Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savon Sanomat: "Kansanedustaja Minna Reijonen (ps.) on hyvä ihmettelemään asioita, joiden pitäisi olla itsestään selviä"

Vierailija
25.05.2026 |

Taustahaastattelujen perusteella Reijonen vaikuttaa olevan kuitenkin vietävissä. Eduskuntaryhmässä hänen kerrotaan olevan raskasta seuraa. Yksi lähde kuvailee, että Reijonen pupeltaa puhua hirveästi pienistä asioista, mutta ei ymmärrä isoa kuvaa: ”poliittisesti hän on mitätön hahmo”.

Eräs lähde toteaa, että Reijonen kirjoittaa ja puhuu paljon, mutta vaikuttaa vähän. Kansanomaisesti hän ihmettelee asioita, joiden pitäisi olla kansanedustajalle itsestään selviä. Yksi keskustavaikuttaja katsoo, että Reijoselta voi tulla mitä tahansa.

Eräs kokoomuksen edustaja on seurannut Reijosen toimintaa valtuustossa. Hän pyytää valtuustossa puheenvuoron, lukee asiansa lapusta ja istuu alas.

– Sitten hän sanoo vaikuttaneensa. Se on surullista hänen äänestäjiensä kannalta.

Valtakunnallistakin tunnettuutta Reijonen on saanut ompeluharrastuksensa ansiosta. Varmaan kaikki itsenäisyyspäivän Linnan juhlia seuranneet tietävät, että Reijonen pukeutuu itse ompelemiinsa asuihin.

Reijonen yrittää olla yhtä aikaa hallituksessa ja oppositiossa. Tästä yksi esimerkki on hallituksen apteekkiuudistus. Reijonen arvosteli sitä mielipidekirjoituksessaan, johon Itä-Suomen yliopiston apteekkari Jouko Savolainen vastasi huomauttaen, että Reijonen äänesti sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenenä esityksen puolesta. Hän epäili, että Reijonen hämmentää ”ilmeisen tarkoituksella apteekkikeskustelussa ja vaikenee perustavanlaatuisista juridisista ongelmista”.

Kommentit (303)

Vierailija
261/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa. 

Reijonen ei osaa työtään, ja maalittaa väkivaltaisen ukkonsa kanssa toimittajia 

Persut: Ihana nainen! 😍 Mutku media! 😭 

Koska media ei ole maalittanut persua? Kuten tässäkin media on taas uhriutumassa koko koneen voimin. 

Ja näin helposti persu on TAAS uhri

Mutku ihan vähän vaan haukuin toimittajaa sarjahukuttajaksi.

Vierailija
262/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi miksi Reijonen päätoimittajaa herjasi sarjahukuttajaksi. Oliko tämä päätoimittaja vaatinut puolisoaan ja lastaan tulemaan heti kotiin ja oikaisemaan jäätietä pitkin traktorilla ja nämä sitten hukkuivat vajottuaan heikkoihin jäihin  toimittuaan päätoimittajan toiveen mukaisesti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lukea paperista harkittu mielipide kuin laukoa älyttömyyksiä hetken mielijohteesta kuten enemmistö. Ei mitään showta pidä suunsoitolla järjestää ,vaikka pimeitä tyyppejä sellainen mesoaminen kiinnostaa. 

Vierailija
264/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää tyhmältä, jos se kuulostaa tyhmältä ja on tyhmä, se on luultavasti persu.

Vierailija
265/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa. 

Reijonen ei osaa työtään, ja maalittaa väkivaltaisen ukkonsa kanssa toimittajia 

Persut: Ihana nainen! 😍 Mutku media! 😭 

Koska media ei ole maalittanut persua? Kuten tässäkin media on taas uhriutumassa koko koneen voimin. 

Ja näin helposti persu on TAAS uhri

Mutku ihan vähän vaan haukuin toimittajaa sarjahukuttajaksi.

Väkivaltainen persu maalittaa toimittajaa, ja kutsuu perhetragedian kohdanutta henkilöä sarjahukuttajaks

Persut: SANANVAPAUS! TOIMITTAJA OLI KYL ILKEÄ! PERSU ON UHRI! 

Koomikko kutsuu Halla-Ahoa fasistiksi, ja Halla-Aho on itsekin käyttänyt itsestään sitä termiä 

Persut: TOIVOTTOVASTI SAA KURITUSHUONETTA! 

Täällä on sitä persujen PAREMPAA sananvapautta ilmoilla.. 

Vierailija
266/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi lukea paperista harkittu mielipide kuin laukoa älyttömyyksiä hetken mielijohteesta kuten enemmistö. Ei mitään showta pidä suunsoitolla järjestää ,vaikka pimeitä tyyppejä sellainen mesoaminen kiinnostaa. 

Meistä kaikki osaa lukea paperista että hauki on kala, mutta ei se sitä tarkoita että sillä olis mitään merkitystä mun puhutaan muista asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tarvitsee perustaa reservaatti näitä reijosia ja vornasia varten, jotka eivät selvästi pysty elämään yhteiskunnassa sivistyneesti.

Vierailija
268/303 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansanedustaja Reijosen tilalle laitettaisiin istuntosalissa tynnyri, kukaan ei huomaisi mitään eroa. Ei varmaan edes oma ukkonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/303 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta. 

Reijoselle ei makseta siitä, että se ihmettelee lapsille selviä asioita noin korkeassa asemassa. Kyllä mua ainaki hävettäis että olisin äänestänyt 8v tasolla operoivaa aikuista lasta. 

Vierailija
270/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan persua 🥰

Vierailija
272/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä naisvihaa? Vai miksi yksi ihminen on nostettu tikunnokkaan ja hänen "tyhmyytensä" on ilmiselvää? 

Ei miehestä kirjoitettaisi näin.

Ei ole, vain vihervasemmistolainen voi kohdata sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä naisvihaa? Vai miksi yksi ihminen on nostettu tikunnokkaan ja hänen "tyhmyytensä" on ilmiselvää? 

Ei miehestä kirjoitettaisi näin.

Ei ole, vain vihervasemmistolainen voi kohdata sitä. 

Reijonen on todistetusti aivan paska työssään, ja sen ukko maalittaa toimittajia. 

Miksi puolustelet tollasia säälittäviä urpoja? 

Vierailija
274/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta. 

Niin, Minna Reijonen on naispuolinen Teuvo Hakkarainen.

Naimakaupassakin on vakka kantensa valinnut, ukkonsa on vielä pahempi ääliö.

Samansorttinen on Vihreilläkin, Sofia Virran miehelläkin lähestymiskielto. Kyllä vihreät sitten osaa olla kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta. 

Reijoselle ei makseta siitä, että se ihmettelee lapsille selviä asioita noin korkeassa asemassa. Kyllä mua ainaki hävettäis että olisin äänestänyt 8v tasolla operoivaa aikuista lasta. 

Niin. Persut ihmettelevät usein asioita, joita muut ihmettelevät muutaman vuoden kuluttua…….

Vierailija
276/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos ihmettelee ja vielä ääneen, ehkä ne asiat aukeaa sitten muillekin jotka ei oikeastaan tiedä mitään tän maan menosta. 

Niin, Minna Reijonen on naispuolinen Teuvo Hakkarainen.

Naimakaupassakin on vakka kantensa valinnut, ukkonsa on vielä pahempi ääliö.

Samansorttinen on Vihreilläkin, Sofia Virran miehelläkin lähestymiskielto. Kyllä vihreät sitten osaa olla kamalia.

Liittyy Reijosen osaamattomuuteen miten? Persujen paniikki se vaan kasvaa! 

Vierailija
277/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.

Kommenttisi kertoo  luojan kiitos et kuulu ystäväpiiriini siihen ei sosialistit sovi.

Vierailija
278/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätoimittaja oli tehnyt Ari Reijosesta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

Vierailija
279/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.

Kommenttisi kertoo  luojan kiitos et kuulu ystäväpiiriini siihen ei sosialistit sovi.

Kokonaan töistään olevat persut on näemmä sit sun juttu. 😂 

Vierailija
280/303 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.

Kommenttisi kertoo  luojan kiitos et kuulu ystäväpiiriini siihen ei sosialistit sovi.

Kokonaan töistään olevat persut on näemmä sit sun juttu. 😂 

Korjaisin selvän kirjoitusvirheen/yhden sanan puuttumisen mut se on ilmeisesti nykyään täällä syntiä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä