Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät menetä koskaan ruokahaluaan?

Vierailija
25.05.2026 |

Edes kipeänä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menetä helposti.

Vierailija
2/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetän kipeänä ja ahdistavassa tilanteessa ruokahalun. Kovin kipeänä ei jaksa kuin maata ja nukkua ja usein siihen liittyy pahoinvointiakin itselläni. Ja jos oikein ahdistaa elämäntilanne, voin pahoin henkisesti ja joskus tulen jopa fyysisesti huonovointiseksi sen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro-viruksessa kun tuli tavaraa molemmista päistä lentämällä, kyllä menetin. Muuten ei sitä valitettavasti mulle tapahdu. Valitettavasti, koska olen lihava, ja kelpaisi kyllä se, jos vaikka stressi tai suru laihduttaisi kuten joillakin käy.

Vierailija
4/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin mielenkiinnosta lukemaan ketjua, sillä mulla menee herkästi ruokahalu. Lisäksi tunnen harvoin edes nälkää. Jos on stressaava elämäntilanne, en tunne ollenkaan nälkää, vaikka olisin 8 tuntia putkeen syömättä.

Vierailija
5/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kunnolla kipeä, mitä ei usein tapahdu, ruokahalu saattaa heikentyä. Mutta esim. kesän helteillä minulle maistuu yhtä hyvin kuin 25 asteen pakkasilla.

Vierailija
6/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kipeänä, esim. norossa juurikin ei kyllä pysty syömään, mutta koko vuorokautta en eläissäni ole ollut syömättä, sen verran olen aina toipunut alle päivässä, että jotain rupeaa tekemään mieli. Ja terveenä en ole koskaan jättänyt lounasta väliin

Vierailija
7/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa ei kyllä tee mieli syödä. 

Vierailija
8/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mene. Koronassa 40 asteen kuumeessakaan ei mennyt. Mahataudista en tiedä, kun en ole koskaan ainakaan aikuisiällä sairastanut.

Vierailija
9/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tänään syönyt vielä mitään ei ole nälkä.

Vierailija
10/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetän ruokahaluni vain, jos ainoa tarjolla oleva ruoka on silakkalaatikko. Sairaana syön kuten aina muulloinkin eli paljon. 

Vierailija
11/11 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millainen erite- tai esim. haavakeskustelu kahvi- tai ruokatauolla on menossa, ei haittaa. Pitäisi välillä itse muistaa että kaikki muut eivät kestä niitä.

Hoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme