Savon Sanomat: "Kansanedustaja Minna Reijonen (ps.) on hyvä ihmettelemään asioita, joiden pitäisi olla itsestään selviä"
Taustahaastattelujen perusteella Reijonen vaikuttaa olevan kuitenkin vietävissä. Eduskuntaryhmässä hänen kerrotaan olevan raskasta seuraa. Yksi lähde kuvailee, että Reijonen pupeltaa puhua hirveästi pienistä asioista, mutta ei ymmärrä isoa kuvaa: ”poliittisesti hän on mitätön hahmo”.
Eräs lähde toteaa, että Reijonen kirjoittaa ja puhuu paljon, mutta vaikuttaa vähän. Kansanomaisesti hän ihmettelee asioita, joiden pitäisi olla kansanedustajalle itsestään selviä. Yksi keskustavaikuttaja katsoo, että Reijoselta voi tulla mitä tahansa.
Eräs kokoomuksen edustaja on seurannut Reijosen toimintaa valtuustossa. Hän pyytää valtuustossa puheenvuoron, lukee asiansa lapusta ja istuu alas.
– Sitten hän sanoo vaikuttaneensa. Se on surullista hänen äänestäjiensä kannalta.
Valtakunnallistakin tunnettuutta Reijonen on saanut ompeluharrastuksensa ansiosta. Varmaan kaikki itsenäisyyspäivän Linnan juhlia seuranneet tietävät, että Reijonen pukeutuu itse ompelemiinsa asuihin.
Reijonen yrittää olla yhtä aikaa hallituksessa ja oppositiossa. Tästä yksi esimerkki on hallituksen apteekkiuudistus. Reijonen arvosteli sitä mielipidekirjoituksessaan, johon Itä-Suomen yliopiston apteekkari Jouko Savolainen vastasi huomauttaen, että Reijonen äänesti sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenenä esityksen puolesta. Hän epäili, että Reijonen hämmentää ”ilmeisen tarkoituksella apteekkikeskustelussa ja vaikenee perustavanlaatuisista juridisista ongelmista”.
Kommentit (303)
Minna taitaa olla ns. perusreijonen
Vierailija kirjoitti:
Minna taitaa olla ns. perusreijonen
Persreijo
SS: Ari Reijosen pilkkaamaksi tullut päätoimittaja tekee rikosilmoituksen - Ilta-Sanomat https://share.google/tavs8u8G7IBOiP8ZP
Vierailija kirjoitti:
SS: Ari Reijosen pilkkaamaksi tullut päätoimittaja tekee rikosilmoituksen - Ilta-Sanomat https://share.google/tavs8u8G7IBOiP8ZP
Tämä on hyvä. Toivottavasti saa myös tuomion. Tuo, mitä tuo mies teki, oli törkeää, todella törkeää!
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.
Kummasti näitä vaan on todella paljon Persuissa ja heidän kannattajissaan.
Vierailija kirjoitti:
SS: Ari Reijosen pilkkaamaksi tullut päätoimittaja tekee rikosilmoituksen - Ilta-Sanomat https://share.google/tavs8u8G7IBOiP8ZP
Helvetin hyvä!!
Potkulaki ei selvästikään koske Reijosta.
Ois vaan ukko ollut hiljaa, niin asia olisi hautaantunut, mutta ei. Nyt koko Suomi tietää, mikä törppö tämä mies on, ja minkälainen kansanedustaja tämä Reijonen on: ihmettelee tavallisia asioita, ja ei oikeasti vaikuta, eikä saa mitään aikaan. Lentelee lentokoneella kymppitonnien edestä vuosittain- veronmaksajien piikkiin!
Minna voi sanoa bye bye kansanedustajan uralleen tämän kauden jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan ukko ollut hiljaa, niin asia olisi hautaantunut, mutta ei. Nyt koko Suomi tietää, mikä törppö tämä mies on, ja minkälainen kansanedustaja tämä Reijonen on: ihmettelee tavallisia asioita, ja ei oikeasti vaikuta, eikä saa mitään aikaan. Lentelee lentokoneella kymppitonnien edestä vuosittain- veronmaksajien piikkiin!
