Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?
Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.
Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍
Sama homma. Lapset tehty, niin 5 vuotta olen nyt viettänyt pelimieselämää, ja siirtynyt naisissa jo 90-luvulta 2000-luvulle.
Ainakin täällä Helsingissä on paljon omanikäisiä naisia, jotka hätäpäissään etsivät jotain äkkiä siittäjäksi, tai sitten on niitä jo kolmen lapsen vuoriviikkoäitejä, jotka etsivät sitä elämänsä rakkautta "pariuhteeseen".
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on naisesta riita saatu aikaiseksi. Jossain firman pikkujouluissa kun sihteeriä tanssittaa niin alkaa nyrkit heilua 😅
Olen metallipajassa töissä. 50 miestä täällä ja kun päivittäin käy parikymppinen siivoojanainen niin siinä on kokoajan 3-5 miestä ympärillä pörräämässä!
Tuon ikäisenä naiset vielä tykkää huomiosta, ennen kuin katkeroituvat miehille.
Menetän heti mielenkiinnon naiseen, jos vähänkään koen joutuvani tappelemaan toisten miesten kanssa tämän huomiosta.
Niinhän koirakin jahtaa autoa, kettua, omaa häntäänsä. Vaan mitä se sitten tekee kun saa jahdattavan kiinni... 😂
Vierailija kirjoitti:
On näitä. Eikä ne kilpaile naisesta vaan naisen huomiosta. Ja koko show vain siksi että voi toisille miehille näyttää että mäpäs nyt olen joukon alfa. Näiden kanssa on ihan hauska pelata pelejä.
Nämä jotka käyttävät sanaa alfa eivät varmuudella sellaisia ole. Silloin kun joku on oikeasti mies niin hän on niin mies että alfa beta sanatkin ovat hänelle tuntemattomia. Oikea mies ei määrittele itseään miksikään eikä muitakaan, hän vain on.
Naiset on mustasukkaisia ja kilpailevat miehestä.
Jos kaksi miestä on kiinnostunut samasta naisesta, niin kyllä siinä kilpailutilannetta voi syntyä. Näin naisnäkökulmasta katsottuna. Lisäksi rauhallinenkin mies alkaa kiihtyä ja ohimosuoni pullistua, jos huomaa jonkun alkavan flirtata "oman" naisensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla huono itsetunto, jos lähtee tappelemaan naisesta, etenkin kun tämä ei 99%:n todennäköisyydellä ole yhtään minkään tappelun arvoinen. Itse en ole tuollaista harrastanut ja hävettää niiden miesten puolesta, jotka sellaista tekevät. Luuserit.
Tai sitten kova kilpailuvietti ja halu saavuttaa se tämän hetken paras statussymboli.
"Paras" on aika vahva sana. Ehkä "uusin malli" kävisi paremmin tähän tilanteeseen.
en koskaan kilpailisi naisesta. jos nainen tykkää kilpailuttaa miehiä, niin se nainen vaihtaa "parempaan" aina kun löytää sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on naisesta riita saatu aikaiseksi. Jossain firman pikkujouluissa kun sihteeriä tanssittaa niin alkaa nyrkit heilua 😅
Olen metallipajassa töissä. 50 miestä täällä ja kun päivittäin käy parikymppinen siivoojanainen niin siinä on kokoajan 3-5 miestä ympärillä pörräämässä!
Haha, klassinen tilanne😂😂
Vierailija kirjoitti:
en koskaan kilpailisi naisesta. jos nainen tykkää kilpailuttaa miehiä, niin se nainen vaihtaa "parempaan" aina kun löytää sellaisen.
Juuri näin.
Yhden illan panosta voi kilpailla, mutta ei noista palkintonaisista pidempään suhteeseen ole.
Hyvännäköisistä naisista saa kaatopisteitä, mutta ei noista kiertopalkinnoista vaimoa voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.
Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍
Huhhu. Jäit jo junasta. Ei mitään toivoa jämähtäneellä sedällä enää nelikymppisenä ilman yhtään parisuhdetta.
Ei sitä tarvitse kertoa🤫🤫
Mielestäni tuo on naurettavaa, ikään kuin naisella itsellään ei olisi mielipidettä asiaan. Sen voin ymmärtää että kilpaillaan siitä kuka saa viimeisen lihapullan.