Pentikäisellä meni pupu pöksyyn: "Palkanmaksua onkin jatkettava, emme halua oikeustaisteluita!"
Suomen yrittäjät on kääntänyt kelkkansa. Mikael Pentikäinen sanoo, että palkanmaksua on jatkettava lakoista huolimatta: "Emme halua oikeustaisteluita!"
YLE
Kommentit (16)
Tulisi varmaan kalliiksi SY:lle tai pienemmille yrityksille. Onneksi EK:ta ja kokoomusta nuo pienyrittäjät kiinnosta pätkän vertaa, vain oman sisäpiirin ja globaalien jättien asiaa tarttee ajaa.
Pentikäisellä oli ihan eri ääni kellossa nyt, kun ammattiliitot laittoivatkin kovan kovaa vastaan. Oli kovin vaisu. 👍
Ei halunnut yllyttää palkanmaksun keskeytykseen. Kun tuo keskeytyksen syyn pitäisi myös voida todistaa, että on aito syy. Nyt on sitten itse yrittäjän pohdittava kuinka toimii ja ottaako riskin.
Hyvin toimittu tällä kertaa.
Viisain on hän joka antaa hölmölle periksi.
Mutta viisas ei ole hänkään joka on saanut riidan aikaiseksi , viisautta ei ole myöskään se että riidellään itse valitun kanssa.
Yrittäjät muistivat viimehetkellä että työläinen on samalla asiakas ja valtio vetää aina välistä puolet.....yrittäjä myös muisti ettei hän pyöritä suomea eikä selviä 2 päivää suljetussa yhteiskunnassa.
Palkanmaksu tietysti harmittaa. Toivottavasti hallitus onnistuu vielä kieltämään kaiken palkanmaksun. Pidetään peukkuja!
Joko tuo sota ei ole aitoa eikä pelottavaa tai sitten sota pelottaa niin kamalasti kun pitää riidellä aseveljien kasken kaiken aikaa , eikös naton pitänyt tuoda turvaaja rokotteiden piti antaa helpotusta...
Niin, se palkka pitää siis maksaa seitsemältä ensimmäiseltä päivältä, tälläisissa tapauksissa.
Millainen on pakolla tehty talo tai pakolla sammutettu metsäpalo , millainen on pakolla tehty avioliitto tai pakolla tehty äänestys...tervetuloa uuteen upeaan suomaahan.
Pentikäinen tuossa tekee aika selkeeksi että isoilla firmoilla on millä mällätä ja mennä oikeuteen mutta vihjeeksi pienemmille, älkää alkako. Todennäköisyydet on hävitä.
Vierailija kirjoitti:
Lähde spede.
Olen eri, mutta lue uutisia äläkä täällä huuda.
Orpo on erittäin kova, ei tule taipumaan
Vierailija kirjoitti:
Lähde spede.
On mainittu ekassa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on erittäin kova, ei tule taipumaan
Kovana*
Runkutteleepi mielikuville työläisten palkkojen alentamisista ja työttömien potkimisista
Hyvä, hyvä. Ihmiset, muistakaa puolustaa itseänne aina elämässä! Oikeus voittakoon.