Miksi suomalaiset naiset vihaavat aasialaisia naisia?
Kommentit (76)
Kateus vie kanatkin pesästä vai miten se sananlasku kuuluukaan?
En ainakaan itse vihaa heitä. Olen enemmän huolissani, osa taitaa olla myös ihmiskaupan uhreja tai muun hyväksikäytön. Naisten pitää aina pitää yhtä ja suhtautua toisiinsa sisarillisesti miesten väkivaltaisessa maailmassa.
En vihaa, mutta säälin. Rahan vuoksi ylijäämämiehen puolisona, ei ole helppo elämä.
Kateudesta suloisiin sirorakenteisiin, kauniskasvoisiin aasialaisiin naisiin. Isoperseiset tönkköjalat rumasti pukeutuvat suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat usein söpöjä ja ihanan naisellisia. Suominaiset taas enemmänkin miesmäisiä, joten harmittaahan se.
Aasialaisten naisten vartalot ovat pikkupoikamaisia, takaraivot lättänöitä ja ääni kuin riivinraudalla. En jaksaisi kuunnella sitä kimitystä hetkeäkään.
Melko rasistinen kannanotto, ja olet väärässä. Kauniita ovat, mutta ei ole kokemusta. M52
En vihaa aasialaistaustaisia naisia. Ihania. Toivon, että kaikki suomalaiset miehet valitsisivat tällaisen vaimon.
Tai jonkin muun postimyynnistä. Sopii minulle.
Eiköhän tuo kateus ole pelkästään ap:n ja muutaman muun inkkelin päässä. Itsehän he eivät saa sen paremmin aasialaista kuin suomalaistakaan naista, joten katkeruus on kova.
En vihaa aasialaisia naisia. Näyttävät yleensä olevan ahkeria työihmisiä.
Mitenkä tämä viha ilmenee? Mulla on muutamia aasialaisia naisia työkavereina. Kivoja ihmisiä ja fiksuja.
En vihaa eikä mun tututkaan vihaa. Tapaamani aasialaiset naiset ovat mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä tämä viha ilmenee? Mulla on muutamia aasialaisia naisia työkavereina. Kivoja ihmisiä ja fiksuja.
Kaikkien aasialaisten naisten leimaamista maksullisiksi, kouluttamattomiksi, köyhiksi, tyhmiksi, heidän ulkonäön haukkumisena. Avaa mikä vain ulkomaalaisia puolisoita käsittelevä ketju, niin siellä vaikka yliopiston professorina toimiva japanilainen vaimo leimataan oitis ihmiskaupan uhriksi ja kupan runtelemaksi portoksi, joka joutuu tyytymään ylipainoiseen, tyhmään, köyhään, väkivaltaiseen ja haisevaan "ylijäämämieheen", että pääsisi pois tuppukylästä ja hyötymään länsimaalaisten elintasosta. Niin ja se pitää tietenkin muistaa, että lähettää ainakin puolet ylijäämämiehensä toimeentulotuesta sukunsa elättämiseksi. Unohtamatta että lapsista tulee rumia sekarotuisia.
Mutta muistakaa kuitenkin, että tuon tapaista harhaista sontaa eivät kirjoita normaalit työssäkäyvät perheelliset ihmiset, vaan yhteiskunnan kelkasta pudonneet mt-ongelmaiset. Määrärahojen leikkaamisen takia vauvapalstan häiriköiminen on monille ainoaa "terapiaa" päihteiden ohella :/
En vihaa ketään ihonvärin tai syntyperän perusteella.
En vihaa, monet ovat kauniita. Arvostan kauneutta.
Thaihierontapaikat hännästyttävät, naisparoilla on vastenmielunen työ.
En ole huomannut kenenkään vihaavan aasialaisia naisia. En ole huomannut.
Sen sijaan olen huomannut romanien vihamielistä käytöstä suomalaista kohtaan! Ihan pimujoukkona jopa h- uorittelevat keskellä ruokakauppaa! Siinä sitä onkin käytöstapojen kummallisuudessa ihmettelemistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään aasialaisia naisia vastaan. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että suomalainen mies rakastuu aasialaiseen ja menee hänen kanssaan naimisiin. Minulla on jotakin sitä vastaan, että suomalainen mies hankkii ns. postimyyntivaimon. Minusta se on ihmiskauppaa. Näissäkin tapauksissa halveksuntani kohdistuu ainoastaan näihin miehiin.
Anna joko konkreettinen esimerkki tuollaisesta. Ja suhtaudutko yhtä rasistisesti, kun Matilda 78v hankkii 61 vuotta nuoremman miehen jostain savimajan perukoilta?
En oo alkuperäien kirjoittaja mutta voin antaa esimerkin: meidän naapurissa asuu noin 70v ukko joka ryyppää päivittäin ja on kännissä aggressiivinen ja siis myös väkivaltainen. Hänellä on tällainen 20v nuorempi thaimaalainen tuontivaimo, joka tekee kaiken kodissa ja pihalla (asuvat okt), ukko röhnää pihalla viskipullon kanssa kaikki päivät. Ei kovin herkännäköisät touhua ja sääliksi sitä naista käy, ei vissiin saa edes liikkua pihalta mihinkään kun mies käy kerran ja kesässä sauvakävelyllä, rouvaa ei näy missään. Ja ei siis missään muualla kuin omalla pihalla, ei kaupassa ei missään. Ja tuohon toiseen kysymykseen, kyllä en arvosta tuotakaan vaihtoehtoa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään aasialaisia naisia vastaan. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että suomalainen mies rakastuu aasialaiseen ja menee hänen kanssaan naimisiin. Minulla on jotakin sitä vastaan, että suomalainen mies hankkii ns. postimyyntivaimon. Minusta se on ihmiskauppaa. Näissäkin tapauksissa halveksuntani kohdistuu ainoastaan näihin miehiin.
kui gambiassa?
No esim. kaikki näkee, että tässä ei ole kyse rakkaudesta vaan hyväksikäytöstä
Tässä taas on esimerkki tasapainoisesta suhteesta länsimaisen ja aasialaisen välillä
Kun kritisoimme näitä suhteita tarkoitamme tuon ensimmäisen videon kaltaisia suhteita emme jälkimmäisen.