Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?

Vierailija
28.05.2026 |

Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.

Kommentit (286)

Vierailija
221/286 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkin on monenlaisia. Casanova esimerkiksi nautti naisten saalistuksesta. Kyllästyi heti, kun oli kerran tai pari päässyt pukille ja siirtyi saalistamaan taas.

Casanova oli surkea se k si addikti eikä mitään muuta. Casanova nimen omaan oppi tunnistamaan ne naiset jotka olivat helppoja ja loppu kävikin itsestään ei se mitään saalistusta ollut vaan hyväksikäyttöä se oli. Todella surkea himojensa vietävissä oleva ällötys tämä casanova. Tänä päivänä se olisi nettipoken kanssa päivänsä viettävä hinkkaaja jolle kuka tahansa nainen kelpaa muun aikaa. 

Vierailija
222/286 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voitat tappelussa kilpailijat, niin nainen on sun. 

Tätä monet miehet pelkää.

Älä katso enempää niitä b luokan kunfu/tappeluelokuvia. Van dammen ja bruce leen aika meni jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/286 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.

Mitä olen kuullut niin tämä on hyvin yleistä molemmilla sukupuolilla nykyajan tapailukulttuureissa. Tapaillaan useita samaan aikaan. Ei kyllä sytytä itseä yhtään...

Vierailija
224/286 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanloinen, mustasukkainen naikkonen tuollaista yrittää, ja saa siitä itselleen enemmän itkuja. eipä käy sääliksi.

Vierailija
225/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tapeltu, kahdesti, ihan fyysisesti siis. Jos multa kysytään niin ihan naurettavaa. Varsinkin kun kummassakaan tapauksessa en ollut kiinnostunut kummastakaan miehestä. Joten yksinkertaisesti lähdin menemään ja kiedoin kainaloon jonkun kolmannen. Kyllä maailmassa naisia riittää, en mä ole riidan arvoinen. 

Vierailija
226/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee valinnan,niin en näe syytä miksi tappelisin.

Vierailija
227/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkin on monenlaisia. Casanova esimerkiksi nautti naisten saalistuksesta. Kyllästyi heti, kun oli kerran tai pari päässyt pukille ja siirtyi saalistamaan taas.

Casanova oli surkea se k si addikti eikä mitään muuta. Casanova nimen omaan oppi tunnistamaan ne naiset jotka olivat helppoja ja loppu kävikin itsestään ei se mitään saalistusta ollut vaan hyväksikäyttöä se oli. Todella surkea himojensa vietävissä oleva ällötys tämä casanova. Tänä päivänä se olisi nettipoken kanssa päivänsä viettävä hinkkaaja jolle kuka tahansa nainen kelpaa muun aikaa. 

Usko tai älä,mutta on myös naisia jotka pitävät seksistä.

Vierailija
228/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa kun lähtee jonnekin iltaa viettämään niin aina palatessa on joku joka yrittää jututtaa jos itse paikalta hetkeksi poistuu, joskus useampiakin. 😄 

Pidän siitä, että hän on valinnut juuri minut monien ehdokkaiden joukosta. 

Jos vaimosi ei olisi huomionhakuinen tyrkky tämä sanoisi heti noille miehille että häivy eikä siinä olisi yhtään "ehdokasta" juttelemassa. 

Minulla on ulkomaalainen nainen joka on hyvin kaunis eikä koskaan ole yksikään mies juttelemassa. Vaimoni tekee heti selväksi että ei ole kiinnostunut sanaakaan puhumaan. Naisen oma asenne määrittelee hyvinkin paljon että pörrääkö yrittäjiä ympärillä vai ei. Se on sama kuin kärpäset, pilaantuneen lihan kimpussa ne ovat. 

Höpön löpön. Joillekin valovoimaisille ihmisille niitä jututtajia vain tulee. Ja ovat oikeasti välillä niin sitkeitä että on poliisikin pitänyt kutsua paikalle että uskovat ettei se seura kiinnosta. 

