Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina mä ostan näitä braletteja ja joka kerran petyn. Ei ne tue mitään ja rumia vaatteiden alla

Vierailija
12.09.2024 |

Just ostin lindexistä uudet ja on ihan paskat. Näissä on aina se vika että ne ei erottele tissejä. Tai mä en ainakaan ole löytänyt riittävän kokoisia jotka niin tekee, saa linkata jos joku tietää. Miksei niissä voi olla erillisiä kuppiosioita. Tai jos on niin se kuppien kangas menee edestä ristiin niin kuin kietaisumallisissa paidoissa tms ja sitten se on rumilla rypyillä jotka erottuu jos on yhtään sileämpi ja ohuempi paita päällä. Ja koot on aina niin että S ja L kokoisissa on eroa lähinnä vain ympärysmitalla eli kuppi on sitten samankokoinen. Kun ostan sellaiset mitkä on rinnoista sopivat niin ympärysnauha on hetken päälläolon jälkeen niskassa. Haluaisin vaan mukavat liivit :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo uskaltanut edes ostaa, kun oon miettinyt, ettei ne voi isotissisillä toimia. Mutta joo, mukavat liivit on toiveeni.

Vierailija
2/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toimii mulla lenkkeilyliiveinä. Mukavia ja pehmeitä, parempia päällä kuin oikeet urheilurintsikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit sellaiset? Nehän ovat ihan räsyt.

Vierailija
4/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän pari kertaa "bataatteja" ja ihmettelin, miksi ihmeessä niitä pitää laittaa vaatteiden alle, eivät varmasti näytä hyvältä. Okei. Siis braletteja. 

(Ei ole kokemusta, eivät näytä mielestäni erityisen käytännöllisiltä vaikka hyvin pienirintainen olenkin). 

Vierailija
5/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän bralette malliset sovi kuin korkeintaan A-B kupille. 

Kannattaa isommalla koolla jättää väliin kaikki liivit missä koot on merkitty kirjaimilla.

Vierailija
6/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi tuollaisia käyttää. Urheiluliivit urheiluun, fullcup liivit arkikäyttöön. 

Vierailija
7/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ihan kunnon alan liikkeessä käymistä joka on erikoistunut alusvaatteisiin.

Vierailija
8/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vaihtoehtoja. Järkevissä liiveissä aina hakaset ja säädettävät remmit.

Vierailija
9/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituettomat liivit on usein pehmeitä ja mukavia ja sopii isommalle kupille kuin bralettet. 

Vierailija
10/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostit sellaiset? Nehän ovat ihan räsyt.

Koska haluan mukavat liivit. Olen kyllästynyt kaaritukiin ja haaveilen pehmeistä edes hieman tukevista liiveistä. Nyt kokeilin näitä https://www.lindex.com/fi/p/7984062-9002-vihrea-pehmeat-saumattomat-rin…  Ajattelin että ehkä tuo rypytys tuossa keskellä edes vähän erottelee rintoja ja ympärysnauha vaikutti hyvältä kun on leveämpi. Ap

Vierailija
11/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on vaihtoehtoja. Järkevissä liiveissä aina hakaset ja säädettävät remmit.

Noissa ostamissani on hakaset ja säätöremmit. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi