Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan ymmärtänyt miten ihmiset päätyvät parisuhteisiin

Vierailija
24.05.2026 |

Miten yhtäkkiä tuntemattoman ihmisen kanssa päädytään siihen että asutaan yhdessä, perustetaan perhe yms. Missään en tutustu ihmisiin edes niin pitkälle että kävisi kerran kylässä. Taidan olla jotenkin autistinen.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Vierailija
42/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin 45-vuotiaana, kun löytyi vihdoin riittävän hyvä yksilö, jonka kanssa voi puhaltaa yhteen hiileen ja ratkaista eteen tulevia ongelmia yhdessä riitelemättä.

Vierailija
44/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kohtaloon,eli jos joku on tarkoitettu se tulee

No entäs jos ketään ei tule? Ei sitten ollut tarkoitettu ja se siitä? Onko toisten kohtalo olla vaan yksin koko elämänsä?

Sitä voi miettiä onko elämässään koskaan tehnyt mitään tai nähnyt vaivaa ollakseen kiva toiselle, esim. 5 minuuttia miettinyt mitä se voisi olla tai tarkoittaa. Jos kaikki oma huomio pyörii vain oman navan ja tarpeiden ja tunteiden ympärillä niin tietenkin kohtalona on täyssinkkuus ja erakkous :p

Vierailija
45/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Vierailija
46/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on impotentti tai homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on impotentti tai homo.

Tai itsekäs. Itsekkäät ihmiset eivät yleensä päädy tekemisiin toisten kanssa.

Vierailija
48/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Monia dominoivien äitien poikia kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Monia dominoivien äitien poikia kiinnostaa.

Oikeasti miehet pekläävät dominoivia naisia. Ainoastaan jos domninanssi on osa seksuaaliperformanssia eli pornoa heitä kiinnostaa. Muuten ei. 

Seksi ja porno on rikkinäisten ihmisten harrastus. En suosittele.

Vierailija
50/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Monia dominoivien äitien poikia kiinnostaa.

Oikeasti miehet pekläävät dominoivia naisia. Ainoastaan jos domninanssi on osa seksuaaliperformanssia eli pornoa heitä kiinnostaa. Muuten ei. 

Seksi ja porno on rikkinäisten ihmisten harrastus. En suosittele.

Seksi on kuule ihan normaalien ihmisten harrastus, eihän kukaan saisi muuten lapsiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Monia dominoivien äitien poikia kiinnostaa.

Oikeasti miehet pekläävät dominoivia naisia. Ainoastaan jos domninanssi on osa seksuaaliperformanssia eli pornoa heitä kiinnostaa. Muuten ei. 

Seksi ja porno on rikkinäisten ihmisten harrastus. En suosittele.

Seksi on kuule ihan normaalien ihmisten harrastus, eihän kukaan saisi muuten lapsiakaan.

Lapsia saa kun parittelee kerran tai nykyään vaikka muumimukilla.

Mikään terve olento ei harrasta parittelusimulaatiota, se on addiktio.

Vierailija
52/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Monia dominoivien äitien poikia kiinnostaa.

Oikeasti miehet pekläävät dominoivia naisia. Ainoastaan jos domninanssi on osa seksuaaliperformanssia eli pornoa heitä kiinnostaa. Muuten ei. 

Seksi ja porno on rikkinäisten ihmisten harrastus. En suosittele.

Seksi on kuule ihan normaalien ihmisten harrastus, eihän kukaan saisi muuten lapsiakaan.

Lapsia saa kun parittelee kerran tai nykyään vaikka muumimukilla.

Mikään terve olento ei harrasta parittelusimulaatiota, se on addiktio.

Luonnossa paneskellaan jopa saman sukupuolen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin puolison kanssa ekan kerran yhteisen kaverin kautta. Tavattiin 10 vuoden aikana satunnaisesti ja aina oli kiva jutskailla vaikka illanistujaisissa. Lopulta oli tilanne että molemmat tahoillaan oli eroamassa silloisesta nuoruusajan kumppanistaan ja annettiin toisillemme vertaistukea erotilanteessa, meistä tuli nopeasti kaverit, ja hyvin pian hyvät kaverit ja aloimme vietyä paljon aikaa yhdessä.

 

Lopilta juhannuksentaika teki tehtävänsä ja päädyttiin vierekkäin nukkumaan. Aamulla herättiin parina ja nyt on 10v mennyt onnellisesti, josta 5 naimisissa. 

 

Jotenkin vaan oli pikkuhiljaa huomattu että ollaan sielukumppanit. Seksihän meidät sitten yhteen hitsasi.

Vierailija
54/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse vedän puoleeni äitiensä alistamia miehiä, kuin hunaja mehiläisiä. Mitä kontrolloivampi, väkivaltaisempi ja dominoivampi äiti ollut, sitä kiimaisemmin nämä miehet juoksevat perässä.

Onko sinussa samoja piirteitä sitten..?

En itse tunnista, mutta pidän mielelläni ihimiset ja asiat järjestyksessä. Lisäksi olen kuulemma dominoiva, kiihkeä ja yliseksuaalinen.

Perus r aiskari ukko. Seurustele toisen miehen kanssa niin voitte kilvan alistaa ja r aiskata toisianne :D

 

Aika harva aikuinen nainen jaksaa dominoivaa seuraa. Itse en edes tutustu tällaisiin ihmisiin enää. Jos alkaa manspleinaaminen, päsmäröinti, komentelu, ohjailu tm. niin menkööt prismaan ostamaan barbinuken millä leikkiä juuri oman mielen mukaan, en edes selitä vaan suoraan blokki :D

Niin, siis olen kylläkin nainen. Näytän itse Barbielta.

Okei. Ei kiinnosta!

Monia dominoivien äitien poikia kiinnostaa.

Oikeasti miehet pekläävät dominoivia naisia. Ainoastaan jos domninanssi on osa seksuaaliperformanssia eli pornoa heitä kiinnostaa. Muuten ei. 

Seksi ja porno on rikkinäisten ihmisten harrastus. En suosittele.

Olet todella väärässä. Ei ole kysymys mistään performanssita, vaan tavasta olla. Ihan tavallinen jakkupukuihmnen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nuoret hengailivat samoissa paikoissa, tutustuivat, seurustelivat, muutama kokeilukierros ehkä, sitten löytyi se elämänkumppani. Näin omallakin kohdallamme vuonna 1989.  Nykynuoret eivät hengaile eivätkä juuri seurustele. 

Vierailija
56/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten joillakin riittää itsekuri olla päätymättä. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.

N30

Pikku Britanniassa oli tuota mutta se on sketsisarja.

Vierailija
57/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono säkä

Vierailija
58/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap mies vai nainen?

Olen.

Vierailija
59/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kemiat kolahti!

Kaiken takana on seksuaalinen vetovoima, eli himo.

Vierailija
60/132 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kemiat kolahti!

Kaiken takana on seksuaalinen vetovoima, eli himo.

Ei pelkkä himo kanna parisuhteeseen asti, pitää olla muutakin. Miksi muuten olisi FWB-suhteita?