Vierailija
229/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset joista minä kykenen kiinnostumaan, ovat sen verran hyvännäköisiä, että heistä on satavarmasti monet muutkin miehet kiinnostuneita. Eli tavallaan olen aina siis aina kilpailutilanteessa, halusin tai en.

Vierailija
230/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.

Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍

Juu, kuulostaa todella uskottavalta😂 Parhailla  30-40 v naisilla on jo lapsia, tuossa kohtaa tosin vielä suht pieniä. Yhtäkään miestä ei kiinnosta alkaa paapomaan toisen miehen lapsia. 

Olet ehkä löytänyt naisseuraa, mutta ei ne mitään parhaita ole. Jämiin olet saanut tyytyä, mutta kiva jos ne oli edes sulle parhaita. Kuinka monta parasta sulla on ollut? 

Vierailija
231/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä näyttäisi siltä, että juuri naiset kilpailevat miehistä.  Monella vielä haku päällä, ja innoissaan ovat valmiina vaikka mihin.

Vierailija
232/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.

Mitä olen kuullut niin tämä on hyvin yleistä molemmilla sukupuolilla nykyajan tapailukulttuureissa. Tapaillaan useita samaan aikaan. Ei kyllä sytytä itseä yhtään...

Eihän tapailuvaiheessa olla sitouduttu vielä keneenkään, siitähän se nimityskin tulee. Jos se ärsyttää sua, että toinen käyttää vapauttaan, ja sä haluat jo tuossa vaiheessa kontrolloida toisen tekemisiä, koska sitähän toi on, kannattaa vaan pysyä sinkkuna. Kukaan meistä ei voi vaatia toista ihmistä sitoutumaan vain minuun siinä kohtaa kun vasta tapaillaan. 

Vierailija
233/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä kyllä minuakaan. Ymmärrän toki, että esim. TInderissä voi viestitellä useamman kanssa, kun eipä se viestittely vielä mitään tarkoita. Mutta miksi tapailla, jos ei toinen tunnu oikealta? Jos tapaa ihmisen, mutta edelleen haluaa tapailla muitakin, eli ei koe löytäneensä etsimäänsä, niin miksi silloin jatkaisi tämän epäsopivalta tuntuvan tapailua ollenkaan? Tuo usean tapailu kuulostaa joltain sellaiselta, että kukaan ei oikein sytytä eikä kiinnosta, mutta tapaillaan sitten useita epäkiinnostavia ajatuksena, että heistä seulotaan se vähiten huono vaihtoehto. Mutta eihän hän silti hyväkään vaihtoehto ole.

Oma kokemukseni on se, että kun löytyy oikeanlainen ihminen, joka on sellainen jota etsin, ei voisi enää vähempää kiinnostaa tapailla jotain, jotka eivät sytyttäneet. Ja kun yksi on herättänyt kiinnostuksen ja vetää puoleensa, ei silloin kiinnosta swaippailla enää Tinderissä. Kun tuntuu, että löysin etsimäni, ei vaan ole enää motivaatiota eikä syytä etsiä muita. Sitten taas jos oikeanlaista ei löydy, jatkan etsimistä enkä aloita tapailua kenenkään kanssa.

Vierailija
234/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tapailuvaiheessa olla sitouduttu vielä keneenkään, siitähän se nimityskin tulee. Jos se ärsyttää sua, että toinen käyttää vapauttaan, ja sä haluat jo tuossa vaiheessa kontrolloida toisen tekemisiä, koska sitähän toi on, kannattaa vaan pysyä sinkkuna. Kukaan meistä ei voi vaatia toista ihmistä sitoutumaan vain minuun siinä kohtaa kun vasta tapaillaan. 

Olen eri, mutta ei tuossa haluta "kontrolloida toisen tekemisiä", vaan tuossa halutaan löytää ihminen, jonka toimintatapa tapailussa vastaa omaa. Ja ainakin itse koen, että jos alan tapailla jonkun kanssa, mutta hän edelleen tapailee muitakin ja etsii uusia ihmisiä Tinderistä, se tarkoittaa sitä, että hän ei kokenut minua riittävän kiinnostavaksi, ja todennäköisesti en ole sitä, mitä hän etsii. En minä todellakaan halua muuttaa hänen käyttäytymistään, vaan hänellä on täysi oikeus etsiä edelleen ja tapailla useaa -. itse vain en halua olla osallisena siinä kuviossa. Itse etsin sellaista kohtaamista, jossa myös minä tunnun sille toiselle oikealta, enkä edes halua tapailla, jos sen toisen näkökulmasta en kolahda ja sytytä. Itse nimittäin alan tapailla vain, jos toinen tuntuu sellaiselta, jota etsin, jos hän tuntuu aidosti potentiaaliselta. Minkään "ihan kiva" kanssa en ala tapailla, enkä sellaisen, josta tuntuu, että "ei tämä varmaan ole sitä, mitä etsin, mutta voinhan aikani kuluksi tapailla silti". On täysin ok, jos joku haluaa toimia noin, mutta en itse halua olla sellaisessa mukana. Joten jos itse alan tapailla jotakuta, silloin olen erityisen kiinnostunut juuri hänestä. Jos tuntuu, että edelleen olisi tarve tapailla muita tai etsiä uusia, silloin se tarkoittaa, että en oikeastaan ole kiinnostunut - ja silloin ei ole syytä tapailla.

Vierailija
235/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei tuossa haluta "kontrolloida toisen tekemisiä", vaan tuossa halutaan löytää ihminen, jonka toimintatapa tapailussa vastaa omaa. Ja ainakin itse koen, että jos alan tapailla jonkun kanssa, mutta hän edelleen tapailee muitakin ja etsii uusia ihmisiä Tinderistä, se tarkoittaa sitä, että hän ei kokenut minua riittävän kiinnostavaksi, ja todennäköisesti en ole sitä, mitä hän etsii. En minä todellakaan halua muuttaa hänen käyttäytymistään, vaan hänellä on täysi oikeus etsiä edelleen ja tapailla useaa -. itse vain en halua olla osallisena siinä kuviossa. Itse etsin sellaista kohtaamista, jossa myös minä tunnun sille toiselle oikealta, enkä edes halua tapailla, jos sen toisen näkökulmasta en kolahda ja sytytä. Itse nimittäin alan tapailla vain, jos toinen tuntuu sellaiselta, jota etsin, jos hän tuntuu aidosti potentiaaliselta. Minkään "ihan kiva" kanssa en ala tapailla, enkä sellaisen, josta tuntuu, että "ei tämä varmaan ole sitä, mitä etsin, mutta voinhan aikani kuluksi tapailla silti". On täysin ok, jos joku haluaa toimia noin, mutta en itse halua olla sellaisessa mukana. Joten jos itse alan tapailla jotakuta, silloin olen erityisen kiinnostunut juuri hänestä. Jos tuntuu, että edelleen olisi tarve tapailla muita tai etsiä uusia, silloin se tarkoittaa, että en oikeastaan ole kiinnostunut - ja silloin ei ole syytä tapailla.

Sinä puhut seurustelusta. Tapailuaika on juuri sitä, jolloin tutkitaan että onko se toinen kiinnostava. Sitten jos on kiinnostusta molemmilla niin voidaan siirtyä seurusteluun ja sitten tietysti sovitaan parisuhteen säännöt yhdessä. 

Vierailija
236/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa miehet väittää muuta, mutta oma kokemus miehenä on että aina nämä kilpailjat tulee naaman eteen leuka ja nenä pystyssä puskemaan rinnalla mun rintakehää. 

Toistuvasti tämmöistä. Kun pyydän poistumaan pöydästä ja kerron olevani aviomies, niin ei totella. Tungetaan samaan pöytään ja ignoorataan mut täysin ja lähennellään mun vaimoa kuin olisin ilmaa. 

Homma loppuu yleensä siihen kun astelen tanssilavalle ja kajautan kovaan ääneen: 

Hei! 

Teen voltin ja muutaman näyttävän potkun. Korjaan puvuntakin ja kaulukset suoraksi ja astelen kylmän viileänä takaisin pöytääni ja kaverit on tiessään. 

