Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?
Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?
Kommentit (557)
Minun puolestani jokainen saa fiilistellä tätiintymistään ihan niin paljon kuin sielu sietää mutta antaisin kaikille mahdollisuuden myös asettua tämän oudon pakonomaisen tätiyttämisen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaahaan liikenteessä, ohittelen, koska pakko voittaa. Muussa elämässä etuilen. Olen alkanut käyttää kirkkaanpunaista huulipunaa.
Heikistä tuli Heidi isona.
Syön myös kaurapuuroa joka aamu. Vaikka nuoruudessa vannoin, että aikuisena en ikinä enää syö. No 20-30 vuotta niin menikin.
Olen ymmärtäväisempi kuin ennen, enkä tuomitse ihmisiä oikein mistään. Saatan jollekin toisen toiminnasta tuohtuneelle selittää ärsyttävän setämäisesti, miksi se ehkä toimi niin, koska asiat nyt eivät vaan ole mustavalkoisia.
Ja näin miehenä se klassikko, olen alkanut käyttää lippistä. Se nyt vaan on kätevä, koska lämmittää välikelillä, estää auringon häikäisyä ja suojaa auringolta. Kaikille noille kun on nykyään herkempi kuin nuorempana.
En ymmärrä ollenkaan miksi ihmiset seuraavat somevaikuttajia enkä only fansin normalisointia. Lisäksi nuorten miesten hiusmuoti näyttää mielestäni hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani jokainen saa fiilistellä tätiintymistään ihan niin paljon kuin sielu sietää mutta antaisin kaikille mahdollisuuden myös asettua tämän oudon pakonomaisen tätiyttämisen ulkopuolelle.
Kerro, miten tuo kokemasi "pakonomainen tätiyttäminen" ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.
Isorintainen joutuu käyttämään tukevia liivejä missä iässä tahansa.
Tämä. Ne rimpulat ovat vain kosmetiikkaa.
Ennen pärjäsi liivitopilla, nykyään sellainen ei anna tarpeeksi tukea. Täytyy olla ihan kunnolliset tissiliivit missä on kaaritukea ja leveämpää olkainta. Lisäksi kokoja ei ole marketeissa aina tarjolla.
Jos on ennen pärjännyt liivitopilla, niin silloin ei ole ollut oikeasti isot rinnat.
Niistä nenän niin että törisee. M 55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun suihkussa jakkaralla. Ennen kyykyssä tai seisaaltaan.
Miksi suihkussa kukaan olisi kyykyssä?
Itse hoidan alapesun kyykyssä. Mielestäni yksinkertaisinta saada naisen alapää pestyä, kun kyykkyasennossa se avautuu hieman luonnollisesti ja on helppo huuhdella kevyesti suihkulla.
Olen myös kuullut, että ihmisten kannattaisi kyykkiä enemmän ja muutenkin käyttää kehoaan monipuolisesti. Sillä tavalla pysyy paremmin toimintakykyisenä, joten tuppaan muutenkin syväkyykkäämään erinäisiä pikku töitä tehdessä ajattelematta siitä sen kummempaa. Pysyypä vetreänä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin omaa vastaustani, mutta huomasin syöväni tässä samalla Fazerin perineisiä EucaMenthol -pastilleja.
Monet asiat tässä ketjussa ei liity millään tavalla ikään ja sun kommentti yksi niistä. Mä olen ainakin jo lapsena syönyt noita.
Ristikoiden tekeminen ei liity ikään.
Villasukkien käyttäminen ei liity ikään.
Terveysongelmat ei välttämättä liity ikään.
Silmälasit ei liity ikään paitsi, jos on kyse ns. ikänäöstä.
Kunnollisten rintaliivien käyttäminen ei liity mitenkään ikään.
Nastakengät ei liity ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun suihkussa jakkaralla. Ennen kyykyssä tai seisaaltaan.
Miksi suihkussa kukaan olisi kyykyssä?
Itse hoidan alapesun kyykyssä. Mielestäni yksinkertaisinta saada naisen alapää pestyä, kun kyykkyasennossa se avautuu hieman luonnollisesti ja on helppo huuhdella kevyesti suihkulla.
Olen myös kuullut, että ihmisten kannattaisi kyykkiä enemmän ja muutenkin käyttää kehoaan monipuolisesti. Sillä tavalla pysyy paremmin toimintakykyisenä, joten tuppaan muutenkin syväkyykkäämään erinäisiä pikku töitä tehdessä ajattelematta siitä sen kummempaa. Pysyypä vetreänä.
No kyllä alapään saa pestyä, jos vain vähän koukistaa polvia. Ei siihen nyt mitään kyykkasentoa tarvita. Kyykkyjä voi tehdä sitten muuten.
Vierailija kirjoitti:
Niistä nenän niin että törisee. M 55
Huutoaivastatko myös?
Teen sitä mistä tykkään. En piittaa sitäkään vähää muiden mielipiteistä, mitä joskus tein. Syön hyvää ruokaa, leivon. Jos hotsittaa. Kuolinilmoitukset olen lukenut lapsesta asti, ristikoitakin täyttänyt vuosikymmeniä. Luen kirjat ja lehdet paperisena, kirjoittelen kirjeitä ja kortteja. Taivastelen postimerkin hintaa, ensi kuussa nousee 3 euroon! Katselen tarjouksia lehdistä. 1/2 9 uutiset on must.
Jäin eläkkeelle syksyllä, kailotan kuuluvaan ääneen eläkealennuksia eri paikoissa (luulen näyttäväni niiiiin nuorelta), eipä kukaan ole todistetta kysynyt :( :)
Vierailija kirjoitti:
Teen sitä mistä tykkään. En piittaa sitäkään vähää muiden mielipiteistä, mitä joskus tein. Syön hyvää ruokaa, leivon. Jos hotsittaa. Kuolinilmoitukset olen lukenut lapsesta asti, ristikoitakin täyttänyt vuosikymmeniä. Luen kirjat ja lehdet paperisena, kirjoittelen kirjeitä ja kortteja. Taivastelen postimerkin hintaa, ensi kuussa nousee 3 euroon! Katselen tarjouksia lehdistä. 1/2 9 uutiset on must.
Jäin eläkkeelle syksyllä, kailotan kuuluvaan ääneen eläkealennuksia eri paikoissa (luulen näyttäväni niiiiin nuorelta), eipä kukaan ole todistetta kysynyt :( :)
Siis taasko postimerkin hinta nousee?!? Aivan järjetöntä menoa! Sitten posti jaetaan miten sattuu. Kai tähän kohtaan voisi ottaa vaikka taas nimenvaihdoksen ja muutaman vuoden päästä voi sitten vaihtaa takaisin Postiin. :D
Mietin mitä syön, en voi enää syödä mitä tahansa ja pysyä hoikkana kuten nuorempana jos pistän suuhun mitä tahansa. Liikun edelleen paljon mutta kohtuudella. Satsaan laadukkaisiin ja naisellisiin vaatteisiin, mietin tarkemmin mitä ostan. Pakko venytellä useammin ettei tule kremppoja. Olen alkanut seuraamaan lintuja ja tykkään luonnossa kulkemisesta yhä enemmän. En kestä yhtään kova äänisiä teinejä tai huonokäytöksisiä ihmisiä, tykkään koirista yhä enemmän. Olen enemmän huolestunut Euroopan tilanteesta ja massa maahanmuuton seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Nastakenkiä on monenikäisillä.
Ja nuorilla EI IKINÄ.
Mummokärry
Talvisin nastat kengissä
Pitkä kenkälusikka
Ei enää ruokaa roskiin
Ähisen ja puhisen liikkuessani, tulee ihan isävainaa mieleen.
Mielipiteet moneen asiaan muuttuneet.
En siedä meteliä yhtään ja käyn heti valittamassa, jos joku mölisee kello 22 jälkeen. Saatan kyllä tarpeettomasta älämölöstä huomauttaa ihan päiväsaikaankin. Ihmettelen, miten ihmiset jaksaa melskata. Eikö niiltä mene kuulo? Varmaan menee, mutta eivät välitä.
Käytän enää vain Sketchersejä. Omien vanhempieni aikoina vastaava valinta oli Eccot. Eläkeläisenä sitten varmaan jotkut tällaiset:
https://www.kenkamatti.fi/c/verkkokauppa/naisten-kengat/kavelykengat
Mietin omaa vastaustani, mutta huomasin syöväni tässä samalla Fazerin perineisiä EucaMenthol -pastilleja.