Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?
Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Jos voitat tappelussa kilpailijat, niin nainen on sun.
Tätä monet miehet pelkää.
Älä katso enempää niitä b luokan kunfu/tappeluelokuvia. Van dammen ja bruce leen aika meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.
Mitä olen kuullut niin tämä on hyvin yleistä molemmilla sukupuolilla nykyajan tapailukulttuureissa. Tapaillaan useita samaan aikaan. Ei kyllä sytytä itseä yhtään...
sairaanloinen, mustasukkainen naikkonen tuollaista yrittää, ja saa siitä itselleen enemmän itkuja. eipä käy sääliksi.
Minusta on tapeltu, kahdesti, ihan fyysisesti siis. Jos multa kysytään niin ihan naurettavaa. Varsinkin kun kummassakaan tapauksessa en ollut kiinnostunut kummastakaan miehestä. Joten yksinkertaisesti lähdin menemään ja kiedoin kainaloon jonkun kolmannen. Kyllä maailmassa naisia riittää, en mä ole riidan arvoinen.
Casanova oli surkea se k si addikti eikä mitään muuta. Casanova nimen omaan oppi tunnistamaan ne naiset jotka olivat helppoja ja loppu kävikin itsestään ei se mitään saalistusta ollut vaan hyväksikäyttöä se oli. Todella surkea himojensa vietävissä oleva ällötys tämä casanova. Tänä päivänä se olisi nettipoken kanssa päivänsä viettävä hinkkaaja jolle kuka tahansa nainen kelpaa muun aikaa.