Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla paha närästys, renniekään ei auta

Vierailija
28.05.2026 |

Maitoa myös yritin. En voi aamu kahviakaan juoda

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somac on ilmeisesti hyvinkin toimiva lääke, mutta sitäkään ei suositella jatkuvaan käyttöön. Jos närästystä usein, kannattaa käydä lääkärin pakeilla, jotta sat oikeanlaiset lääkkeet ja tarvittaessa perusteellisen tutkimuksen, mistä närästys johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän