, päin naamaa valehtelua ym. Ei kai naiset semmoista kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.
poisluettuna oululaiset demarinaiset
ovat ilkeitä toisilleen, riitelevät keskenään, kiusaavat toisiaan
Joku henkilökohtainen trauma sinulla oululaisista demarinaisista? Eivät kuitenkaan ammuskele kännissä kuten Vornanen.
oletko lukenut viime aikaisia uutisia? Kalevaa?
Naisethan sitä tasa-arvoa vaativat sanomalla että kaikki pitää kohdella samalla tavalla sukupuolesta riippumatta. Tätähän te naiset halusitte vaikkakin itse te naiset ette suostu kohtelemaan miehiä samalla tavalla miten kohtelette toisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Selän takana puhumista, kateutta, päin naamaa valehtelua ym. Ei kai naiset semmoista kaipaa.
Luettelet miestyypillisiä toimintamalleja. Niitä ei naiset tosiaankaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritän käyttäytyä yleisesti fiksusti. Ajatus siitä, että naisia tulisi kohdella jotenkin erityisesti siksi, että ovat naisia on minulle hieman vieras. Tai en ainakaan erityisesti osaa korostaa sitä, että kohtelsin naisia jotenkin erityisen auttavasti tai suojellakseni heitä. Totta kai autan ja tuen ja tsemppaan jne, jos nainen tarvitsee apuani tai tukeani mutta niin teen ja toimin myös miestä tai miehiä kohtaan jos hän tai minusta vaikuttaa, että hän saattaisi tarvita apuani ja tukeani. Myös kysymys naisen suojelemisesta on vähän hankala. Miltä minun pitäisi häntä aktiivisesti suojata? - Enemmän yritämn vain käyttäytyä niin, että hänen olisi luonteva ja helppoa ja mutkatonta olla vierelläni. Tai tietää, että saa ja voi olla minuun yhteydessä jos haluaisi ja toivoisi minulta jotain. - Usein olen voinutkin mutta ihan kaikkea en voi luvata osaavani. Mutta sitä tuskin kukaan edes kuvittelee,
Ikisinkku mies 40+
Tämä onkin hyvä ja järkevä elämänasenne. Jos vielä kaikki muutkin käyttäytyisivät noin toisiaan kohtaan, niin yhteiskunta toimisi paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? En minä naisena odota mieheltä mitään erityiskohtelua! Ihmettelen miksi jotkut naiset haluavat? Molemmin puolinen kunnioitus on se juttu. En kohtele miehiä sukupuolen perusteella mitenkään eri tavalla enkä halua miesten tekevän minulle samoin.
Kun luet tätä palstaa, niin vaikuttaako siltä, että naiset kunnioittavat miehiä?
Ei ketään voi kunnioittaa sukupuolen perusteella, vaan käytöksen perusteella. Palstalla on paljon törkeitä törkyturpamiehiä, ei heitä tarvitse kunnioittaa, vaan pistää ojennukseen.
-eri
Eli siis huonosti käyttäytyviä naisiakin saa kohdella huonosti?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettelet miestyypillisiä toimintamalleja. Niitä ei naiset tosiaankaan kaipaa.
tuossa kuvattiin tyypillisen demarinaisen käytöstä aika osuvasti
Koska suomalainen nainen on pääsääntöisesti epäviehättävä, miesmäisempi kuin monet miehet. Tutustuin taannoin venakkoon - oh sitä naisellisuutta, eleganssia ja kaikenkattavaa viehkeyttä!
Vierailija kirjoitti:
Naisethan sitä tasa-arvoa vaativat sanomalla että kaikki pitää kohdella samalla tavalla sukupuolesta riippumatta. Tätähän te naiset halusitte vaikkakin itse te naiset ette suostu kohtelemaan miehiä samalla tavalla miten kohtelette toisia naisia.
Jos luottaisimme miehiin kuten naisiin, syyttäisitte meitä sitten tyyliin mitäs läksit, oma syy, kun tulit raiskatuksi/pahoinpidellyksi/ryöstetyksi.
