Savon Sanomat: "Kansanedustaja Minna Reijonen (ps.) on hyvä ihmettelemään asioita, joiden pitäisi olla itsestään selviä"
Taustahaastattelujen perusteella Reijonen vaikuttaa olevan kuitenkin vietävissä. Eduskuntaryhmässä hänen kerrotaan olevan raskasta seuraa. Yksi lähde kuvailee, että Reijonen pupeltaa puhua hirveästi pienistä asioista, mutta ei ymmärrä isoa kuvaa: ”poliittisesti hän on mitätön hahmo”.
Eräs lähde toteaa, että Reijonen kirjoittaa ja puhuu paljon, mutta vaikuttaa vähän. Kansanomaisesti hän ihmettelee asioita, joiden pitäisi olla kansanedustajalle itsestään selviä. Yksi keskustavaikuttaja katsoo, että Reijoselta voi tulla mitä tahansa.
Eräs kokoomuksen edustaja on seurannut Reijosen toimintaa valtuustossa. Hän pyytää valtuustossa puheenvuoron, lukee asiansa lapusta ja istuu alas.
– Sitten hän sanoo vaikuttaneensa. Se on surullista hänen äänestäjiensä kannalta.
Valtakunnallistakin tunnettuutta Reijonen on saanut ompeluharrastuksensa ansiosta. Varmaan kaikki itsenäisyyspäivän Linnan juhlia seuranneet tietävät, että Reijonen pukeutuu itse ompelemiinsa asuihin.
Reijonen yrittää olla yhtä aikaa hallituksessa ja oppositiossa. Tästä yksi esimerkki on hallituksen apteekkiuudistus. Reijonen arvosteli sitä mielipidekirjoituksessaan, johon Itä-Suomen yliopiston apteekkari Jouko Savolainen vastasi huomauttaen, että Reijonen äänesti sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenenä esityksen puolesta. Hän epäili, että Reijonen hämmentää ”ilmeisen tarkoituksella apteekkikeskustelussa ja vaikenee perustavanlaatuisista juridisista ongelmista”.
Kommentit (303)
Eikös ole vaan hyvä, että kehitysvammaisillakin on oma kansanedustajansa?
Voin kuvitella Herra Reijosen seuranhakuviestin Jallu-lehdessä: ...lievä kehitysvamma ei ole este...
Reijoset on yhtä vajak keja molemmat.
Räkä-Reijosten herrasväki. Savonmuan terävintä kärkeä.
Reijonen on persujen DEI-rekrytointi. Tosin niin ovat kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätoimittaja oli tehnyt Ari Reijosesta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
OIKEIN! Pääsee kerrankin elämässään persut kantamaan vastuuta! 😎
Eiköhän joku persu ilmesty kohta someen vaatimaan seuraajiltaan mustamaalauskampanjaa tätä päätoimittajaa kohtaan.
Klassinen persujen toimintatapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätoimittaja oli tehnyt Ari Reijosesta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
OIKEIN! Pääsee kerrankin elämässään persut kantamaan vastuuta! 😎
Eiköhän joku persu ilmesty kohta someen vaatimaan seuraajiltaan mustamaalauskampanjaa tätä päätoimittajaa kohtaan.
Klassinen persujen toimintatapa.
Ja monia muita toimittajia kohtaan samalla vaivalla..
Täydellinen esimerkki persujen osaamisesta
Kovalla rahalla siellä ihmetellään ku päiväkotilainen. Vähemmän yllättäen persu..
Vierailija kirjoitti:
Kallista ihmettelyä...
Rahaa on! - persut
Minna on aina ollut semmoinen vähän yksinkertainen hössöttäjä ja helposti vietävissä. Sopii hyvin persuihin
Kyllä kehitysvammaisillakin kuuluu olla oma edustajansa eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Minna on aina ollut semmoinen vähän yksinkertainen hössöttäjä ja helposti vietävissä. Sopii hyvin persuihin
Sen ukkokin on perusSuomalainen unelmavävy. Siinä on haljennut pata löytänyt väkivaltaisen kattilansa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kehitysvammaisillakin kuuluu olla oma edustajansa eduskunnassa.
Eikös sen mieskin ole jollain tapaa vajaa?
Onko se sama tyyppi, joka esiintyi linnan juhlissa prinsessa mekossa ja erikoisessa hiuslaitteessa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kehitysvammaisillakin kuuluu olla oma edustajansa eduskunnassa.
Kuuluu kuuluu mutta pitääkö niitä oikeasti olla 46? Vähempikin varmaan riittäisi...
OIKEIN! Pääsee kerrankin elämässään persut kantamaan vastuuta! 😎