Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?

Vierailija
28.05.2026 |

Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.

Vierailija
2/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.

Vierailija
4/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.

Vierailija
5/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.

Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍

Vierailija
6/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään emme halua. Jos nainen ei valitse suoraan minua, niin aina löytyy lauma joka valitsee. Ei ollut grandioottinen/omnipotentti kommentti, vaan realiteetti. M52

Vierailija
7/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille riittää oma, olen itsekin kyllästynyt miesten hypergamiaan, että kaikkien pitää kilpailla siitä samasta Marjatasta.

Vierailija
8/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla huono itsetunto, jos lähtee tappelemaan naisesta, etenkin kun tämä ei 99%:n todennäköisyydellä ole yhtään minkään tappelun arvoinen. Itse en ole tuollaista harrastanut ja hävettää niiden miesten puolesta, jotka sellaista tekevät. Luuserit. 

Vierailija
9/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Vierailija
10/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on naisesta riita saatu aikaiseksi. Jossain firman pikkujouluissa kun sihteeriä tanssittaa niin alkaa nyrkit heilua 😅

Vierailija
11/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille riittää oma, olen itsekin kyllästynyt miesten hypergamiaan, että kaikkien pitää kilpailla siitä samasta Marjatasta.

Pariutumisikäisissä on kyllä enemmän miehiä kuin naisia.

Vierailija
12/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, naiset kilpailevat miehestä.

Vierailija
13/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.

Tämä oli ainoa oikea vastaus tilanteessa. 

Vierailija
14/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla huono itsetunto, jos lähtee tappelemaan naisesta, etenkin kun tämä ei 99%:n todennäköisyydellä ole yhtään minkään tappelun arvoinen. Itse en ole tuollaista harrastanut ja hävettää niiden miesten puolesta, jotka sellaista tekevät. Luuserit. 

Tai sitten kova kilpailuvietti ja halu saavuttaa se tämän hetken paras statussymboli.

Vierailija
15/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍

Huhhu. Jäit jo junasta. Ei mitään toivoa jämähtäneellä sedällä enää nelikymppisenä ilman yhtään parisuhdetta.

Vierailija
16/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on naisesta riita saatu aikaiseksi. Jossain firman pikkujouluissa kun sihteeriä tanssittaa niin alkaa nyrkit heilua 😅

Sihteeri antaa? Koskaan ei johtaan kannata tyhmään assariin vaihtaa.

Vierailija
17/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat, monille tämä on jopa tärkeämpää kuin itse ihmissuhde. Se vaan että liikaa kilpailemalla nainen jää usein saamatta. Liian helppo ei naisen pidä olla, ei siis tahallaan mikään kusipääkään mutta ei saa antaa miehen pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija
18/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Dna-ketjussa koodi. Täytyy kilvoitella sukugeenien jatkumisesta. Testosteroni jyllää. Eläinmaailmassakin urosten välisen kilpailun hävinneen suku sammuu.

Vierailija
19/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä. Eikä ne kilpaile naisesta vaan naisen huomiosta. Ja koko show vain siksi että voi toisille miehille näyttää että mäpäs nyt olen joukon alfa. Näiden kanssa on ihan hauska pelata pelejä. 

Vierailija
20/34 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen metallipajassa töissä. 50 miestä täällä ja kun päivittäin käy parikymppinen siivoojanainen niin siinä on kokoajan 3-5 miestä ympärillä pörräämässä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän