Savon Sanomat: "Kansanedustaja Minna Reijonen (ps.) on hyvä ihmettelemään asioita, joiden pitäisi olla itsestään selviä"
Taustahaastattelujen perusteella Reijonen vaikuttaa olevan kuitenkin vietävissä. Eduskuntaryhmässä hänen kerrotaan olevan raskasta seuraa. Yksi lähde kuvailee, että Reijonen pupeltaa puhua hirveästi pienistä asioista, mutta ei ymmärrä isoa kuvaa: ”poliittisesti hän on mitätön hahmo”.
Eräs lähde toteaa, että Reijonen kirjoittaa ja puhuu paljon, mutta vaikuttaa vähän. Kansanomaisesti hän ihmettelee asioita, joiden pitäisi olla kansanedustajalle itsestään selviä. Yksi keskustavaikuttaja katsoo, että Reijoselta voi tulla mitä tahansa.
Eräs kokoomuksen edustaja on seurannut Reijosen toimintaa valtuustossa. Hän pyytää valtuustossa puheenvuoron, lukee asiansa lapusta ja istuu alas.
– Sitten hän sanoo vaikuttaneensa. Se on surullista hänen äänestäjiensä kannalta.
Valtakunnallistakin tunnettuutta Reijonen on saanut ompeluharrastuksensa ansiosta. Varmaan kaikki itsenäisyyspäivän Linnan juhlia seuranneet tietävät, että Reijonen pukeutuu itse ompelemiinsa asuihin.
Reijonen yrittää olla yhtä aikaa hallituksessa ja oppositiossa. Tästä yksi esimerkki on hallituksen apteekkiuudistus. Reijonen arvosteli sitä mielipidekirjoituksessaan, johon Itä-Suomen yliopiston apteekkari Jouko Savolainen vastasi huomauttaen, että Reijonen äänesti sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenenä esityksen puolesta. Hän epäili, että Reijonen hämmentää ”ilmeisen tarkoituksella apteekkikeskustelussa ja vaikenee perustavanlaatuisista juridisista ongelmista”.
Kommentit (303)
Kiinnostaisi miksi Reijonen päätoimittajaa herjasi sarjahukuttajaksi. Oliko tämä päätoimittaja vaatinut puolisoaan ja lastaan tulemaan heti kotiin ja oikaisemaan jäätietä pitkin traktorilla ja nämä sitten hukkuivat vajottuaan heikkoihin jäihin toimittuaan päätoimittajan toiveen mukaisesti ?
Parempi lukea paperista harkittu mielipide kuin laukoa älyttömyyksiä hetken mielijohteesta kuten enemmistö. Ei mitään showta pidä suunsoitolla järjestää ,vaikka pimeitä tyyppejä sellainen mesoaminen kiinnostaa.
Jos se näyttää tyhmältä, jos se kuulostaa tyhmältä ja on tyhmä, se on luultavasti persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa.
Reijonen ei osaa työtään, ja maalittaa väkivaltaisen ukkonsa kanssa toimittajia
Persut: Ihana nainen! 😍 Mutku media! 😭
Koska media ei ole maalittanut persua? Kuten tässäkin media on taas uhriutumassa koko koneen voimin.
Ja näin helposti persu on TAAS uhri
Mutku ihan vähän vaan haukuin toimittajaa sarjahukuttajaksi.
Väkivaltainen persu maalittaa toimittajaa, ja kutsuu perhetragedian kohdanutta henkilöä sarjahukuttajaks
Persut: SANANVAPAUS! TOIMITTAJA OLI KYL ILKEÄ! PERSU ON UHRI!
Koomikko kutsuu Halla-Ahoa fasistiksi, ja Halla-Aho on itsekin käyttänyt itsestään sitä termiä
Persut: TOIVOTTOVASTI SAA KURITUSHUONETTA!
Täällä on sitä persujen PAREMPAA sananvapautta ilmoilla..
Vierailija kirjoitti:
Parempi lukea paperista harkittu mielipide kuin laukoa älyttömyyksiä hetken mielijohteesta kuten enemmistö. Ei mitään showta pidä suunsoitolla järjestää ,vaikka pimeitä tyyppejä sellainen mesoaminen kiinnostaa.
Meistä kaikki osaa lukea paperista että hauki on kala, mutta ei se sitä tarkoita että sillä olis mitään merkitystä mun puhutaan muista asioista.
Suomeen tarvitsee perustaa reservaatti näitä reijosia ja vornasia varten, jotka eivät selvästi pysty elämään yhteiskunnassa sivistyneesti.
Jos kansanedustaja Reijosen tilalle laitettaisiin istuntosalissa tynnyri, kukaan ei huomaisi mitään eroa. Ei varmaan edes oma ukkonsa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta.
Reijoselle ei makseta siitä, että se ihmettelee lapsille selviä asioita noin korkeassa asemassa. Kyllä mua ainaki hävettäis että olisin äänestänyt 8v tasolla operoivaa aikuista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä naisvihaa? Vai miksi yksi ihminen on nostettu tikunnokkaan ja hänen "tyhmyytensä" on ilmiselvää?
Ei miehestä kirjoitettaisi näin.
Ei ole, vain vihervasemmistolainen voi kohdata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä naisvihaa? Vai miksi yksi ihminen on nostettu tikunnokkaan ja hänen "tyhmyytensä" on ilmiselvää?
Ei miehestä kirjoitettaisi näin.
Ei ole, vain vihervasemmistolainen voi kohdata sitä.
Reijonen on todistetusti aivan paska työssään, ja sen ukko maalittaa toimittajia.
Miksi puolustelet tollasia säälittäviä urpoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta.
Niin, Minna Reijonen on naispuolinen Teuvo Hakkarainen.
Naimakaupassakin on vakka kantensa valinnut, ukkonsa on vielä pahempi ääliö.
Samansorttinen on Vihreilläkin, Sofia Virran miehelläkin lähestymiskielto. Kyllä vihreät sitten osaa olla kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta.
Reijoselle ei makseta siitä, että se ihmettelee lapsille selviä asioita noin korkeassa asemassa. Kyllä mua ainaki hävettäis että olisin äänestänyt 8v tasolla operoivaa aikuista lasta.
Niin. Persut ihmettelevät usein asioita, joita muut ihmettelevät muutaman vuoden kuluttua…….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta.
Niin, Minna Reijonen on naispuolinen Teuvo Hakkarainen.
Naimakaupassakin on vakka kantensa valinnut, ukkonsa on vielä pahempi ääliö.
Samansorttinen on Vihreilläkin, Sofia Virran miehelläkin lähestymiskielto. Kyllä vihreät sitten osaa olla kamalia.
Liittyy Reijosen osaamattomuuteen miten? Persujen paniikki se vaan kasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.
Kommenttisi kertoo luojan kiitos et kuulu ystäväpiiriini siihen ei sosialistit sovi.
Päätoimittaja oli tehnyt Ari Reijosesta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.
Kommenttisi kertoo luojan kiitos et kuulu ystäväpiiriini siihen ei sosialistit sovi.
Kokonaan töistään olevat persut on näemmä sit sun juttu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.
Kommenttisi kertoo luojan kiitos et kuulu ystäväpiiriini siihen ei sosialistit sovi.
Kokonaan töistään olevat persut on näemmä sit sun juttu. 😂
Korjaisin selvän kirjoitusvirheen/yhden sanan puuttumisen mut se on ilmeisesti nykyään täällä syntiä..
Mutku ihan vähän vaan haukuin toimittajaa sarjahukuttajaksi.