Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?
Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.
Kommentit (232)
Kilpailkoon keskenään . Ei jaksa jahdata ketään jos ei kiinnosta .
Vierailija kirjoitti:
Kun tuon vaimon tapasin niin hänen ympärillään aina pyöri järisyttävä määrä miehiä. Pakkohan sitä oli parhaansa tehdä ja itseä hieman jopa pakottaa että edes pääsi juttusille kun siinä oli lauma muitakin kiinnostuneita. Komeampia, rikkaampia ja suulaampia.
Onneksi sitten hänen makuunsa kolahti tällainen shakkia pelaava ujohko fyysikkonörtti.
Mun täytyy kyllä myöntää, ettei anna ylpeys enää periksi tollaiseen piirileikkiin😅😅
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, naiset kilpailevat miehestä.
Joo, sulla on kiva vaihtoehtotodellisuus, pidä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuon vaimon tapasin niin hänen ympärillään aina pyöri järisyttävä määrä miehiä. Pakkohan sitä oli parhaansa tehdä ja itseä hieman jopa pakottaa että edes pääsi juttusille kun siinä oli lauma muitakin kiinnostuneita. Komeampia, rikkaampia ja suulaampia.
Onneksi sitten hänen makuunsa kolahti tällainen shakkia pelaava ujohko fyysikkonörtti.
Mun täytyy kyllä myöntää, ettei anna ylpeys enää periksi tollaiseen piirileikkiin😅😅
Sivusta totean että tuollainen piirileikki on lähinnä nöyryyttävää. Ja nainen joka tuollaiseen piirileikkiin kannustaa (tai pakottaa) ei mielestäni ole juuri minkään arvoinen.
Kyllä ja ei.
Jos mies ei koe, että nainen on haluttava muidenkin miesten mielestä, hänellä ei ole syytä sitoutua. Tämä ei tarkoita, että naisen pitäisi antaa ymmärtää olevansa itse kiinnostunut muista, vaan miehen pitää tajuta, että ellei hän ole valmis sitoutumaan, joku muu kyllä on.
Ei eletä enää luolamiesaikaa.
Kakkatestit ja kilpailut ovat mautonta ja toisten ajan haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on jos kiinnostuu sellaisesta josta muutkin pitävät. Jotkut ihmiset vain vetävät toisia ihmisiä puoleensa. Yleensä ovat iloisia ja avoimia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Ei eletä enää luolamiesaikaa.
Kakkatestit ja kilpailut ovat mautonta ja toisten ajan haaskausta.
Ei se kilpailun kohde sille oikein mitään mahda jos kiinnostuneita ympärillä pyörii. Tai voisihan se toki alkaa kusipääksi tai raivohulluksi.
Mukavista ihmisistä nyt vain kiinnostuu useampi, ja jos sellaisen kanssa parisuhteeseen haluaa niin on pakko itseään tykö tuoda. Parashan sellainen kumppani on joka on juuri sinut valinnut, silloin tietää että on itse haluttu eikä mikään tyytymisen kohde, ainoa jonka sai.
Ne, jotka ihastuvat ja haluavat juuri sen itseään viehättävän puolison joutuvat hieman joskus kilpailemaan. Sellainen ihminen, jolle kelpaa kuka tahansa voi sitten lähestyä sitä seinäruusua joka ei muita viehätä, tai vaihtoehtoisesti pysyä sinkkuna. Toimii molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.
Miksi?
Inseli havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.
Miksi?
Mene ja ota se laarin pohjalta jota kukaan muu ei halua
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään emme halua. Jos nainen ei valitse suoraan minua, niin aina löytyy lauma joka valitsee. Ei ollut grandioottinen/omnipotentti kommentti, vaan realiteetti. M52
:D :D Sun ikäiselle joku entisten suuruuksien pappa-mopolauma vissiin. P.S. Älä ahdistele itseäs nuorempia edes vilkuilemalla niitä. Jo tuollasen vanhuksen katse traumatisoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä. Eikä ne kilpaile naisesta vaan naisen huomiosta. Ja koko show vain siksi että voi toisille miehille näyttää että mäpäs nyt olen joukon alfa. Näiden kanssa on ihan hauska pelata pelejä.
Nämä jotka käyttävät sanaa alfa eivät varmuudella sellaisia ole. Silloin kun joku on oikeasti mies niin hän on niin mies että alfa beta sanatkin ovat hänelle tuntemattomia. Oikea mies ei määrittele itseään miksikään eikä muitakaan, hän vain on.
Ja tuo koko alfa, beta, omega, sigma -puhe on typerää ja antaa äärimmäisen lapsellisen fiiliksen miehestä jos tosissaan käyttää noita sanoja ja uskoo niiden "teoriaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, naiset kilpailevat miehestä.
Joo, sulla on kiva vaihtoehtotodellisuus, pidä se.
Tämä muuten pitää paikkaansa. Eivät naiset kilpaile tietenkään mistään peruspertistä, mutta jos on vähän asemaa ja varallisuutta tai ulkonäköä, saa olla vaikka millainen sika, niin naiset parveilevat ympärillä. Tai vaihtoehtoisesti, ihan normaali mies naisvaltaisilla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikein hyvä, että joku kiinnostuu myös niistä vähemmän viehättävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä. Eikä ne kilpaile naisesta vaan naisen huomiosta. Ja koko show vain siksi että voi toisille miehille näyttää että mäpäs nyt olen joukon alfa. Näiden kanssa on ihan hauska pelata pelejä.
Nämä jotka käyttävät sanaa alfa eivät varmuudella sellaisia ole. Silloin kun joku on oikeasti mies niin hän on niin mies että alfa beta sanatkin ovat hänelle tuntemattomia. Oikea mies ei määrittele itseään miksikään eikä muitakaan, hän vain on.
Ja tuo koko alfa, beta, omega, sigma -puhe on typerää ja antaa äärimmäisen lapsellisen fiiliksen miehestä jos tosissaan käyttää noita sanoja ja uskoo niiden "teoriaan".
Se on inceli-sanastoa. Normaalit miehet ei noita sanoja käytä.