Minna voi sanoa bye bye kansanedustajan uralleen tämän kauden jälkeen!
Toivottavasti ei palaa apteekkiin töihin. Voi vahingossa tappaa asiakkaan kun menee mittayksiköt sekaisin.
Reijoset kuvaa videon laulamassa suvivirttä niin keskiverto persujen äänestäjä unohtaa osaamattomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan ukko ollut hiljaa, niin asia olisi hautaantunut, mutta ei. Nyt koko Suomi tietää, mikä törppö tämä mies on, ja minkälainen kansanedustaja tämä Reijonen on: ihmettelee tavallisia asioita, ja ei oikeasti vaikuta, eikä saa mitään aikaan. Lentelee lentokoneella kymppitonnien edestä vuosittain- veronmaksajien piikkiin!
Minna voi sanoa bye bye kansanedustajan uralleen tämän kauden jälkeen!
Toivottavasti ei palaa apteekkiin töihin. Voi vahingossa tappaa asiakkaan kun menee mittayksiköt sekaisin.
Ei huolta, Minnuska on ottunut veronmaksajien elatukseen ja jää varmasti sopeutumaan pitkäksi aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.
Kummasti näitä vaan on todella paljon Persuissa ja heidän kannattajissaan.
Mietin just samaa. Varsinkin persuissa on runsaasti näitä, jotka kovaan ääneen ihmettelevät asioita, joiden luulisi olevann aikuiselle ihmiselle päivänselviä.
Miten Reijonen on voinut saada ääniä?
Vierailija kirjoitti:
Miten Reijonen on voinut saada ääniä?
Samanlaiset ihmiset ovat äänestäneet häntä.
Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa.
Reijonen ei osaa työtään, ja maalittaa väkivaltaisen ukkonsa kanssa toimittajia
Persut: Ihana nainen! 😍 Mutku media! 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa.
Reijonen ei osaa työtään, ja maalittaa väkivaltaisen ukkonsa kanssa toimittajia
Persut: Ihana nainen! 😍 Mutku media! 😭
Koska media ei ole maalittanut persua? Kuten tässäkin media on taas uhriutumassa koko koneen voimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyppisiä ihmisiä on Suomi pullollaan. Useimmiten nämä porukan tyhmimmät kuvittelevat itse olevansa ne viisaimmat. Rasittavia.
Kummasti näitä vaan on todella paljon Persuissa ja heidän kannattajissaan.
Mietin just samaa. Varsinkin persuissa on runsaasti näitä, jotka kovaan ääneen ihmettelevät asioita, joiden luulisi olevann aikuiselle ihmiselle päivänselviä.
Enemmän tässä nykyajassa ihmetyttää että miten vasemmistoa ja mediaa ei saa kirveelläkään ihmettelemään esim. vasemmiston tähtiehdokkaiden puheita tai touhuja vaan kaikki menee sellaisenaan ilman kommentteja läpi oli lausunnot miten sekopäisiä tahansa.
Esim. li "me ollaan venäjävastaisia mutta mennään venäjämyönteiseen ryhmään äänestämään venäjän edun puolesta melkein joka asiassa ja vielä juostaan venäjän juoksupoikina pitkin afrikkaa tarvittaessa".
Miksi et kommentoi keskustelun aiheeseen liittyviä asioita?
Onko Reijonen mielestäsi osaavaa, jos on, niin miksi?
Persujen paniikki alkoi näemmä heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuten media joka jaksaa heittäytyä täysin tynnyrissä kasvaneeksi typerykseksi aina kun pitää yrittää antaa kuva jostain persusta että siinä on jotain hämärää ja epäilyttävää ja kritisoitavaa.
Reijonen ei osaa työtään, ja maalittaa väkivaltaisen ukkonsa kanssa toimittajia
Persut: Ihana nainen! 😍 Mutku media! 😭
Koska media ei ole maalittanut persua? Kuten tässäkin media on taas uhriutumassa koko koneen voimin.
Ja näin helposti persu on TAAS uhri
Hauskoja nämä persujen edesottamukset, missä rouva Reijonen selittelee julkisesti miehensä perseilyjä. Mitä muuta rouva Reijonen on vuosien aikana selitellyt?