Elämän tärkeimmät asiat on lopulta terveys ja raha
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.
Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin.
Osittain turvallisuutta saa kyllä.
Minä en haluaisi rakkautta joka on saatu edes osittain rahalla. Ja jos stressi rahan kanssa selviytymisestä aiheuttaisi ongelmia parisuhteeseeni, se suhde ei olisi minua varten. Olen sellainen ihminen etten todellakaan muuttuisi rahattomana raivohulluksi tai kovinkaan hankalaksi. Se minkä verran se vaikuttaisi, niin rakastava kumppani sen kyllä kestäisi. Ja minä taas en haluaisi kumppania joka muuttuu köyhänä liian hankalaksi. Paljon silti kestäisin kumppanilta.
Tarkoitin rakkaudella myös muita tärkeitä ihmisiä ja lemmikkieläimiä ja rakkauttani heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Raha, terveys ja rakkaus. Ilman näitä täysin valmis kuolemaan.
Voi kääntyä uskoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.
Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin.
Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.
Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin.
Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.
Kyllä on arjen kanssa tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on raha koska rahalla saa myös terveyttä.
Ei saa rahalla terveyttä. Pääset ehkä rahalla nopeammin tutkimuksiin, mutta joku syöpä tappaa samalla tavalla köyhän ja rikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla voi ostaa terveyttä ja ihmissuhteidenkin muodostaminen ja ylläpito on helpompaa.
Ihmissuhteista tulee rikkaana helposti pinnallisia. Harva pystyy välttämään lokkeilua, jos kaverilla on rahaa kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys ja ihmissuhteet. Raha on lopulta toissijaista.
Et pahemmin lekurissa käy tervehtymässä jos ei ole rahaa ja mitenpä hoidat ihmissuhteitakaan jos ei ole ihmisille mitään tarjota ja ostella. Huijaatte kyllä itseänne aika pahasti monet täällä jotka hokee ettei raha olisi tärkeintä elämässä.
Ei ihmissuhteiden laatua mitata tarjoilujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti myös ihmisestä. Itse pidän tärkeimpinä turvallisuutta (etenkin sitä ettei joudu vakavan rikoksen uhriksi) ja terveyttä ja sitä että nämä toteutuvat myös läheisillä. On myös erittäin tärkeää saada riittävästi rahaa välttämättömiin menoihin. Olisin silti mieluummin nälkäkuoleman partaalla kuin r**skauksen uhri.
Myöskin ilman mitään lomamatkoja, kalliita vaatteita, omakotitaloa tms voisin kyllä olla onnellinen.Olen vähävarainen tällä hetkellä (kansaneläke+takuueläke+asumistuki) enkä koe ahdistusta rahasta. Koen että minulla on isompiakin murheita.
Asunnottomana ja rahattomana vaan on vielä entistä alttiimpi kaikelle väkivallalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti myös ihmisestä. Itse pidän tärkeimpinä turvallisuutta (etenkin sitä ettei joudu vakavan rikoksen uhriksi) ja terveyttä ja sitä että nämä toteutuvat myös läheisillä. On myös erittäin tärkeää saada riittävästi rahaa välttämättömiin menoihin. Olisin silti mieluummin nälkäkuoleman partaalla kuin r**skauksen uhri.
Myöskin ilman mitään lomamatkoja, kalliita vaatteita, omakotitaloa tms voisin kyllä olla onnellinen.Olen vähävarainen tällä hetkellä (kansaneläke+takuueläke+asumistuki) enkä koe ahdistusta rahasta. Koen että minulla on isompiakin murheita.
Asunnottomana ja rahattomana vaan on vielä entistä alttiimpi kaikelle väkivallalle.
Ja toisaalta jos ei ole väkivaltatraumoja, pystyy paremmin edistämään omaa rahatilannettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti myös ihmisestä. Itse pidän tärkeimpinä turvallisuutta (etenkin sitä ettei joudu vakavan rikoksen uhriksi) ja terveyttä ja sitä että nämä toteutuvat myös läheisillä. On myös erittäin tärkeää saada riittävästi rahaa välttämättömiin menoihin. Olisin silti mieluummin nälkäkuoleman partaalla kuin r**skauksen uhri.
Myöskin ilman mitään lomamatkoja, kalliita vaatteita, omakotitaloa tms voisin kyllä olla onnellinen.Olen vähävarainen tällä hetkellä (kansaneläke+takuueläke+asumistuki) enkä koe ahdistusta rahasta. Koen että minulla on isompiakin murheita.
Asunnottomana ja rahattomana vaan on vielä entistä alttiimpi kaikelle väkivallalle.
On toki, mutta altis sitä on varakkaampanakin. Kukaan ei ole turvassa. Tässä sitä paitsi kysyttiin elämän tärkeimpiä asioita. Ja raha ei riitä takaamaan turvallisuutta. Siksi turvallisuus ennen rahaa. Vaikuttaahan raha terveyteenkin, mutta silti se on aloituksessa erikseen koska se ei takaa terveyttä.
Toisella saa jonkin verran toista, mutta sillä toisella saa toisen pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.
Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin.
Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.
En palvo. Se on välinearvo jolla pystyy parantamaan liki jokaista elämän osa-aluetta. Sitä varten sitä rahaa täytyy olla, että ne kaikki tärkeät elämänalueet pysyisivät mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.
Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin.
Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.
En palvo. Se on välinearvo jolla pystyy parantamaan liki jokaista elämän osa-aluetta. Sitä varten sitä rahaa täytyy olla, että ne kaikki tärkeät elämänalueet pysyisivät mallillaan.
Voi pysyä melko vähävaraisenakin jos järkeä päässä ja muita myönteisiä luonteenpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Älli on tärkeintä.
"Viisaus on yhtä arvokas kuin peritty omaisuus, vieläpä arvokkaampikin täällä auringon alla elävälle, sillä viisauden varjossa on kuin rahan varjossa. Viisaus vain on sikäli rahaa hyödyllisempi, että se pitää omistajansa hengissä."
Raamattu
Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin.