Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?
Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Käytän nuorista sanaa nuoriso.
Mä oon mennyt vielä pitemmälle ja sanon
NUORISOLAISET
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset ovat ikäviä ihmisiä.
Toivo ettet elä vanhaksi 🙏
Avuttomat, muistisairaat vanhukset OVAT ikäviä, koska elävät liian kauan ja niitä on aivan liikaa hoidettavana ja passattavana. En todella tiedä miten tämän voisi korjata.
Toivon hartaasti etten itse elä kohtuuttoman vanhaksi. Työelämää on jäljellä kolmisen vuotta, joten en vielä ole aivan hyödytön.
Älä huoli, et näe edes eläkeikää! 💀👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti paljon mökkeilemistä kuuluu vanhempien ihmisten kesään.
Miksei nuorempienkin. Jos ei oo omaa mökkiä niin sitten kyläillään sellaisten luona kellä on.
Ai tuohon tapaan😄
Oli aamu-tv:ssä, hyi helvetti mitä paskaa. Akka kailottaa korvia särkevästi. Mutta saahan sitä mainostaa. Ei jatkoon.
Olen ollut jo teininä tavoiltani tätimäinen, olen hyvin tylsä tyyppi. Ainoa muutos on villasukkien käyttö, siinäkin muutos niin, että enää jalkani eivät palele sisällä. Nuorena tassuttelin villasukissa.
Beigen väriset sloggy Maxi 46 alushousut
Mitä ovat täti tavat? Onko niitä erilaisia tapoja, mies tavat naistavat, nuorisotavat ym serkkutavat, kummitavat?? Elän mun tavoilla.
Olen alkanut pitää opastetuista kiertomatkoista ulkomailla ja tilausbussiretkistä eri kohteisiin kotimaassa. Niissä on kivaa seuraa koska muut osanottajat ovat minun ikäluokkaani.
Lääkepurkkien määrä senkun kasvaa. Mukavat vaatteet ja kengät. Extreme kylmä ja kuuma ahdistaa.
Kahvi on saatava aina samaan aikaan. Olen siis kaavoihini kangistunut. Ikää 48 v.
En muista minkään muuttuneen tavoissani aikoihin ja jos jokin on muuttunut niin enpä osaa ajatella tuota tätiytymisenä.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne kirjoittaa ettei tunnista itsessään mitään tätitapoja saa alanuolia. Miksi? Onko se niin vaikeaa ymmärtää että me olemme erilaisia? Mä olen eläkkeellä, mutta en kyllä ole sen kummempi kuin esim. 3-kymppisenä paitsi peilikuvaltani.
No varmaan siksi alanuolitetaan, että on kysytty mitä tätitapoja on. Jos ei sulla niitä ole, sitä ei tarvitse tulla erikseen ilmoittamaan. Ihan sama kun joku kysyy neuvoja parisuhteeseen niin jotkut urpot tulee kertomaan, että heillä ei ole parisuhdetta.
Ai kamala, ai anteeksi, eikö tämä olekaan keskustelupalsta? Jos täällä kysytään mitä tätitapoja sulla on, niin ei saa tulla kertomaan ettei mitään? Missä niin lukee? Kuka kieltää? Sitäpaitsi, mä ainakin mietin aikani ja löysin yhden ja tulin sitten se kertomaan. Oletko sinä joku palstapolliisi joka määrittää kuka ja mitä saa kirjoittaa? Ja mitä noihin ala- ja ylänuoliin tulee niin nehän on yksi vitsi. Niitä saa tehtailla jos haluaa ja fanittaa omaa viestiään jos haluaa. Älä sotkeudu lillukanvarsiin. Tämä on vain höpöhöpö keskustelua.
Itse kysyit, miksi olet saanut alanuolia. Tuo oli minun arveluni asiasta. Älä suotta kiitä, vaikka vastasin kysymykseesi. Jatka loukkaantumista.
Käytän tenan inkovaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on saatava aina samaan aikaan. Olen siis kaavoihini kangistunut. Ikää 48 v.
Minä suunnittelen aina illalla, että huomenna en keitäkään kahvia heti aamusta vaan lähden ensin kävelylle kesäaamuun ja keittelen sumpit vasta sitten.
No enkä lähde tietenkään. Kahvia on saatava aamusta ja liikkeelle lähteminen kestää monta tuntia. Ei mitään spontaaneja aamukävelyitä enää.
Olen aina ollut samanlainen. Ilmeisesti olen sitten jo syntymästäni asti ollut täti.
Minä sinuttelen kaikkia kauppojen ja ja muiden asiakspalvelussa olevia "nuoria" ihan vilpittömästi, "hei voisitko avittaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suunnittelen aina illalla, että huomenna en keitäkään kahvia heti aamusta vaan lähden ensin kävelylle kesäaamuun ja keittelen sumpit vasta sitten.
No enkä lähde tietenkään. Kahvia on saatava aamusta ja liikkeelle lähteminen kestää monta tuntia. Ei mitään spontaaneja aamukävelyitä enää.
Liikkeelle ei voi lähteä ennen kuin suoli on toiminut. Suolen toiminta on merkittävä ja iloinen asia.
Ketju kiihottaa selvästi luonnevikaisia tätivihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinuttelen kaikkia kauppojen ja ja muiden asiakspalvelussa olevia "nuoria" ihan vilpittömästi, "hei voisitko avittaa jne.
Minä taas oikaisen aspoja, jotka aloittavat sähköpostiviestinsä "Hei Minna!". Joku roti.
Ai tuohon tapaan😄