Mistä ihmeen "hipsutuksista" noissa suomalaisissa realityissä jankutetaan
Kokoajan solkataan järkyttävää finglishiä, mutta väliin tuleekin tämän tästä suomalaiselta kuulostava "hipsutus". Millä planeetalla mahdan olla, en tajua enää mitään näistä ihmisistä.
"siis kyl mun love längvist on niin ku sillee ju nou hipsutuksis, tiedätsä et kaalm daun mä sanoin mut niin ku ju gotta trai sillee ja tajuutsä brou, hipsutus on se mun geim niin ku et vaik mä daunsiftaisin mun fiilingseis ni mun pitää jotenki shou mun leidil ju nou et mä careen ettei se left out tu tö door niin ku sillee.... "
😐
Kommentit (22)
Siis tarkottaako hipsutus kosketusta vai mitä? Silitystä?
Let me hipsutella sun holee, hännät jää ulkopuolelle, mä vannon. Legit nyt bits.
Ja Tinderissä varmaan vähintään kolmasosalla naisista lukee että tykkää hipsutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä hipsuttelen kaapille ja haen karuskia.
Karkkia??
Vieläkö tuotakin ällötystä joku käyttää? Joskus 10 vuotta sitten oli deittiapit täynnä näitä hipsuttajia. Ikinä ei selvinnyt että mitä tuo hemmetin hipsutus on.
Vierailija kirjoitti:
Ja Tinderissä varmaan vähintään kolmasosalla naisista lukee että tykkää hipsutuksesta.
Onneksi en oo siellä ikinä käynyt enkä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkia??
Juu
Mitä helevettiä olen taaas missannut?
😂🤣😂🤣🍀
Vierailija kirjoitti:
Ja vähintään yhtä paljon miehiä joilla lukee että hyvä hipsuttamaan.
Onko se sitä kun piirtää "lainausmerkit" ilmaan sanan "ympärille" puhuessaan?
Hipsuttaminen on kyllä sellainen sana, joka aiheuttaa minulle ihottumaa
Mä käyttäisin sitä silittelystä ja kevyestä rapsuttelusta. En liitä siihen mitään seksuaalista.
Että olet sylissä tai kainalossa ja toinen silittää hiuksia, niskaa, käsivarsia... Tuntuu hyvältä.
Piti ihan mummona googlata, kun minulla tulee vain varpaillaan hipiminen mieleen. Näköjään se on jotain kevyttä koskettelua, sivelyä tai hyväilyä. Onko se seksuaalista ja parisuhteeseen kuuluvaa ei ihan selvinnyt, voiko kaveria hipsutella vai onko sopivaa vain jos haluaa tehdä muutakin kuin hipsutella?
Vierailija kirjoitti:
Että olet sylissä tai kainalossa ja toinen silittää hiuksia, niskaa, käsivarsia... Tuntuu hyvältä.
Siis tuollaisestako pitää erikseen ilmoittaa deitti-ilmoituksessa 🤣
Minun tapani osoittaa ja vastaanottaa rakkautta on silittäminen ja rapsuttaminen. Sanoin kumppanilleni, että otetaan rauhallisesti, mutta sitä kannattaa kokeilla. Silittäminen on minun juttuni. Vaikka olisin itse väsynyt tai alakuloinen, minun täytyy osoittaa naiselleni, että välitän hänestä. En halua, että hän tuntee itsensä ulkopuoliseksi tai hylätyksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollaisestako pitää erikseen ilmoittaa deitti-ilmoituksessa 🤣
Jep :D