Miksi kokemukset on täysin erilaiset kuin teilllä on?

Tämä heppu on sellainen joka koko päivän kuvittelee tuota mielikuvaa ja illan sitten "makkara" kädessä vemputtaa hullunkiilto silmissä omalle kuvalleen. 

Viereiselle jakkaralle on viritetty tuuletin täysille. Sen edessä istuu rakas ystävämme, joka vemputtaa makkaraa raivoisin, epätoivoisin vedoin. Iho käryää, hiki virtaa vuona. Mies katsoo ruutua silmät lasittuneina, ja huulille on jähmettynyt mairea, lähes mielipuolinen hymy – sellainen, joka syntyy vain sekuntia ennen henkistä romahdusta. Kasvoilla painaa lievä, krooninen väsymys.

Kun loppukiihdytyksen aika tulee, kaverin pää alkaa nytkyä kuin matkustajakoneessa ykkösluokan turbulenssin aikana. Hiukset eivät sentään heilu raivokkaasti kuin kakkosluokassa, koska peli-istuin on säädetty millintarkasti juuri tätä kliimaksia varten. Sitten kuuluu henkinen rysähdys, ja kaikki pimenee.

Kaverimme voi vain aistia ohjaussauvan vaimeat sykkeet kaukaisuudessa. koska hän leijuu nyt jossain muualla saavuttamattomissa.

237/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Jos kohtaisin kiinnostavan ihmisen ja meillä olisi treffejä mutta ei vielä sukupuolielämää yhdessä niin vanhanaikaisena olettaisin ettei hän samaan aikaan treffailisi muita.

Kysyisin asiasta parien treffien jälkeen. Jos kävisi ilmi että hän aikoo jatkaa muiden treffailua niin se olisi siinä eli minä toteaisin etten valitettavasti ole kiinnostunut enää uusista treffeistä siksi että minulla ei ole halua osallistua kilvoitteluun hänestä. Jos hän ei nyt ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta jättääkseen pois muiden treffailun niin menkööt. Jos jatkaisimme niin joutuisin todennäköisesti koko yhdessäolon ajan myös jatkamaan tuota kilvoittelua.

M60+

Vierailija
238/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seurakunnassa minusta oli samaan aikaan kiinnostuneita 4 miestä. Paras mies eli minulle sopivin voitti ja muut miehet kävivät kättelemässä miestäni. Kyllä heistäkin jokainen löysi oman vaimon vuoden sisään. 

Kaikki olimme kokemattomia, tai pusuja jollain ollut joskus mutta ei varsinaista seksiä.

Vierailija
239/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä,mutta on myös naisia jotka pitävät seksistä.

Seksiä rakastan minäkin, mutta en kenen kanssa tahansa. Jotain tunnevammaa pitää olla, jos nauttii joka ilta eri ihmisen seksiseurasta.

vain aviomiehensä kanssa ollut

Vierailija
240/286 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän seurakunnassa minusta oli samaan aikaan kiinnostuneita 4 miestä. Paras mies eli minulle sopivin voitti ja muut miehet kävivät kättelemässä miestäni. Kyllä heistäkin jokainen löysi oman vaimon vuoden sisään. 

Kaikki olimme kokemattomia, tai pusuja jollain ollut joskus mutta ei varsinaista seksiä.

Lainaaminen ei onnistu, mutta mulla sama kokemus seurakunnasta kuin kommentoijalla nro 238. Minusta oli muutama mies kiinnostunut ja miehestäni oli kiinnostunut useampi nuori nainen. Itse olin kiinnostunut vain miehestäni ja ennen häntä hetken yhdestä toisesta. Voi niitä aikoja. Siinä oli aika säpinää niinä vuosina ja lopulta aika peräkanaa pariuduimme. Jotkut löysivät puolison seurakunnan ulkopuolelta ja jotkut pariutuivat uuden seurakuntaan tulleen ihmisen kanssa. Mielestäni naisten välillä oli selkeämpää kilpailua joistakin miehistä kuin miehillä naisista.