Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt äitienpäivään

Vierailija
14.05.2007 |

Olen todella pettynyt eiliseen. Vietin ensimäistä äitienpäivää ja mies, se sika, osti minulle korun.

Jumalauta...kun heräsin oli koru paketissa vierellä ja mies kahvitarjottimen kanssa odottamassa.

Siis enhän minä ole mieheni äiti. Vinttasin korun seinään ja annatin tulla oikein kunnolla miehelle. Minä olen miehelle vaimo, en äiti. Minusta on ylistämällä alentamista miehen muistaa äitienpäivänä. Ihan sairasta. Muistakoot omaa äitiään, ei minua.

Ilta meni murjottaessa ja tapellessa. Mies heitti korun roskiin. Yritin sanoa, että palauttaa sen ja käytetään rahat ruokaan, mutta ei. Se saatanan idiootti heitti sen pihan roskikseen, enkä viitsi sitä lähteä sieltä tonkimaan.

Aika on ankeat tunnelmat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei.

Siis miehen kotona on ollut niin typerä tapa, että siellä on mies laittanut kukkia ja lahjoja vaimolleen äitienpäivänä.

Meillä ei sellaista tapaa ollut, koska meillä mies ja vaimo olivat tasavertaisia ihmisiä. Vain lapset muistivat äitiä, ei isä. Jokainen muistaa omaa äitiään.

Sehän olis kuin mies haluais sänkyynkin äitinsä kanssa jos mulle lahjoja ostaa.

Vierailija
2/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku ajatuksella annetusta lahjasta tuolla tavalla tulistuu... Toivottavasti roskis koruineen tosiaan on Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi halusi ilahduttaa sinua ja teit siitä tuollaisen shown? Luuletko että miestäsi enää ikinä huvittaa tehdä sinulle mitään kivaa yllätystä?

No et sinä sitä tietysti ansaitsekaan, kiukkuinen kurppa kun olet.

Minusta miehen kuuluu olla äitienpäivänä " lapsen edustajana" kun lapsi ei vielä itse pysty. Seuraavat 15 vuotta ainakin lapset tarvitsevat miehesi apua voidakseen järjestää sinulle minkäänlaista äitienpäiväjuhlintaa.

Jos miehesi ei aijo jatkossa auttaa heitä, jäät ikuisesti ilman äitienpäivää, koska lapsesi eivät myöhemminkään sitä vietä kun eivät ole lapsena oppineet.

Minkä takia koet miehesi alistavan sinua jos hän haluaa onnitella sinua äitiydestä? Niele nyt hyvä ämmä omat traumasi ja mene nöyränä pyytämään mieheltäsi anteeksi.

Vierailija
4/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa - omasta mielestään fiksusti - osoittaa mieheltään äitienpäivämuistamista haluavien äitien olevan vähän tyhmiä.... :(

Vierailija
5/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitä kirjoitit on totta niin kyllä sä aika viripää olet.

Et tietenkään ole miehesi äiti vaan lapsesi äiti,ja näin ollen olet myös miehesi lapsen äiti jota miehesi niin kauniisti äitienpäivänä muisti!!

Vierailija
6/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap haluaa - omasta mielestään fiksusti - osoittaa mieheltään äitienpäivämuistamista haluavien äitien olevan vähän tyhmiä.... :(

Tietenkin tämä oli provo, mutta juuri päinvastasella tavalla :D

Vierailija
7/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, etten heti vastannut. Olin vauvaa imettämässä.

Mutta siis äitienpäivähän on juhla äidille, ei vaimolle. Minä koen sen alentavana ja loukkaavana jos mies muistaa vaimoaan äitienpäivänä.

On muita juhlia, joita voi juhlia, mutta äitienpäivänä laittaa lahjoja vain lapset ja piste.

Olette te kyllä lapsellisia kun vaaditte mieheltänne palvontaa päivänä, jolloin lasten kuuluu muistaa. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
8/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksyt lahjat pisteeltä, mutta et mieheltäsi? Oletko vähän pimeä?

Vierailija
9/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihanaa saada koru lahjaksi ja aamiainen vuoteeseen. Ei se mitenkään alenna mua. Mäkin muistan miestäni isänpäivänä. Kamalaa musta olisi, jos se ei huomioisi päivää mitenkään. Kyllä se tasavertaisuus tulee ihan muista asioista kuin siitä, että muistaako miehesi sinua äitienpäivänä. Tai jos ei tule, niin heikosti on teidän perheessänne asiat.

Vierailija
10/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän herätti minut suudellen ja sanoi että olen maailman paras äiti omille lapsilleni.

Ilahduin ruusuista kovasti :)

Vierailija
11/11 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku on se jota aina nussitaan, ja piste parka jää aina ilman vaikka kuinka lahjoja kantaa.

Vierailija:

Voiko äitienpäivänä saada lahjoja lapsilta ja pisteeltä? Kuka SE on ???

Miksi hyväksyt lahjat pisteeltä, mutta et mieheltäsi? Oletko vähän pimeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi