Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?
Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?
Kommentit (557)
Nykyään mukavuus vaatteissa ajaa seksikkyyden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän ristikoita.
Ja kenkälusikka on tullut jäädäkseen.
N 41v.
Tuota kenkälusikkaa olen ihmetellyt. Voiko 40v olla niin kankea vai onko vain vatsa tiellä. Pitäisi olla edelleen hyvässä kunnossa, ei mitään vanhuudenvaivoja.
Mä olen melkein 47v ja reilusti ylipainoinen enkä käytä kenkälusikkaa. Saan edelleen kengät jalkaan.
Saan minäkin, mutta helpompi k-lusikan kanssa, tai ne sketsers-kengät ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.
Isorintainen joutuu käyttämään tukevia liivejä missä iässä tahansa.
Tämä. Ne rimpulat ovat vain kosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän silmälaseja.
Miten tämä liittyy ikään?
Ehkä tarkoitti lukulaseja..
Istun suihkussa jakkaralla. Ennen kyykyssä tai seisaaltaan.
Kaahaan liikenteessä, ohittelen, koska pakko voittaa. Muussa elämässä etuilen. Olen alkanut käyttää kirkkaanpunaista huulipunaa.
Minua aikaisemmin vitutti kuunnella lapsien kiljahtelua pihaleikeissä, nykyään en häiriinny siitä ja vilkuttelen söpöille vauvoille. Haluaisin ostaa alakerran pariskunnan vauvalle kaikki näkemäni kivat myssyt ja töppöset.
N. 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän ristikoita.
N 41v.
Tuota kenkälusikkaa olen ihmetellyt. Voiko 40v olla niin kankea vai onko vain vatsa tiellä. Pitäisi olla edelleen hyvässä kunnossa, ei mitään vanhuudenvaivoja.
Heh. Mulla jo tekonivel silloin.
Mulle on laitettu lonkkaan tekonivel jo 30-vuotiaana eikä liittynyt millään tavalla ikään eikä ollut nivelrikko. Kengät laitan edelleen jalkaan ilman kenkälusikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Istun suihkussa jakkaralla. Ennen kyykyssä tai seisaaltaan.
Miksi suihkussa kukaan olisi kyykyssä?
En keksi mitään. Selasin ketjua, mutta yksikään tapa ei osunut. Höh. No ehkä myöhemmin, täytän seuraavaksi vasta 45v.
Vierailija kirjoitti:
Täytän ristikoita.
N 41v.
Mä olen täyttänyt ristikoita 6-vuotiaasta asti. En ole koskaan ajatellut sen olevan jotenkin keski-ikäisten hommaa.
Haluaisin kauheasti neuvoa nuorempia työkavereita kaikessa, niin työasioissa että elämän valinnoissa. Täytyy kohta teipata suu jesarilla etten tee itsestäni noloa mummoa :D
Tätitapoja? En kyllä keksi mitään. 60+
Vierailija kirjoitti:
No toi sun kommentti on just yksi niistä. Kielletään totuus että olet vanha :D
Sairaudet ja kropan kremppaus voi tulla missä iässä vaan ja jopa miehillekin 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi sun kommentti on just yksi niistä. Kielletään totuus että olet vanha :D
Jahas. Missä lauseessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.
Isorintainen joutuu käyttämään tukevia liivejä missä iässä tahansa.
Tämä. Ne rimpulat ovat vain kosmetiikkaa.
Ennen pärjäsi liivitopilla, nykyään sellainen ei anna tarpeeksi tukea. Täytyy olla ihan kunnolliset tissiliivit missä on kaaritukea ja leveämpää olkainta. Lisäksi kokoja ei ole marketeissa aina tarjolla.
Kenkälusikkahan on sitä varten ettei kenkiä tarvitse solmia joka jumalan kerta uudestaan😁 eli ei ikäkysymys, PAITSI pitkävartinen kenkälusikka😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tätiintyä tai setääntyä kun ikää tulee.
Ei tietenkään pidä mutta se vain tapahtuu, ihan huomaamatta, vaikka kuinka pitäisit itseäsi nuorekkaana niin nuorempien mielestä tätiinnyt tai setäännyt. Tavalla tai toisella.
Mulla myös, kun kevätpuoli koitti, normalisoitui, olin olut masentunut.