Miksi suomalaiset naiset vihaavat aasialaisia naisia?
Kommentit (76)
Emme vihaa vaan sua, vinkuva kokovartalokyrpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat usein söpöjä ja ihanan naisellisia. Suominaiset taas enemmänkin miesmäisiä, joten harmittaahan se.
Aasialaisten naisten vartalot ovat pikkupoikamaisia, takaraivot lättänöitä ja ääni kuin riivinraudalla. En jaksaisi kuunnella sitä kimitystä hetkeäkään.
Sinusta vaan tuntuu siltä, kun näet Suomessa lähes pelkästään setämiesvartaloisia naisia suurine pötseineen ja emännänkyttyröineen. Ja kuulostaahan se oudolta tupakoinnän möreyttämän äänen sijaan kuulla heleää naisen ääntä ja räiskyvää naurua.
Miksi luulet niin? Oletko jotenkin harhainen?
En mä ainakaan vihaa, miksi sellaista edes kysytään? Yksittäinen tyyppi voi olla ikävä mutta ei sillä voi koko kansaa leimata. Minulla ollut hyviä kokemuksia aasialaisista kanssasisarista, mutta kulttuuria en kyllä kovin hyvin tunne.
Sinähän se vihaat naisia, ap. Mitään et pelkää yhtä paljon kuin naisia. ja se johtuu pelosta. Sinä pelkäät meitä.
Toki mustaihoisia vihaat pikkasen vähemmän ja pelkäät paljon enemmän, koska ne todennäköisesti lyö sua kovemmin takaisin.
Koska ne eivät yleensä ole lihavia roikkoposkia.
Vierailija kirjoitti:
On se. Se on koko aamun spämmännyt kymmeniä naisvihaketjuja ja ulissut niin paljon, että oon nettivinkkaillut sitä useaan kertaan poliisille. Se on vaaraksi itselleen ja mille, varsinkin naisille ja tytöille.
Minulla on ollut työkavereina monia Aasian maista kotoisin olevia naisia. Kaikki ovat olleet erittäin kohteliaita, ahkeria ja mukavia. Heidän kanssaan on helppo tulla toimeen.
Miksi vihaisin? Kaikki ne aasialaiset naiset, jotka olen tavannut ovat olleet oikein ystävällistä ja uutteraa väkeä, ei pahaa sanottavaa.
Aasialaiset naiset tuovat tauteja Suomeen. Kuinka moni suominainen on saanut sukupuolitaudin kun naisen ukkokulta on käynyt thaihierojalla tai poikien reissulla thaimaassa? Siinä on yksi syy miksi voisi vihata.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se oliskin kun sais treesomea ison ja hikisen suomalaisen ja tiukan ja kuivan assialaisen kanssa..... lääh
Niin, sun ongelma on oma luonteesi, joka estää sua saamasta mitään muuta kuin turpiisi ja päiväsakkoja/ehdollista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt usein. Itsellä työkavereina ollut monia aasialaisia ja tultu hyvin toimeen.
Palstalla elää ikuinen harhaluulo että aasialaiset hakevat suomalaisten rahoja vaan.
Täällä päivystävät eivät missään töissä käy, vaan oksentavat pahaa oloaan palstalle aamusta iltaan. Tuskin on muutakaan sosiaalisia kontakteja, kun näkemykset on niin tunkkaisia.
Suomalaisena naisena en ole pysähtynyt miettimään vihaanko aasialaisia naisia. Noh, vihaanko? Vastaus on en vihaa. En tunne kuin muutaman ja he ovat oikein mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset tuovat tauteja Suomeen. Kuinka moni suominainen on saanut sukupuolitaudin kun naisen ukkokulta on käynyt thaihierojalla tai poikien reissulla thaimaassa? Siinä on yksi syy miksi voisi vihata.
Haha, tuossa mainitsemassasi casessa taudit Suomeen toi mies, joka on niin kyvytön i d a r i, ettei osaa laittaa kumia päälle. Suurin osa viime vuosikymmenen HIV-tapauksista todettiin pohjoissavolaisilla ikämiehillä, jotka ramppasivat idässä (lähellä tai kaukana) ostamassa seksiä.
En sitten tarkemmin tiedä, millaista seksiä, mutta kotimaassa tuskin saivat minkäänlaista.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se vihaat naisia, ap. Mitään et pelkää yhtä paljon kuin naisia. ja se johtuu pelosta. Sinä pelkäät meitä.
Toki mustaihoisia vihaat pikkasen vähemmän ja pelkäät paljon enemmän, koska ne todennäköisesti lyö sua kovemmin takaisin.
Mitä jos laittaisit netin vähäksi aikaa kiinni ja lähtisit ulos kävelylle?
Koska aasialaisen naisen säilyvyys on ainakin 10 vuotta parempi.
Kuten tuossa yllä jo sanottiin, emme vihaa aasialaisia naisia, vaan ongelma on siinä, jos suomalaiset miehet eivät kohtele aasialaisia naisia tasavertaisina kumppaneina. Varsinainen ongelma ei kuitenkaan ole yksittäisissä ihmisissä tai kansallisuuksissa, vaan tilanteissa, joissa suhde ei perustu tasavertaisuuteen ja aitoon molemminpuoliseen suostumukseen. Tällöin suhteessa voi olla esimerkiksi valta-asemien eroa, taloudellista riippuvuutta tai asetelma, jossa toinen osapuoli nähdään enemmän “hankittavana” kuin tasavertaisena kumppanina.
Business-elämässä jotkut aasialaiset naiset ovat tosi kieroja vaikka vaikuttavat pintapuolisesti mukavilta. Ja minulla on siis oikea työpaikka, en puhu tässä mistään hierontabisneksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Se on koko aamun spämmännyt kymmeniä naisvihaketjuja ja ulissut niin paljon, että oon nettivinkkaillut sitä useaan kertaan poliisille. Se on vaaraksi itselleen ja mille, varsinkin naisille ja tytöille.
Ethän kuitenkaan ala oikeasti häiritsemään virkavaltaa AV:n trollien takia.
Vaikka toisaalta, se on monelle ensimmäinen askel hoitopolulla. "Tällaiset tapaukset" kun on varsin yleisiä viranomaisille ja tietävät kyllä mikä on homman nimi, kun turhia ilmoituksia tulee jatkuvalla syötöllä yhdestä ja samasta osoitteesta.
Sepä se oliskin kun sais treesomea ison ja hikisen suomalaisen ja tiukan ja kuivan assialaisen kanssa..... lääh