Onko tällä Lauri Ojalalla jotain uskonnollisia traumoja?
Kymmenen vuotta Suvivirttä vastaan taistellut perheenisä Lauri Ojala aikoo viedä asian seuraavaksi käräjäoikeuteen, jos koulut eivät muuta toimintaansa.
Ei ole päästään terveen ihmisen toimintaa tämä. Millaista esimerkkiä antaa lapselleen, että vuosikymmen taistellaan jonkun kevätlaulun takia? Joka ei ole edes mikään kovin uskonnollinen virsi.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi taitaa olla Suomen vihatuin "mies" tällä hetkellä 😂
Siitähän jeesuspersut elätte: vihasta.
Hienosti pitää juontajalle pokka kun Rydman laulaa. Ja upea veto Rydmanilta!
persut suomen vihatuin laurin kanssa, peruss uskontohihhulit
Vierailija kirjoitti:
Hienosti pitää juontajalle pokka kun Rydman laulaa. Ja upea veto Rydmanilta!
persut puolustaa pedofiilia
Vierailija kirjoitti:
"Oi,oi, nyt löytyi Wille Rydmanista sivistynyt ja inhimillinen puoli. Olen sanaton. "
Tyypillinen tapa kerätä poliittisia pisteitä mitättömästä asiasta samaan aikaan kun hallitus on epäonnistunut surkeasti maan talouden hoidossa ja työttömyyden vähentämisessä. Mutta näköjään uppoaa tyhmään kansaan tällainan sumutus. Ihan kuten uskonnotkin.
No kerro sinä norsunluutornistasi mihin tässä pitäisi tällä hetkellä sitten uskoa??? xD Anna kun mä arvaan...LGBBQGBTABC
"Hienosti pitää juontajalle pokka kun Rydman laulaa. Ja upea veto Rydmanilta! "
On se hienoa kun groomaaja esittää harrasta uskovaista. No kirkoista ne pahimmat hyväksikäyttäjät ovatkin usein löytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oi,oi, nyt löytyi Wille Rydmanista sivistynyt ja inhimillinen puoli. Olen sanaton. "
Tyypillinen tapa kerätä poliittisia pisteitä mitättömästä asiasta samaan aikaan kun hallitus on epäonnistunut surkeasti maan talouden hoidossa ja työttömyyden vähentämisessä. Mutta näköjään uppoaa tyhmään kansaan tällainan sumutus. Ihan kuten uskonnotkin.
No kerro sinä norsunluutornistasi mihin tässä pitäisi tällä hetkellä sitten uskoa??? xD Anna kun mä arvaan...LGBBQGBTABC
persulla taas h0m0t mielessä, ihmisoikeudet on ihan juttu. kannattaa perehtyä eikä puolustella rydman pedoa
"No kerro sinä norsunluutornistasi mihin tässä pitäisi tällä hetkellä sitten uskoa???"
Ihan kuten kukin haluaa mutta kunhan ei pakota muita mihinkään. Sehän se pointti tässä juuri on.
Vierailija kirjoitti:
"Hienosti pitää juontajalle pokka kun Rydman laulaa. Ja upea veto Rydmanilta! "
On se hienoa kun groomaaja esittää harrasta uskovaista. No kirkoista ne pahimmat hyväksikäyttäjät ovatkin usein löytyneet.
Juuri löytyi puolasta 200 pedofiilirinki, TAAS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvivirttä vastustavat voivat sitten kyllä mennä arkipyhinä töihin, jos ei kuulu uskontoon!!!
Vaikea mennä jos työpaikka on kiinni, mutta mitäpä se työtön siitä tietää.
Kyllä meidän työntekijät tulee töihin heti kun arkipyhät muutetaan tavallisiksi työpäiviksi. Ja miksei muutettaisi kun ateistit kärsii kristillisinä pyhinä.
Ainoa laissa määrätty arkivapaa on itsenäisyyspäivä.
TES määrää, että arkipyhät (kuten loppiainen, pitkäperjantai, toinen pääsiäispäivä, vappu, helatorstai ja juhannusaatto) ovat palkallisia vapaapäiviä, mikäli ne osuvat arkipäivälle. Jos TES sallii niin paikallisella sopimisella arkipyhät voidaan muuttaa normaaleiksi työpäiviksi.
Arkipyhien viettäminen on Suomelle tavattoman kallista.
Ahtaajien lakko leikkasi vain 0,3 % - 0,35 % Suomen BKTsta.
Arkipyhien vietto vapaana leikkaa 4 % Suomen BKTsta työtuntien perusteella. Eli 10 kertaa enemmän.
Suomessa on 300 000 pienyrittäjää jotka taistelevat kannattavuuden rajoilla joka päivä. Heille arkipyhien poisto ja pyhäkorvausten poisto olisi elintärkeä ja mahdollistaa työpaikkojen säilymisen.
persut loukkaa mun oikeuksia ei suvivirsi
Täällä näköjään joku yksi seko yrittää kestospämmillään ja persuttelullaan estää aiheesta keskustelemisen. Tyypillistä -tiedätte kyllä mitä- toimintaa.
miksi uskontohihhulit puolustaa rydman pedoa?
"Suomessa on 300 000 pienyrittäjää jotka taistelevat kannattavuuden rajoilla joka päivä. Heille arkipyhien poisto ja pyhäkorvausten poisto olisi elintärkeä ja mahdollistaa työpaikkojen säilymisen."
Rydman varmaan lämpimästi kannattaa tällaista työntekijää kurittavaa ehdotusta kunhan vain saa Suvivirttä laulaa.
Naurattaisi jos ei itkettäisi tällainen tekopyhyys.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan Latelle Jumalan siunausta jos tulee joskus kadulla vastaan 🙏🏻
Tulee mieleen, oliko Tony Halmeen sanonta "Jumala armahtaa, minä en".
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään joku yksi seko yrittää kestospämmillään ja persuttelullaan estää aiheesta keskustelemisen. Tyypillistä -tiedätte kyllä mitä- toimintaa.
Persu sekosi, kun joku mainitsi rydmanin sekoiluista aikaisemmin. Persu esittää vassaria taas, ei ole uusi juttu tällä foorumilla. Sama kaveri spämmää puppa sitä ja tätä
"miksi uskontohihhulit puolustaa rydman pedoa?"
Kannattaahan ne Trumpiakin. Mutta se on sitä jumalallista moraalia.
Vierailija kirjoitti:
"miksi uskontohihhulit puolustaa rydman pedoa?"
Kannattaahan ne Trumpiakin. Mutta se on sitä jumalallista moraalia.
Jep venäjämielistä trumpiakin kannattavat. ei hyvä..