Lue keskustelun säännöt.
Mulla paha närästys, renniekään ei auta
28.05.2026 |
Maitoa myös yritin. En voi aamu kahviakaan juoda
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMaitoa myös yritin. En voi aamu kahviakaan juoda
Somac on ilmeisesti hyvinkin toimiva lääke, mutta sitäkään ei suositella jatkuvaan käyttöön. Jos närästystä usein, kannattaa käydä lääkärin pakeilla, jotta sat oikeanlaiset lääkkeet ja tarvittaessa perusteellisen tutkimuksen, mistä närästys johtuu.