Ehdinkö 34-vuotiaana vielä aloittaa elämän alusta?
Tai ehkä ei nyt ihan alusta, mutta tehdä iso elämänmuutos. Ehdinkö vielä opiskella uuden ammatin, saada ehkä perheenkin? Elämässä ollut tähän mennessä monenlaista, sekä itse tehtyjä huonoja valintoja että epäonnea. Haluaisin jotenkin uuden alun. Ehdinkö vielä?
Kommentit (85)
Et ehdi.
Mä olen pilannut sen jo etukäteen.
Et ehdi aloittaa alusta, mutta voit aloittaa 34-vuotiaana erilaisen elämän.
Ehdit, vaikka moneen kertaan. Ja kannattaa uskaltaa! Meillä on vain yksi elämä.
Danny mielestä kannattaa perhe perustaa vasta yli 80-vuotiaana nuoren naisen kanssa. Tyttö voi vaihtaa samalla vaivalla vaipat sekä sinulle että vauvalle.
Elämä on edessäsi auki. Siunausta matkaan ap!
Ei epäilystäkään. Ei se iästä ole kiinni. Aina voi tehdä mitä vain. Tsemppiä!
Väkisin aloitat. Olet niin nuori.
Sinulla on todella hyvin aikaa, mutta käytä se hyvin eli suunnittelu ja jätä normi-haahuilu kokonaan veks. Hyvin se menee.
Mun pitäs sama 6kymppisenä. Lapsia on pari mutta olis kiva saada pari lisää m56
Kiitos kannustavista kommenteista! Nyt pitäisi vain saada tehtyä se elämänmuutos. Pitänee yrittää asia kerrallaan, vaikka halu olisi laittaa jo tänä päivänä kaikki uusiksi (tiedän, ei onnistu niin äkkiä)
-ap
Kyllä hyvinkin ehdit! Toki täytyy ehkä osa muutoksista tehdä päällekkäin.
Ala ryypätä...ehdit luoda kunnon uran..
Vierailija kirjoitti:
Uuden ammatin toki ehtii opiskella. Uuden parisuhteenkin aloittaa. Jos haluaa lapsia, kannattaa pistää töpinäksi.
Jos ap on mies, lapsia ehtii myöhemminkin hankkia.
Miten myöhään on vielä mahdollista saada lapsia hedelmöityshoidoilla? Jos miestä ei löydy tarpeeksi aikaisin
Uuden ammatin toki ehtii opiskella. Uuden parisuhteenkin aloittaa. Jos haluaa lapsia, kannattaa pistää töpinäksi.