Mulla paha närästys, renniekään ei auta
Maitoa myös yritin. En voi aamu kahviakaan juoda
Kommentit (21)
Vedä fernet brancaa, kunnon kulaus.
Liikaa omenia, yksi päivässä on sopivasti.
Parempiakin lääkkeitä on Rennien tilalle. Jos jatkuva närästys, niin lääkäriin ja tähystystutkimukseen. Ja sen mukainen hoitotoimenpide. Mahdollisesti leikkaus, jossa kiristetään ruokatorvea jos sinulla on refluksitauti..
Soodaa 1tl lasiin vettä tai samariiniä
Rennie ja maito?!
Vau no en ihmettele etteivät ole auttaneet.
Samarin jauhe saattaa auttaa paremmin, saa isoimmista marketeistakin. Tai ruokasooda.
Särkylääkettä ja kipugeeliäkin voi kokeilla.
Minkä ikäinen olet? Onko närästys tuttu vaiva? Joskus voi olla myös sydänperäistä.
Onko sydän ongelmia? Närästys voi johtua muustakin, kuin ruuasta
Varmaa ettei ole alkava sydänkohtaus? Saattaa tuntua samalta kuin närästys alkuunsa. Saattaisin hakeutua päivystykseen...
Sydäri. Orpo oli närästyslääkeosastolla, mutta farmaseutti hoksasi kyse olevan sydäristä.
Hae nyt edes Pepcid duo jos välttämättä haluat purutabletteja.
Jos kaikkein tehokkaimmat närästyslääkkeet Rennie ja maito on jo kokeiltu, niin lääkärit eivät kyllä pysty sinua enää auttamaan.
Kävin närästyksen takia lääkärissä, sain Somac-reseptin. Viimeksi kun hain sitä apteekista, niin antoivat korvaavaa lääkettä, Pantoprazol Orion 20 mg. Ilmeisesti Somacia ei enää saa. Minulle on auttanut tuo.
Närästys tosiaan voi olla sydänperäistäkin, kantsii käydä lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin närästyksen takia lääkärissä, sain Somac-reseptin. Viimeksi kun hain sitä apteekista, niin antoivat korvaavaa lääkettä, Pantoprazol Orion 20 mg. Ilmeisesti Somacia ei enää saa. Minulle on auttanut tuo.
Närästys tosiaan voi olla sydänperäistäkin, kantsii käydä lääkärissä.
En tiedä, että närästys voisi olla sydänperäistä. Ihmiset sekoittaa ne kaksi vaivaa toisiinsa. Eli joku luulee, että hänellä on sydänkohtaus, mutta todellisuudessa närästää tai päinvastoin.
Ruokasoodaa teelusikallinen vesilasiin, sekoita ja juo 👍
Osta Valmarin apteekista. Ainoa joka itsellä auttaa. Jo juodessa tuntuu kuin viileä kalvo muodostuis. Vaikka ei närästylääke olekaan.
Tee itsellesi lista, mitä teet ja mitä syöt tai kuinka kauan olet syömättä, kun se närästys tulee.
Ittellä on auttanut maitohappobakteerit.
Kahvin juonti sopivasti.
Jotkut pullat ja muut tekee itsellä. Joskus jäätelö.
Liian pitkä ruokailuväli tekee huonon olon.
Kahviin, jos laittaa kermaa tai maitokahvia, niin närästää. Tuo voi olla joku geenijuttu, koska tätini mainitsi saman. Ihan tavan maito kahvin kanssa käy.
Vierailija kirjoitti:
Kävin närästyksen takia lääkärissä, sain Somac-reseptin. Viimeksi kun hain sitä apteekista, niin antoivat korvaavaa lääkettä, Pantoprazol Orion 20 mg. Ilmeisesti Somacia ei enää saa. Minulle on auttanut tuo.
Närästys tosiaan voi olla sydänperäistäkin, kantsii käydä lääkärissä.
Somac on vaan yksi pantopratsolin kauppanimistä.
Sitä saa 40mg tabletteinakin.
Rennie on ihan paska lääke jos on kunnon närästys.