Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tarjolla pakoreitti asiakaspalveluun, puhelimeen vastaamista. Tuntipalkka parempi kuin nykyisessä työssäni vanhainkodissa. Nykyinen fyysisesti raskasta, henkisesti vielä raskaampaa kuunnella dementikkojen horinoita ja aggressioita. Hyppäisitkö?
Välittömästi.
Todellakin. Dementikot todella raskaita!!!
Entä kun tuo uusi työ olisi varma vain 3 kuukaudeksi? Sen aikana olisi kyllä joustoa etsiä uutta työtä.
Eihän se ole "ilman uutta työtä" sitten.
En todellakaan, koska osaan miettiä päivää tämän päivän jälkeenkin. Mä tarvitsen rahaa elääkseni ja en halua itseäni tilanteeseen, että olisin kusessa rahan suhteen. Eli tän voi miettiä vaikka niin, että nyt vituttaa ikävä työ ja työkaverit, mutta että vituttaako se enemmän vai vähemmän kuin ehkä vuoden työttömyys näkkileipää syöden ja turhia hakemuksia lähetellen. Niin.
Minuakin kiinnostaisi tuo HS:n artikkeli.
Työskentelen, ja olen jumissa, juurikin varhaiskasvatuksessa ja nyt olen asioinut låäkärissä, koska työ, työolosuhteet, vaikuttaneet nyt liikaa psyykkiseen terveyteeni, fyysisistä en sano mitään.
Vuosikausia sinnitellyt, enää en jaksanut. Mikään ei tässä työssä tule muuttumaan, ainakaan paremmaksi. Vaikuttamisen mahdollisuuksia ei oikeastaan ole, arvostusta ei ole, olosuhteet tehty ja muuttuneet viimeisen n.10v ja varsinkin n.5v aikana hirveiksi, palkka on kehno eikä muuksi muutu sekään, työssä suoriutuminen omien arvojen mukaisesti vaikeata, asiakas"aines" hirvittävän haastavaa ja kuormittavaa, useat vanhemmat vaateineen ja toimintansa kanssa todella kujalla ja se kaikki heijastuu hyvin negatiivisesti työskentelyyn ja heidän lapsiinsa, johtaminen on parhaimmillaankin kohtalaist.
Siis lukuisia, lukuisia asioita jotka vievät ihmisen jaksamisen ja hyvinvoinnin, terveyden miinukselle.
Ja lisää vain säästöjä alalle, kymmeniä miljoonia tällekin vuodelle.
Laittakaa joku tuo Hesarin artikkeli please 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa joku tuo Hesarin artikkeli please 🙏🏻
Osta ite.
Tein niin 20 vuotta sitten. Voisin tehdä nytkin muuten, mutta työni on vielä ihan ok. Sivusilmällä kyllä vilkuilen muitakin vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Tein niin 20 vuotta sitten. Voisin tehdä nytkin muuten, mutta työni on vielä ihan ok. Sivusilmällä kyllä vilkuilen muitakin vaihtoehtoja.
Kuinka kauan selviäisit säästöillä juuri nyt?
En vihannut työtäni vaan henkilökuntaa esihenkilöä myöten. Ei ollut uutta paikkaa katsottuna, kun irtisanouduin. Nyt ole jo uudessa vakityösuhteessa.
Tällä hetkellä vakituinen työ, (pitkän yrityksen jälkeen) palkka ihan ok, työporukka ja ilmapiiri ihan ok.
Sen perusteella mitä vuosikymmeniä sai pyllistellä heikommalla palkalla ja kuunnella minimunien keksimiä syytöksiä ja selityksiä niin ei oo hirveesti syytä vaihtaa vaikka hermot pidemmän päälle meneekin.
Eikö oikeasti kukaan voi sitä laittaa??
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeasti kukaan voi sitä laittaa??
Laittakaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tarjolla pakoreitti asiakaspalveluun, puhelimeen vastaamista. Tuntipalkka parempi kuin nykyisessä työssäni vanhainkodissa. Nykyinen fyysisesti raskasta, henkisesti vielä raskaampaa kuunnella dementikkojen horinoita ja aggressioita. Hyppäisitkö?
Välittömästi.
Todellakin. Dementikot todella raskaita!!!
Entä kun tuo uusi työ olisi varma vain 3 kuukaudeksi? Sen aikana olisi kyllä joustoa etsiä uutta työtä.
Taisin saada itseltäni vastauksen kun vapaalla eri kaupungissa menin dementiakodin OHI ja melkein tuli itku.
Kyllä irtisanoutuisin ja olen näin kerran tehnytkin. Olen alalla jolla on hyvin töitä, saan hyvää ansiosidonnaista, minulla on säästöjä ja hyväpalkkainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kenen lupaa odotat?
Av-mammojen siunaus tarvitaan.
En uskaltasi ennen kuin olisi uusi työ.
Ahdistaa mennä takaisin töihin.