Mitä setä- tai tätitapoja sinulle tullut keski-iässä?
Käytän pitkää kenkälusikkaa, villaa talvella ja imuroidessa sängyn alta pitää olla kropan alla pehmukkeet. Polvilla noustaan ylös pehmukkeen päällä. Toisaalta pitää olla viilentäviä t-paitoja vaihdevuosissa ja nastakengät. Miten siellä?
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tullut järkevä ja ennakoiva.
Tylsä ja ennalta-arvattava
Jouduin korvaamaan leuanvedon kolmeksi kuukaudeksi tuetulla Gironda pull-up muunnelmalla, kun kiertäjäkalvosin kipeytyi. Ja kotona pidän villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tullut järkevä ja ennakoiva.
Tylsä ja ennalta-arvattava
Niin juuri. Tässähän kysyttiin juuri täti-ja setätapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan että sanaa ikääntynyt/ikääntyminen käytetään vasta 65 vuotta täyttäneistä.
Jokainen ihminen ikääntyy koko ajan. Vieläpä täsmälleen samalla nopeudella.
Poislukien Nasan astronautit. Aika on suhteellista.
Olen ruvennut puhumaan säästä. Miten onkin näin kauhea tuuli! Saisi sataa vettä, kun on taas ihan rutikuivaa.
Täytän ristikoita.
Ja kenkälusikka on tullut jäädäkseen.
N 41v.
Vierailija kirjoitti:
Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.
Olisko kuvia rinnoista ?
Vierailija kirjoitti:
Täytän ristikoita.
N 41v.
Tuota kenkälusikkaa olen ihmetellyt. Voiko 40v olla niin kankea vai onko vain vatsa tiellä. Pitäisi olla edelleen hyvässä kunnossa, ei mitään vanhuudenvaivoja.
Nuoriso ja tavat hatuttaa! Ja politiikot erityisesti!!!
Herään ennen seitsemää ( ja kymmeneltä nukkumaan).
Kännykkää julkisilla paikoilla huudattavat ihmiset ovat mielestäni piittaamattomia älykääpiöitä. Joko teinejä tai henkisiä teinejä. Monet muutkin minäminäminäihmisten tavat ärsyttävät, eli kohti erakkoutta ollaan hyvää vauhtia etenemässä.
Menen nukkumaan ennen kymmentä, syön terveellisemmin, olen aloittanut myös säännöllisen liikunnan. Enää ei pysty valvomaan pitkään, syömään mitä vaan ja olemaan lötkö kaiket päivät ilman että paikkoja alkaa kolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä eroa, oletko 41 v vai 59 v. Peräti pari vuosikymmentä.
Pienestä valittaa 4-kymppinen kun ei tiedä tulevasta, ja pahemmista vaivoista.
Olen juuri tuon 59. Kenkälusikan käyttö on tullut tuon 40 ikävuoden jälkeen ja samoin nastakengät, mutta nekin oikeastaan siksi kun
perin ne ystävältä. Polviongelmia oli muistaakseni jo silloin ennen ja kuukautiset on ollut tämänikäisenäkin, vaikka kai ne nyt pian loppuu.
Ehkä tuo erakoituminen on kiihtynyt, mitä joku aikaisemmin mainitsi. Ihmisillä on niin piintyneitä tapoja ja ei oikein huvittaisi joustaa. Usein mielummin menee yksin reissuun ja tapahtumiin kuin alkaa säätää jonkun kanssa. Uskoisin kuitenkin, että enemmän elämä muuttuu seuraavien 20 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän ristikoita.
N 41v.
Tuota kenkälusikkaa olen ihmetellyt. Voiko 40v olla niin kankea vai onko vain vatsa tiellä. Pitäisi olla edelleen hyvässä kunnossa, ei mitään vanhuudenvaivoja.
Itse käytän pitkävartista kenkälusikkaa koska sillä saa kengät helposti jalkaan ilman että täytyy avata nauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä eroa, oletko 41 v vai 59 v. Peräti pari vuosikymmentä.
Pienestä valittaa 4-kymppinen kun ei tiedä tulevasta, ja pahemmista vaivoista.
Selkäsairaus todettiin kun olin 30v. Olin 37v. kun se alkoi pahenemaan. Nelikymppisenä tuli lisää vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukevien rintaliivien hankkiminen. Kuppikoko kasvanut hormonimyrskyjen takia jo ennestään isoista rinnoista vielä isommiksi, aiheuttaa päänsärkyä ja niska/hartiakipuja jatkuvasti.
Olisko kuvia rinnoista ?
Oishan niitä netti täynnä. Ootko mitään hakukonetta koskaan käyttänyt?
Mullakin on pitkävartinen kenkälusikka tietyille kengille, esim. Icebugin saapikasmalli on hankala saada jalkaan ilman lusikkaa kun on niin tiivis se nilkkasuu. Ei asialla ole mitään tekemistä oman notkeuden kanssa
Onpas hyviä perunoita/huonoja perunoita -päivittely. Televisiosta ei tule mitään katsottavaa -valittaminen (vaikka ilmaiskanaviakin on parikymmentä). Miksi kauppojen pitää olla auki sunnuntaina -ihmettely. Miksi teatterit on kiinni sunnuntaisin -ihmettely. Räppi ei ole musiikkia -mielipide.
Minä kysyn heti apua kaikilta myyjiltä varsinkin elektroniikkaliikkeissä. Sen takia myyjät ovat siellä.
Aikaisemmin olisin selvittänyt netistä itse kaiken etukäteen kaiken. Olisi hävettänyt kovasti jos en olisi tiennyt/ymmärtänyt laitteista, mutta ei enää.
Monet myyjät ovat minun poikieni ikäisiä ja he selvästi suhtautuvat minuun kuin omaan tyhmään vanhempaansa; saan aina hyvää palvelua
Jokainen ihminen ikääntyy koko ajan. Vieläpä täsmälleen samalla nopeudella.