Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?
Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.
Kommentit (227)
Ap: nykyään on aivan ok olla myös sinkku.
Tietysti sen ihastuksen huomiosta tulee kilpailla. Ei ne parisuhteet itsestään syliin putoa, vaan pitää uskaltautua laittaa itseään hieman likoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.
Miksi?
Dna-ketjussa koodi. Täytyy kilvoitella sukugeenien jatkumisesta. Testosteroni jyllää. Eläinmaailmassakin urosten välisen kilpailun hävinneen suku sammuu.
Ihmiskunta on heikoilla jos miesten voittajageenit tuottavat vain testoa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sen ihastuksen huomiosta tulee kilpailla. Ei ne parisuhteet itsestään syliin putoa, vaan pitää uskaltautua laittaa itseään hieman likoon.
Enpä ole havainnut enkä itse osallistunut "kilpailuun". Naisiin olen tutustunut ihan normaalisti keskustelemalla ilman että muita könsikkäitä olisi maisemissa. Miten sellainen kilpailu ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Kaikille riittää oma, olen itsekin kyllästynyt miesten hypergamiaan, että kaikkien pitää kilpailla siitä samasta Marjatasta.
Kaikille miehille nimenomaan ei riitä omaa, jos haluaa suurinpiirtein samanikäisen naisen ennrnkuin viettää viisikymppisiään. Näin tilastollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.
Miksi?
Dna-ketjussa koodi. Täytyy kilvoitella sukugeenien jatkumisesta. Testosteroni jyllää. Eläinmaailmassakin urosten välisen kilpailun hävinneen suku sammuu.
No ne naisten valitsemien miesten geenit tuottavat vain testoa. Puolet miehistä kun suljettiin koko "kilpailun" ulkopuolelle ja syntymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole havainnut enkä itse osallistunut "kilpailuun". Naisiin olen tutustunut ihan normaalisti keskustelemalla ilman että muita könsikkäitä olisi maisemissa. Miten sellainen kilpailu ilmenee?
Se tapahtuu olemalla mukavaa ja hyvää seuraa. Aivan samalla tavalla sitä joutuu kaiken muunkin kanssa kilpailemaan. Jos ei ole riittävän hyvää seuraa niin miksi se toinen sitä seuraa haluaisi? Jos vaikka kaverit tai hyvä kirja on parempaa seuraa. Kaikessa vapaaehtoisessa kanssakäymisessä täytyy olla se parempi vaihtoehto kuin joku toinen asia jos sitä kanssakäymistä haluaa.
Ei yksikään mies kilpaile naisesta jonka kanssa haluaa pidemmän parisuhteen. Silloinhan miehenkin on tiedettävä että myös nainen haluaa sitoutua. Mikäli naisesta täytyy kilpailla ei nainen ole varma tunteistaan ja se siitä.
Yhden yön panosta sen sijaan voi taistella.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään mies kilpaile naisesta jonka kanssa haluaa pidemmän parisuhteen. Silloinhan miehenkin on tiedettävä että myös nainen haluaa sitoutua. Mikäli naisesta täytyy kilpailla ei nainen ole varma tunteistaan ja se siitä.
En kilpailisi siitä yhden yön panosta sen enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No ne naisten valitsemien miesten geenit tuottavat vain testoa. Puolet miehistä kun suljettiin koko "kilpailun" ulkopuolelle ja syntymässä.
Ne testoukothan eivät edes ole mitään haluttua materiaalia. Päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan silloin voi tietää että se toinen osapuoli haluaa juuri sinua jos hänen huomiosta hieman pääset kisaamaan.
En itse koskaan haluaisi kumppania joka on kanssani vain koska parempaakaan tekemistä tai seuraa ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan silloin voi tietää että se toinen osapuoli haluaa juuri sinua jos hänen huomiosta hieman pääset kisaamaan.
En itse koskaan haluaisi kumppania joka on kanssani vain koska parempaakaan tekemistä tai seuraa ei ole tarjolla.
Juuri näin. Tyytymissuhde olisi pahin painajainen.
Onhan noita.
Yhdelle kerroin ensimmäisestä lähestymiskerrasta alkaen, että en ole kiinnostunut enkä tule koskaan olemaan. Kun aloitin lopulta vuosien päästä parisuhteen, levy vaihtui vieläkö olet sen yhden kanssa -jankkaukseen, joka kertoo kyllä kaiken tarpeellisen, kun ei viitsinyt edes oppia sen yhden nimeä. Muut ihmiset eivät ole edes nimen arvoisia maailmassa, jonka pitäisi pyöriä hänen napansa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä. Eikä ne kilpaile naisesta vaan naisen huomiosta. Ja koko show vain siksi että voi toisille miehille näyttää että mäpäs nyt olen joukon alfa. Näiden kanssa on ihan hauska pelata pelejä.
Nämä jotka käyttävät sanaa alfa eivät varmuudella sellaisia ole. Silloin kun joku on oikeasti mies niin hän on niin mies että alfa beta sanatkin ovat hänelle tuntemattomia. Oikea mies ei määrittele itseään miksikään eikä muitakaan, hän vain on.
Tuo mitä lainasit on naisen kirjoittama.
Oli mikä oli, ei se kirjoittamani totuudellista arvoa miksikään muuta. Se joka itseään pitää alfa tai sigma miehemä ei taatusti ole sellainen. Epävarmojen miesten egon pönkitystä nämä sanat ja niiden mukana tuleva käyttäytyminen.
Tätäkin nähty että naiset kilpailevat, mies voi olla kiinnostava siihen asti kun alkaa vihjailla että kannattaa.
Kukaan oikeasti puoleensavetävä ei alennu.
Voihan sitä olla sinkkunakin jos ei ihmissuhteet kiinnosta. Kukaan ei kuitenkaan sinun luoksesi tule parisuhdetta tarjoamaan jos kotona kiukuttelet.
Ei varmasti halua! Mikään ei ole niin varmaa kuin se että naisesta ei haluta kilpailla. Hyi hit.to on kuin käytettyä autoa ostaisi! Jos on edes tiedossa että naisesta on kiinnostunut joku toinenkin niin jo se riittää siihen että skipataan koko nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille riittää oma, olen itsekin kyllästynyt miesten hypergamiaan, että kaikkien pitää kilpailla siitä samasta Marjatasta.
Kaikille miehille nimenomaan ei riitä omaa, jos haluaa suurinpiirtein samanikäisen naisen ennrnkuin viettää viisikymppisiään. Näin tilastollisesti.
No onhan noita ainakin ihan hi.tosti tarjolla. Ei tarvitse kauaa olla jossain esim tinderissä niin on kymmeniä vaihtoehtoja tarjolla. Varatun miehenkin hän he vievät jos huomaavat ja tietävät että on vähän parempi mies kyseessä. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa kun lähtee jonnekin iltaa viettämään niin aina palatessa on joku joka yrittää jututtaa jos itse paikalta hetkeksi poistuu, joskus useampiakin. 😄
Pidän siitä, että hän on valinnut juuri minut monien ehdokkaiden joukosta.
Joku kerta tulet vessasta ja näet kun vaimo lähtee vieraan miehen kanssa ravintolasta 😉
He, jotka panostavat saavat parhaat päältä. Muille sitten jää mitä jää, jos edes jää.