Olen jo 16 päivää odottanut yleistuen päätöstä
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis uusi työtön hakija? Vanhana työttömänä hakijana meni kaksi päivää hakemuksesta että yleistuen osuus oli maksettu, meni siia kuten Kelan sivulla oli luvattu.
En ole uusi hakija, silti kestää
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis uusi työtön hakija? Vanhana työttömänä hakijana meni kaksi päivää hakemuksesta että yleistuen osuus oli maksettu, meni siia kuten Kelan sivulla oli luvattu.
En ole uusi hakija, silti kestää
ap
Onko sinulla omaisuutta tai muuta tuloa? Minulla ei ole, olen työtön ja asun vuokralla ilman omaisuutta.
Tai ilmoititko hakemuksessasi muutoksista samalla? Se voi pitkittää päätöksen tekemistä.
Katso Kelan viestit. Sulta saattaa puuttua liite tai selvitys, hopi hopi.
Suomi.fi saattaa olla kela viestejä sinulle
Minä olen odottanut tukea 60 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Onko elätillä jo nälkä?
Vedä ittes kiikkuun sydämetön mielisairas persu.
No nää paviaanit kuvittelee että ihmiset kyllästyy ja "menee töihin" jos leikataan tukea 20 euroa tai pitkitetään tahalteen käsittelyaikoja. Nää oli lisäks ihan tosissaan tehny laskelmia että elinkeinoelämä elpyy miljardeilla kun osa-aikatyöt tehdään kannattamattomaksi ja ihmiset turhautuu ja menee kokoaikatöihin ja sit ne kuluttaa enemmän kun saa enemmän palkkaa kuin mitä osa-aikatöistä ois saanu.
Ei kai sillä mikään kiire ole, odota rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
No nää paviaanit kuvittelee että ihmiset kyllästyy ja "menee töihin" jos leikataan tukea 20 euroa tai pitkitetään tahalteen käsittelyaikoja. Nää oli lisäks ihan tosissaan tehny laskelmia että elinkeinoelämä elpyy miljardeilla kun osa-aikatyöt tehdään kannattamattomaksi ja ihmiset turhautuu ja menee kokoaikatöihin ja sit ne kuluttaa enemmän kun saa enemmän palkkaa kuin mitä osa-aikatöistä ois saanu.
Eiköhän aloittaja ole ihan itse jonkun mokan tehnyt. Kaikki muut ovat saaneet parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko elätillä jo nälkä?
Olutta tekee mieli ja pitää ostaa uusi iPad.
ap
Jos menisit töihin ja pyytäisit pomolta förskottia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli päivää nopeammin maksuun mitä aiemmin eli ennen rahat oli tilillä aina torstaisin, mutta nyt jo keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Minulla hakemus käsitellään uutena.
Paljos siis tällä hakemuksella saa fyrkkaa? Pienet lisätulot eivät olisi pahitteeksi kun dokaamiseen menee niin v**usti.
Kaikenlaisia uusia tukia taas tuotu tarjolle haettavaksi, ei ihme ettei työnteko kiinnosta
Jos et kerran ole uusi hakija, niin sen pitäisi tulla ihan samassa ajassa kuin se vanhakin korvaus tuli. Niin ainakin itsellä tuli. Tarkista OmaKelan nettisivuilta "päätökset"-kohdasta, onko se yleistuki jo käsitelty ja maksettu. Se päätös ei välttämättä näy siinä sivulla, missä maksut normaalisti näkyvät.