Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän tärkeimmät asiat on lopulta terveys ja raha

Vierailija
25.05.2026 |

Nämä vaikuttavat kaikkein eniten hyvinvointiin.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.

Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin. 

Vierailija
82/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.

Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin. 

Osittain turvallisuutta saa kyllä.


Minä en haluaisi rakkautta joka on saatu edes osittain rahalla. Ja jos stressi rahan kanssa selviytymisestä aiheuttaisi ongelmia parisuhteeseeni, se suhde ei olisi minua varten. Olen sellainen ihminen etten todellakaan muuttuisi rahattomana raivohulluksi tai kovinkaan hankalaksi. Se minkä verran se vaikuttaisi, niin rakastava kumppani sen kyllä kestäisi. Ja minä taas en haluaisi kumppania joka muuttuu köyhänä liian hankalaksi. Paljon silti kestäisin kumppanilta.


Tarkoitin rakkaudella myös muita tärkeitä ihmisiä ja lemmikkieläimiä ja rakkauttani heitä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha, terveys ja rakkaus. Ilman näitä täysin valmis kuolemaan.

Voi kääntyä uskoon

Vierailija
84/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.

Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin. 

Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
85/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.

Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin. 

Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

Kyllä on arjen kanssa tekemistä 

Vierailija
86/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein on raha koska rahalla saa myös terveyttä.

Ei saa rahalla terveyttä. Pääset ehkä rahalla nopeammin tutkimuksiin, mutta joku syöpä tappaa samalla tavalla köyhän ja rikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla voi ostaa terveyttä ja ihmissuhteidenkin muodostaminen ja ylläpito on helpompaa. 

Ihmissuhteista tulee rikkaana helposti pinnallisia. Harva pystyy välttämään lokkeilua, jos kaverilla on rahaa kuin roskaa. 

Vierailija
88/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveys ja ihmissuhteet. Raha on lopulta toissijaista. 

Et pahemmin lekurissa käy tervehtymässä jos ei ole rahaa ja mitenpä hoidat ihmissuhteitakaan jos ei ole ihmisille mitään tarjota ja ostella. Huijaatte kyllä itseänne aika pahasti monet täällä jotka hokee ettei raha olisi tärkeintä elämässä.

Ei ihmissuhteiden laatua mitata tarjoilujen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti myös ihmisestä. Itse pidän tärkeimpinä turvallisuutta (etenkin sitä ettei joudu vakavan rikoksen uhriksi) ja terveyttä ja sitä että nämä toteutuvat myös läheisillä. On myös erittäin tärkeää saada riittävästi rahaa välttämättömiin menoihin. Olisin silti mieluummin nälkäkuoleman partaalla kuin r**skauksen uhri. 
Myöskin ilman mitään lomamatkoja, kalliita vaatteita, omakotitaloa tms voisin kyllä olla onnellinen.

Olen vähävarainen tällä hetkellä (kansaneläke+takuueläke+asumistuki) enkä koe ahdistusta rahasta. Koen että minulla on isompiakin murheita.

Asunnottomana ja rahattomana vaan on vielä entistä alttiimpi kaikelle väkivallalle.

Vierailija
90/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti myös ihmisestä. Itse pidän tärkeimpinä turvallisuutta (etenkin sitä ettei joudu vakavan rikoksen uhriksi) ja terveyttä ja sitä että nämä toteutuvat myös läheisillä. On myös erittäin tärkeää saada riittävästi rahaa välttämättömiin menoihin. Olisin silti mieluummin nälkäkuoleman partaalla kuin r**skauksen uhri. 
Myöskin ilman mitään lomamatkoja, kalliita vaatteita, omakotitaloa tms voisin kyllä olla onnellinen.

Olen vähävarainen tällä hetkellä (kansaneläke+takuueläke+asumistuki) enkä koe ahdistusta rahasta. Koen että minulla on isompiakin murheita.

Asunnottomana ja rahattomana vaan on vielä entistä alttiimpi kaikelle väkivallalle.

Ja toisaalta jos ei ole väkivaltatraumoja, pystyy paremmin edistämään omaa rahatilannettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti myös ihmisestä. Itse pidän tärkeimpinä turvallisuutta (etenkin sitä ettei joudu vakavan rikoksen uhriksi) ja terveyttä ja sitä että nämä toteutuvat myös läheisillä. On myös erittäin tärkeää saada riittävästi rahaa välttämättömiin menoihin. Olisin silti mieluummin nälkäkuoleman partaalla kuin r**skauksen uhri. 
Myöskin ilman mitään lomamatkoja, kalliita vaatteita, omakotitaloa tms voisin kyllä olla onnellinen.

Olen vähävarainen tällä hetkellä (kansaneläke+takuueläke+asumistuki) enkä koe ahdistusta rahasta. Koen että minulla on isompiakin murheita.

Asunnottomana ja rahattomana vaan on vielä entistä alttiimpi kaikelle väkivallalle.

On toki, mutta altis sitä on varakkaampanakin. Kukaan ei ole turvassa. Tässä sitä paitsi kysyttiin elämän tärkeimpiä asioita. Ja raha ei riitä takaamaan turvallisuutta. Siksi turvallisuus ennen rahaa. Vaikuttaahan raha terveyteenkin, mutta silti se on aloituksessa erikseen koska se ei takaa terveyttä. 

Vierailija
92/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella saa jonkin verran toista, mutta sillä toisella saa toisen pois kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.

Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin. 

Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

En palvo. Se on välinearvo jolla pystyy parantamaan liki jokaista elämän osa-aluetta. Sitä varten sitä rahaa täytyy olla, että ne kaikki tärkeät elämänalueet pysyisivät mallillaan. 

Vierailija
94/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älli on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sanoisin, että fyysinen turvallisuus ja rakkaus ovat minulle tärkeimmät. Ei sillä ettei terveys ja raha merkitsisi paljoa myös.

Noitakin saa rahalla. Rahattomat suhteet eivät kestä yhtä usein kuin sellaisten joilla sitä rahaa on. Stressi selviytymisestä vaikuttaa siihen parisuhteeseenkin. 

Tajutaan, sä palvot rahaa. Sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

En palvo. Se on välinearvo jolla pystyy parantamaan liki jokaista elämän osa-aluetta. Sitä varten sitä rahaa täytyy olla, että ne kaikki tärkeät elämänalueet pysyisivät mallillaan. 

Voi pysyä melko vähävaraisenakin jos järkeä päässä ja muita myönteisiä luonteenpiirteitä.

Vierailija
96/96 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älli on tärkeintä.

"Viisaus on yhtä arvokas kuin peritty omaisuus, vieläpä arvokkaampikin täällä auringon alla elävälle, sillä viisauden varjossa on kuin rahan varjossa. Viisaus vain on sikäli rahaa hyödyllisempi, että se pitää omistajansa hengissä."

Raamattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi