Tämä seikka naisen ulkonäössä on ehdoton ei miehille!
Iltalehden linkki eiliseltä: (en huomannut, että tästä olisi ollut täällä keskusteluketju)
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/26ff4724-5ee7-4136-82e2-d2b058db404f
En usko pätkääkään tuohon Iltalehden gallupin tulokseen. Siellä miehiltä kyseltiin rehellistä mielipidettä siihen mikä on ehdoton "turn-off" naisen ulkonäössä. Itse oletin, että syyt ovat joko a) ylipaino tai b) ohuet, lyhyet hiukset mutta ei...
Syy on kuitenkin "muovisuus", eli valtaosa miehistä MUKAMAS pitää luonnollisista naisista; ei meikkiä, ei mitään keinotekoista jne. Kuitenkin kuolaavat silikonitissien ja turbohuulisten insta-babyjen perään. Katsokaapa vaikka minkä näköisiä ovat julkkismiesten vaimot/tyttöystävät ja some-tubettajat.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpö juttu. Hyvin monella suomalaisella miehellä on erittäin muovinen maku! Siis ihan äärimmäisyyksiin saakka! Samoin hyvinkin leikellyt ja vahakasvoisiksi täyteaineilla pistellyt piirteet viehättävät. Myös aasialainen transnaiskauneus vetoaa. Mutta että impivaaralainen, persjalkaise maatiaisnaisen luonnonkauneus vetoiaisi? Herramunvereni - EI! Se on suomalaiselle, mätisäkkiruhoiselle ja taikinanaamaiselle äijälle kuin punainen vaate! Ja se myös kovaan ääneen perunanenänä kerrotaan!
😂
Taas ketju mihin miesten on ihan turha tulla todistamaan tai kertomaan yhtään mitään, koska naiset tietävät paremmin.
Tai ainakin laitetut naiset, jotka eivät tavallisia miehiä edes miehiksi tunnista, koska nämä eivät kyylää heitä tai muita muovi- ym. härpäkkeillä tuunattua "taideteosta."
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena kehunut joitakin naisia kauniiksi miehelleni. Hän toteaa että otetaan tuo kilo pakkelia pois ja katsotaan sitten. Lisäksi on todennut minulle että "sama miltä näytät" eli jostakin kummallisesta syystä se mitä löytyy sydämestä ja mitä ihmisenä on niin kelpaa hänelle. Ehkä harvinaista, mutta mahdollista näinä pinnallisina aikoina. En ole sysiruma mutta en mikään kaunotarkaan.
Hienoa jos noin on. Joskus mies saattaa lausua noin koska ei kannata kehua vierasta naista.. Se oma kultsi saattaa loukkaantua semmoisesta ja ilmapiiri muuttua ikäväksi
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luomuus on miehille ehdoton ei. Mä oon saanut monesti kuulla että näyttäisin paremmalta ja pirteämmältä jos meikkaisin. Mun naama "norsunvitulla" ilmettä on moitittu, mutta se on mikä on. Mun hiuksia on kommentoitu, että pitäis antaa niiden kasvaa ja vaihtaa luonnollinen maantien väri parempaan. Nyt oon jo keski-ikäinen ja kuulemma pitäis meikata että näyttäisin nuoremmalta, pitäis laittaa huivi ettei kaularypyt näy ja pitää pitkähihaisia allien takia. Sori, mä oon mikä oon. Ei mahda mitään jos silmiänne särkee.
Eli olet itsesi rapakuntoon päästänyt nainen. Ei ihme ettei kukaan sinua enää halua katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on erilaiset odotukset yhden yön viihteelle ja vaimomatskulle.
Noin väittää miehet joilla ei ole mahkuja kumpaankaan.
Mitä eroa noilla on? En usko, että täällä sellaisia on, jotka vaan valitsee, että toi sänkyyn ja ton kanssa suhde...
Samanluonteisista toki näyttävämpi olisi kumppanina mieluisampi. Tilanne vaan on teoreettinen, koska identtisiä luonteita tuskin löytyy. Ulkoisesti viehätyn kyllä kauniista naisista ja sellaisen kanssa olen yhdessäkin.
Kyllä mulle ulkonäön suhteen se ratkaisevin tekijä on se, että miltä nainen näyttää meikittömänä (illalla nukkumaan mennessään, aamulla herätessään, saunan jälkeen, jne.). Meikillä saa varmasti kaikenlaista aikaan, mutta kyllä mä haluan tykätä kumppanini ulkonäöstä täysin luonnollisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena kehunut joitakin naisia kauniiksi miehelleni. Hän toteaa että otetaan tuo kilo pakkelia pois ja katsotaan sitten. Lisäksi on todennut minulle että "sama miltä näytät" eli jostakin kummallisesta syystä se mitä löytyy sydämestä ja mitä ihmisenä on niin kelpaa hänelle. Ehkä harvinaista, mutta mahdollista näinä pinnallisina aikoina. En ole sysiruma mutta en mikään kaunotarkaan.
Hienoa jos noin on. Joskus mies saattaa lausua noin koska ei kannata kehua vierasta naista.. Se oma kultsi saattaa loukkaantua semmoisesta ja ilmapiiri muuttua ikäväksi
Tuo edellinenhän oli surkea provo. Miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpö juttu. Hyvin monella suomalaisella miehellä on erittäin muovinen maku! Siis ihan äärimmäisyyksiin saakka! Samoin hyvinkin leikellyt ja vahakasvoisiksi täyteaineilla pistellyt piirteet viehättävät. Myös aasialainen transnaiskauneus vetoaa. Mutta että impivaaralainen, persjalkaise maatiaisnaisen luonnonkauneus vetoiaisi? Herramunvereni - EI! Se on suomalaiselle, mätisäkkiruhoiselle ja taikinanaamaiselle äijälle kuin punainen vaate! Ja se myös kovaan ääneen perunanenänä kerrotaan!
Varmin keino saada suomalaiset mätisäkkimammat perunanenineen, väkevine hienhajuineen ja mojovine pieruineen hereille, on kehaista aasialaisia naisellisia, kauniita ja nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju lukea kommentteja jossa naiset kertoo että miehet on väärässä mielipiteiden kanssa kun naiset tietää ne paremmin kuin miehet niin naiset päättävät mitä miehet ajattelevat. Ja tiedoksi teille naisille ne on eri naiset kenenkanssa halutaan sänkyyn kuin ne naiset joiden kanssa voisi haluta suhdetta. Ketä tahansa naista pystyy panemaan mutta kiin harva kelpaa parisuhteeseen kun siinä vaaditaan jo paljon enemmän kuin pelkkää pillua mikä on ainoa mitä monet naiset tarjoaa miehelle
Tiedoksi sulle, että jos "ne on eri naiset kenen kanssa halutaan sänkyyn" kuin "ne naiet joiden kanssa voisi haluta suhdetta"
et tule eläissäsi löytämään ketään.
Jokainen nainen haluaa olla sekä rakastettu että himoittu/haluttu. Yhtä aikaa. Ja uskollisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luomuus on miehille ehdoton ei. Mä oon saanut monesti kuulla että näyttäisin paremmalta ja pirteämmältä jos meikkaisin. Mun naama "norsunvitulla" ilmettä on moitittu, mutta se on mikä on. Mun hiuksia on kommentoitu, että pitäis antaa niiden kasvaa ja vaihtaa luonnollinen maantien väri parempaan. Nyt oon jo keski-ikäinen ja kuulemma pitäis meikata että näyttäisin nuoremmalta, pitäis laittaa huivi ettei kaularypyt näy ja pitää pitkähihaisia allien takia. Sori, mä oon mikä oon. Ei mahda mitään jos silmiänne särkee.
Eli olet itsesi rapakuntoon päästänyt nainen. Ei ihme ettei kukaan sinua enää halua katsella.
Nyt pikkuisen perusteluja tuohon ilmaisuusi rapakunto! Mistä vtusta sinä mun kunnon tiedät? Ai siitäkö kun vanhemmiten iho veltostuu ja tulee ryppyjä? Hei haloo pahvi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ulkonäön suhteen se ratkaisevin tekijä on se, että miltä nainen näyttää meikittömänä (illalla nukkumaan mennessään, aamulla herätessään, saunan jälkeen, jne.). Meikillä saa varmasti kaikenlaista aikaan, mutta kyllä mä haluan tykätä kumppanini ulkonäöstä täysin luonnollisena.
Mielestäni ekat treffit uimahallissa ovat hyvä idea. N
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minua on aina viehättänyt tummapiirteiset naiset, jotka näyttävät hyvältä ilman meikkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viikset
pullonkaula-ruumis
lötsytissit
pieni hiirenleuka
vatsamakkarat
täytehuulet, täytetissit ei niin paha
Sinä siis vihaat tavallisen suomalaisen naisen muotoja!!
kyllä
pitää olla persikkaperse ja iso leuka ja pitkät hiukset kuten IDF sotilailla Israelissa
Anders
Kuulostaa Jason Momoalta.
"Syy on kuitenkin "muovisuus", eli valtaosa miehistä MUKAMAS pitää luonnollisista naisista"
En päässyt lukemaan mitä jutussa todella sanotaan mutta kyllä muovisuus on hieman muuta kuin että naisella olisi hillitty normaali meikki. Itse ainakin tunnistan oikein hyvin tuon joidenkin naisten "överi-tyylin" jossa ripset ovat kilometrin pituiset ja huulet törröttävän nenänpään tasalla. Ja se suihkurusketus on sellainen että nainen näyttää nukahtaneen solariumiin. Se ei ole kaunista.
Sen sijaan huolellisesti ja omaan tyyliin sopivasti meikattu nainen on toki kaunis enkä näin miehenäkään kuvittele hetkeäkään että sellainen nainen olisi vain luonnollinen.
Huvittavaa kuinka miehet kuvittelevat tosissaan, että he voisivat valita tai päättää kenet he ottavat. Miehet saavat sen ketä heihin tyytyy. Nainen valikoi, päättää ja asettuu sen miehen kanssa jonka itselleen haluaa. Mies on tyytyväinen kun joskus pimeässä seksiä saa. Ei minulla muuta, faktoja vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viikset
pullonkaula-ruumis
lötsytissit
pieni hiirenleuka
vatsamakkarat
täytehuulet, täytetissit ei niin paha
Sinä siis vihaat tavallisen suomalaisen naisen muotoja!!
kyllä
pitää olla persikkaperse ja iso leuka ja pitkät hiukset kuten IDF sotilailla Israelissa
Anders
Kuulostaa Jason Momoalta.
Jason Momoa 💖
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa naaras metsästää ja suojelee pentujaan tappavalla voimalla. Siinä urosleijona saa kyytiä kun naaraat käy porukalla ajamassa sen pois pummimasta saalista.
Luonnossa rukoilijasirkkanaaras syö koiraan pään kesken parittelun saadakseen proteiinia munimiseen.
Luonnossa naaraskalaparvesta osa vaihtaa sukupuolta koiraaksi ja hedelmöittää muut.
Kyllä mulle tällainen luontainen feminiiniys kelpaa, mutta kelpaako pikku vinku-inceleille?
Luonnossa uroskarhu samoilee metsässä itsekseen. Jos vastaan tulee naaraskarhu pentuineen niin uros saattaa tappaa ne pennut. Tämän jälkeen ne usein parittelevat ja katkavat elämää erillään. Naaras vain tuumaa että tosi ikävä temppu tuo pentujen tappaminen oli mutta mukaviahan ne pennut ovat ja uroskin on sopivasti paikalla joten..
Että semmoista feminismiä.
Harva mies edes tietää mille luonnollinen nainen näyttää. Miehille kun luonnollisuus tarkoittaa luonnollisen näköistä naista, ei suinkaan sitä että nainen on täysin luomu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ekat treffit uimahallissa ovat hyvä idea. N
Ei ollenkaan huono. Kukaan ei liene kiellä sitä, että haluaa kumppanin olevan omaan silmään viehättävä. M38