Tosiaankin erityisryhmät kuten vanhukset, lapset ja vammaiset tulee erityishuomioida, se on tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa taas manosfäärimiehen aloitukselta. Miehet ovat naiselle aina olleet uhka, eivät suojelijoita. Naisen suojelija on toinen nainen. Mitään "herrasmiestemppuja" en kaipaa, vaan turvallista eloa ilman miesten aiheuttamaa lisäuhkaa.
Perustatko sinä uhkasi ja pelkosi johonkin todelliseen vai perustatko sen toisten naisten kertomiin keksittyihin tarinoihin? Kaikki me tiedämme kuinka paljon naiset valehtelevat varsinkin miehestä joka ei tee ja toimi niin kuin nainen haluaa ja vaatii. Itse en tunne yhtään ainutta naista joka ei olisi jostain miehestä valehdellut toiselle naiselle että saisi aiheutettua miehelle ongelmia. Tämän aiheuttaa se että naiset ei koskaan epäile toisen naisen ohittaa miehistä kun ihan kaikki naiset vihaa jollain tasolla miehiä
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tasa-arvo ei ole sitä, että naisten täytyy yrittää olla miehiä, vaan sitä, että kumpikin sukupuoli tulee toista vähän vastaan, koska sukupuolet keskimäärin käyttäytyy luonnostaan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? En minä naisena odota mieheltä mitään erityiskohtelua! Ihmettelen miksi jotkut naiset haluavat? Molemmin puolinen kunnioitus on se juttu. En kohtele miehiä sukupuolen perusteella mitenkään eri tavalla enkä halua miesten tekevän minulle samoin.
Kun luet tätä palstaa, niin vaikuttaako siltä, että naiset kunnioittavat miehiä?
Ei ketään voi kunnioittaa sukupuolen perusteella, vaan käytöksen perusteella. Palstalla on paljon törkeitä törkyturpamiehiä, ei heitä tarvitse kunnioittaa, vaan pistää ojennukseen.
-eri
Eli siis huonosti käyttäytyviä naisiakin saa kohdella huonosti?
-eri
Ei tosiaan tarvitse miehenkään hyväksyä järjettömiä haukkumisralleja naisilta, vaan miehet voivat sanoa napakasti takaisin. Ei siis lähteä väkivalloin sulkemaan naisen suuta.
Tosi moni tuntuu sekoittavaa täällä tasa-arvon ja huonon käytöksen keskenään. Jossain,vaiheessa ihmisiä varmaan lakattiin kasvattamasta peruskohteliaisuuteen, meidän viisikymppisen ikäluokassa se ei ole ollut ongelma.
Mikä teitä naisia vaivaa, vai ovatko nämä miesten aloituksia, kyllästyneet naikkosten valituksiin ja syytöksiin?
Vierailija kirjoitti:
Miehet noin keskimäärin välittävät vähemmän ympärillään olevien tunteista kuin naiset. Puuttuu sellainen hienovireisyys ja tilannetaju, sopeutumishalu.
Naiset on vetäneet itsensä lokaan keikistelemällä alasti netissä ja ensimmäinen kysymys miehelle ammatti ja paljonko tienaat. Sitten on vielä kaikki hölmöilyt silikonien kanssa .
Huh huh.
Feminismi on saavuttamassa tai se on jo saavuttanut täydellisen lakipisteensä: nainen on nyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luottaisimme miehiin kuten naisiin, syyttäisitte meitä sitten tyyliin mitäs läksit, oma syy, kun tulit raiskatuksi/pahoinpidellyksi/ryöstetyksi.
Tosiaankin erityisryhmät kuten vanhukset, lapset ja vammaiset tulee erityishuomioida, se on tasa-arvoa.
Toisin sanottuna te pidätte automaattisesti toisia naisia rehellisinä vaikka tiedätte naisten valehtelevan todella paljon. Vai väitätkö rehellisesti ja ylpeänä että et ole koskaan valehdellut yhdestäkään miehestä toiselle naiselle missää tilanteessa?
Joku henkilökohtainen trauma sinulla oululaisista demarinaisista? Eivät kuitenkaan ammuskele kännissä kuten Vornanen.